Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.03.2019 w Odpowiedzi

  1. 4 punkty
    xAxee

    Fly

    on join: while player is online: set player's fly mode to false wait 1 second
  2. 2 punkty
    knugi

    Skrypt na gui dropu nie działa

    @MrPomajdor napisałeś przecież odpowiedź w temacie. Jak wspomniałeś, zmieniłeś wersję SkQuery na nowszą. Być może masz silniczek trochę starszy i to już nie będzie. Ja jestem w 100% przekonany, że jest to wina wersji SkQuery, ponieważ lore jest tylko z tego dodatku. Jeżeli masz 3.6.2 Czy jakąś tam to wgraj 3.6.0 (powinna działać), ewentualnie 3.6.1. Jeżeli masz wersję Skript 2.2-dev35 lub wyższy to nie próbuj wgrywać wersji 3.24.1, gdyż ona nie działa poprawnie z owymi wersjami Skripta. Pozdrawiam #Knugi Dlaczego jeszcze nie zmieniłeś tej wersji?
  3. 1 punkt
    kanafu

    ⚡Inowacyjny skrypt na stoniarki⚡

    Nie pisząc nic o tym że osoby powyżej przedstawiły swoją konstruktywną opinie a nie hejt albo z wymienionych błędów więc napisze o pomyśle...
  4. 1 punkt
    woobuilder

    Skrypter

    Oferta wydaje się ciekawa, polecę mojemu przyjacielowi, co ma problemy z tym, sam nie skorzystam - nie posiadam własnego serwera i NIE CHCE MIEĆ. Chyba że kiedyś zmienie zdanie, to może się do Cb zwrócę.
  5. 1 punkt
    MrJuliusz

    LightJobs - Rozbudowany skrypt na prace.

    Pierwsza sekunda przeglądania skryptu i już zawód! - Zmienne globalne! DLACZEGO! DLACZEGO! Jeżeli już na siłe chcesz ich używać to po co "setować" odrazu(powoduję to lagi i syf w variables)? - Em okej? every tick in "Spawn" or "Plots" or "Surowcowa": loop all players: if {wantedlvl::%loop-player%} is more than {@maxwantedlvl}: set {wantedlvl::%loop-player%} to 10 Przy dodawaniu wantedlvl skrypt może przecierz sprawdzać czy wantedlvl jest większy niż maxwantedlvl, i przy okazji jeżeli ktoś już zmieni maksymalny poziom poszukiwania np na 50 to zmienna "setuje" się na 10. - Po co mieć milion zmiennych np "pracagórnik" jeżeli wystarczy jedna np. "praca" i potem sprawdzać "if {praca::%player%} is "Górnik"? - on any move O NIE! POPROSTU NO NIE. Już dalej nie czytam tego skryptu bo jest on optymalizacyjną katastrofą. Na plus jest to że używasz "set player's current inventory's slot" zamiast "format slot" Na przyszłość, zacznij używać yaml a tagże pomyśl na skróceniu kodu. Skrypt 3/10
  6. 1 punkt
    xAxee

    Skrypt na Buty szybkosci!

    2 eventy every 0,3sec i loop all Players... Mozna to zrobić za pomocą jednego eventu... Bez every second i loop all players Daj Link do skryptu
  7. 1 punkt
    xAxee

    Pilne drop

    On death of villager: If attacker is player: Chance of 45%: Drop cooked chicken named "frytki" at victim
  8. 1 punkt
    Cramber

    [megadrop] IKZHC.aternos.me

    Spawn z neta, serwer ciągle jest wyłączony, brak strony internetowej. Serwer jest na najlepszym hostingu aternos.
  9. 1 punkt
    TheMolkaPL

    Enderchest

    Wystarczy dostać się do tego https://hub.spigotmc.org/stash/projects/SPIGOT/repos/craftbukkit/browse/nms-patches/EntityHuman.patch#27 i w InventorySubcontainer podmienić b (int) na własność wartość.
  10. 1 punkt
    xAxee

    Mechanika wskrzeszenia

    options: Zasieg: 30 item: paper INFO: &c&l[NARRATOR] Postac {NAME} zostala powalona on death of player: if {CZAS::%victim%} > 0: if victim's health <= 0.5: heal victim apply weakness 5 to victim for 180 second apply slowness 50 to victim for 180 second send "&7Zostales powalony! przez: %attacker%" to victim send "&7Powalasz %victim%" to attacker set {CZAS::%victim%} to 180 set {BAND::%player%} to 0 loop all players in radius {@Zasieg} of the victim: set {_m} to "{@INFO}" replace all "{NAME}" with "%name of victim%" in {_m} send "%colored {_m}%" to loop-player while {CZAS::%victim%} > 0: remove 1 from {CZAS::%victim%} wait 1 second if {CZAS::%victim%} is 120 or 60 or 20: send "&7Zostalo %{CZAS::%victim%}% sekund!" if {BAND::%victim%} is 5: remove weakness from player remove slowness from player set {CZAS::%victim%} to 0 if {CZAS::%victim%} is 1: loop all items in victim's inventory: drop loop-item at victim teleport player to {SPAWN} else: loop all items in victim's inventory: drop loop-item at victim teleport player to {SPAWN} command /setspawn [<text>]: trigger: set {SPAWN} to location of player on jump: if {CZAS::%player%} > 0: cancel event on click: if {CZAS::%player%} > 0: cancel event on right click: if player's tool is {@item}: if clicked entity is player: if {CZAS::%clicked entity%} > 0: if {BAND::%clicked entity%} < 5: add 1 to {BAND::%clicked entity%} send "&7bandaz %{BAND::%clicked entity%}%/5" else: set {BAND::%clicked entity%} to 1 set {CZAS::%clicked entity%} to 180 send "&7Obandazowales %clicked entity%"
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×