Skocz do zawartości

NorteX

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez NorteX

  1. UWAGA dla wszystkich skriptowiczów używających SkIris! By to zadziałało trzeba napisać tak: if <int> line is "": if 3 line is "PODAJ GRACZA"
  2. coś się nie zgadza? (ciągle wywala błąd) Edit: przy próbie wpisania: if %line 1% is "cos" zamiast if line 1 is "cos" jest taki błąd:
  3. To nieźle jeżeli event w którym jest potrzebny blok nie ma bloku... (w evencie nie ma bloku, czyli dla javowiczów event.getBlock()) Tak, używam najnowszego SkIris na 1.12.2 i Skript 37c.
  4. Wiem że popełniłem błędy, bo nie wiedziałem jak to zrobić.. Ale przecież! Mogę jeszcze używać syntaxu: /plugin:cmd zamiast tylko /cmd! Nie wiem czy rozumiesz, ale problem jest napewno załatwiony. Masz u mnie naj-ke ZAMYKAM, problem rozwiązany.
  5. Zmierzałem się z tym problemem już kilka razy, w końcu napisałem coś Czy jest, i jeżeli tak to jak? opcja, by sprawdzić czy komenda została wykonana ale bez anulowania jej. Po tym opisie pewnie nic nie rozumiesz, ale na przykładach zrozumiesz Czytaj dalej. Np. jak zrobić takie coś: on command /reload: broadcast "&cSerwer jest reloadowany!" wait 5 second execute command //tutaj nie wiem Działanie ma być takie: przy komendzie /reload nie stanie się nic, poza wiadomością (czyli komenda z Bukkita zostanie anulowana) i dopiero po 5 sek się wykona ta właściwa komenda z Bukkita (czyli po prostu reload) JAK?
  6. Ee, czekaj czekaj.. A co jak potrzebuję 1.8? XD
  7. Czyli wymaga to SkIris? Edit: po przeczytaniu dokumentacji SkIris wiem ze wymaga. ZAMYKAM!
  8. Na wielu bardziej rozbudowanych serwerach jest taka opcja, że gracz ma wpisać coś w tabliczce. Przykładem jest Hypixel, gdzie przy komendzie /nick pojawia się pole do wpisania nicku. Jeżeli jest to możliwe, a jeżeli nie może jakiś addon, proszę napisać. (Bardziej rozbudowany opis: Po wykonaniu komendy ma wyświetlić się wirtualna tabliczka, lub kowadło z NameTagiem, gdzie w 1 linijce (lub polu na wpisanie nazwy przedmiotu). Potem, gdy gracz zatwierdzi przez klikniecie GOTOWE lub wzięciu podpisanego Nametaga. Powinna najlepiej ustawić się jakaś zmienna, np. set {text} to player's input (albo coś xd) ) Dzìękuje!
  9. Przepisze ten Skript w minute: variables: {joinmsg} = true on join: if {joimsg} is true: send "&fWitamy na BlaBlaCraftcie!" command /togglemotd: permission: nortex trigger: if {joinmsg} is false: set {joinmsg} to true send "&aWlaczono wiadoosc powitalna!" if {joinmsg} is true: set {joinmsg} to false send "&cWylaczono wiadoosc powitalna!" Czas: 1:34 Oczywiscie mozesz powiedziec, ze twoj jest bardziej rozbodowany ale: - jest dluzszy, bo bez sensu dodales argmenty ON/OFF, tutaj jest na zmiane - po co komu config skoro moze po prostu zmienic caly wyglad..... 1/10 sory xD
  10. Poradnik jak ominąć ten skript: 1. Zainstaluj PEX 2. Zainstaluj EssentialsChat (opcjonalnie, ja osobiscie preferuje metode z Ess.) 3. Stworz rangi: VIP, VIP+, MVP, MVP+, MVP++, YT, DEFAULT 4. Skopiuj prefiksy i kolorki z Hypixela Udalo sie! + nie ma lagow, mozna do nich zmienic permisje, wszystkie inne edytory chatu (np. PvpLevels dodaje [LVL x] do wiadomosci) dzialaja, przy uzyciu skriptu nie. bede jak unboxall, 2/10 :kappa:
  11. To może działać, tylko nie wiem, bo nie mam możliwosci sprawdzenia xD Pyt. 1: Po co ::*? I tak lista ma być ogólnoserwerowa xd Pyt. 2 Czy to odseparuje elementy przecinkiem? Chciałbym żeby tak.. w sumie mam pomysł na dodanie przecinków, tylko sie pytam xD Pyt. 3 Czy wymaga to dodatku czy normalnego skripta? Zadaje tyle pytań bo mam tylko tablet xDDD, nie mam możliwości sprawdzenia na komputerze... Hm, w końcu jest lipiec, wakacje i wyjazdy sie ma jak na razie daje Naj bo wygląda to OK
  12. Potrzebuję wiedzieć, czy się da, ewentualnie za pomocą jakiegoś Add-onu, tworzyć ArrayListy. Powinno to być takie: add "element1" to list {lista} add "element2" to list {lista} I potem chcę żeby z tych powyższych powstała jedna linijka separowana przecinkiem: "element1, element2, pozostale dodane slowa" Jak to zrobić? (Jeżeli się nie da skriptem, to może daloby się zaimplementować kod Javy, tylko JAK?)
  13. NorteX

    Pomoc W TITLE

    command /pomoc: trigger: send player title " " with subtitle "&aPomyslnie otworzono menu pomoc." for {x} seconds Wymaga dodatku SkRayFall Kliknij tutaj żeby pobrać SkRayFall z bukkit,org
  14. (Sory za taki zapłon, nie odpaliłem powiadomienia xD) Ale jak to zrobic? (Jak ustawic utf8)
  15. Jednak udało się ubrnąć metodą którą opisałem pod koniec (powyżej) Przepraszam na zaśmiecianie, proszę o przeniesienie do kosza
  16. Prawdopodobnie za szybko poszedłem na forum, bo znalazłem coś, co powinno działać... Na razie nie szukam odp. Przepraszam!
  17. Mam sobie event every 1 second, który jest do sprawdzania czy gracz robi coś. Problem w tym, że chcę, by jedna linijka w evencie "every 1 second" wykonywała się raz. Przykład: every 1 second: #CO 1 SEKUNDE loop all players: #LOOPUJE WSZYSTKICH GRACZY, SPRAWDZANIE ICH if {wartosc::%loop-player%} is true: #SPRAWDZAM CZY WARTOŚĆ JEST POPRAWNA (GRACZ WYKONUJE COŚ) send "Spelniasz warunek." #WYSYLANIE WIADOMOSCI Chcę, by 4 linjka (send) była wykonywana RAZ, potem powtórzona jeżeli gracz NIE SPEŁNI WARUNKU i potem ZNOWU SPEŁNI. Jeżeli ktoś rozumie i chce pomóc, proszę! (Próbowałem coś w stylu tworzenia nowej wartości która jakby blokuje dalsze wysyłanie wiadomości [ set {block} to true if {block} is false: send "Spelniono warunek" else: stop i potem w evencie ktory ustawia warunek na inny dac {block} na false ] ale tak średniawo działa)
  18. Używam systemu plików YAML (.yml) z dodatku SkQuery. Wszystko śmiga lepiej niż wszystko inne co robię w skripcie, aż się dziwie ? Dobra, do rzeczy: Gdy w skripcie dodam kolor (np. &4), mimo że w Minecraftcie ten kolor JEST, to w pliku nie wygląda to już tak pięknie... W pliku zamiast "&" (albo "§") jest takie coś: \xa7 Wygląda to wtedy tak: perm: "\xa7cBrak permisji" a ma wyglądać tak: perm: "&cBrak permisji" Niektóre skripty mają konfigurację z .yml'em z kolorami, co jest nie tak z moim? PS. Wiem że spamię tymi problemami, ale piszę duży skript xD
  19. I o to chodzi! Pomoc prosto z rury, tak jak chce!!
  20. Ale, przypuśćmy, że ktoś kto pobrał skript i np. nazwie go sobie innyboskiskript.sk? Wtedy nie podziała... Więc, nie może być, bo na takie coś to sam bym wpadł @EDIT: Gdybym tworzył skript dla mnie, to bym tego nie robił. A oczywiste jest, że jak go udostępnie to ktoś zmieni jego nazwę do jego upodobań, bo sam tak robię... (nie chcę mieć w scripts coś w stylu: skript1, SkRiPt2, SKRIPTTRZY, skripttt4 :P)
  21. Chciałbym znaleźć takie cuś, że ustawi jakiąś tam zmienną (np. {nazwa.skriptu}) na nazwę pliku skriptu (czyli np. boskiskript.sk) Gadam bez bicia, potrzebuję tego do stworzenia komendy na przeładowanie skriptu, żeby była inna niż /sk reload <nazwa> tylko np. /boskiskrypcik reload
  22. OK, udostępniam kod bo nie działa. set {_currentveronline} to text from "https://pastebin.com/raw/7kh1TViL" if {@version} is {_currentveronline}: send "&6Dzialasz na najaktualniejszej wersji. (%{_currentveronline}%)" to console else: send "&cDzialasz na przestarzalej wersji! &6Uzywasz: &c{@version}&6, dostepna: &a%{_currentveronline}%" to console ciągle pokazuje że działam na przestarzałej wersji, i pokazuje dostępna: 1.0, aktualna 1.0 [15:21:31 INFO]: Dzialasz na przestarzalej wersji! Uzywasz: 1.0, dostepna: 1.0
  23. Jak napisać coś w stylu: if "napis1" is equal to "napis2":? Mimo że to nie wywala błędów, średnio działa, i tak przechodzi do ELSE mimo że oba teksty są takie same.... Jest jakiś inny IF na takie coś?
  24. NorteX

    LICZYMY DO MILIONA

    nie ale serio, to mi wyskoczyło po wpisaniu 762 w grafice xD 762
×
×
  • Dodaj nową pozycję...