Skocz do zawartości

Enxi

Użytkownik
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Enxi

  • Tytuł
    Początkujący III

Informacje

Ostatnie wizyty

550 wyświetleń profilu
  1. czy skrypt dziala na 1.9?

  2. Witam! Piszcie mi tutaj co nie działa w skrypcie poprawnie (i na jakiej wersji MC) to postaram się ten skrypt uaktualnić
  3. UPDATE 1.3! Naprawiono: - błędy z działaniem dueli - działanie komendy /pk:top Dodano - listę parkourów pod komendom /pk list w gui - wzrost mnożnika XP po ustanowieniu najlepszego czasu na parkourze (+0.1x) - blok 36 działa teraz jak region failu Download Skrypt nie będzie dalej rozwijany.
  4. ekonomia Skrypt na captcha

    @Hydorax Nie, nie testowałem gdyż nie ma czego testować w tak banalnym kodzie, zresztą pomyśl logicznie - jakim cudem ten skrypt mógłby powodować ten błąd?
  5. ekonomia Skrypt na captcha

    @Hydorax Nie wiem co Twoje błędy serwera mogą mieć wspólnego z moim skryptem
  6. ekonomia Skrypt na captcha

    on join: set {_set} to yaml value "Captcha.%player%" from file "/captcha.yml" if {_set} is not set: open chest with 1 rows named "&7[&c&lCaptcha&7]" to player wait 1 tick set {_} to random integer between 0 and 8 loop 9 times: if (loop-number - 1) is not {_}: format slot loop-number - 1 of player with 1 of red wool named "&4Jestem botem." to run [kick player due to "&7[&c&lCaptcha&7]"] format slot {_} of player with 1 of green wool named "&2Nie jestem botem." to close then run [set yaml value "Captcha.%player%" from file "/captcha.yml" to "true"]->[stop] wait 15 second set {_set} to yaml value "Captcha.%player%" from file "/captcha.yml" if {_set} is not set: kick the player due to "&7[&c&lCaptcha&7]" @MrSzescianPL Tutaj masz wgl bez zmiennych
  7. ekonomia Skrypt na captcha

    Bez sensu, kod można skrócić do 10 linijek i będzie on działał lepiej niż ten...
  8. Piszcie propozycje co do skryptu! Dodam wszystko, a na koniec otworzę prezentacyjny serwer parkour działający na tym skrypcie! Do zobaczenia!
  9. UPDATE! Naprawiono: - błąd z niewyświetlaniem wiadomości o nowym rekordzie czasowym wówczas gdy gracz był w TOP10 Dodano - automatyczny debug po przeładowaniu skryptu Download Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
  10. moge zmienic to np Easy1 tak jak bylo np na mc4u te kolory topy?

    i jak?

  11. UPDATE! Naprawiono: - błędy językowe w wiadomościach - ogólne błędy w kodzie Dodano - możliwość ustawienia lokacji jak i nazwy pliku XamParkour.yml w opcjach skryptu Download Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
  12. UPDATE 1.2! Dodano: - system pojedynków (duel) - gracze mogą walczyć między sobą na parkourze - wsparcie dla edycji wiadomości zawierającej zmienne - od teraz wszystkie wiadomości, posiadające w sobie zmienne będą wyznaczone w kodzie, a wszystkie zmienne zostały wypisane na początku kodu. variables: {parkour::start::%player%} = false {parkour::time::start::%player%} = 0 #Variables on the messages: #player - returns player's name #{_parkour} - returns parkour name #{_number} - returns number #{_xp} - returns player's XP #{_lvl} - returns player's LvL #{_multiplier} - returns player's multiplier #{_transition} - returns player's transition on parkour #{_prize} - returns prize of XP for parkour complete or winning duel #{_minlvl} - returns minimum LvL to join to the parkour #{_cord} - returns coordinations of the parkour #{_player} - returns player specified in the command #{_toNext} - returns XP needed to the next LvL #{_opponent} - returns opponent of player in the Duel #{_addXP} - returns XP received after parkour complete #({_time} / 1000) - returns time of parkour complete - nowa opcja xp bar refresh która pozawala na ustawienie płynności (odświeżania) paska expa. - wzmianka o licencji na końcu skryptu Zmieniono: - zmienna od lokacji parkourów jest teraz zapisywana bezpośrednio w variables.crv a nie XamParkour.yml ze względu na brak możliwości ustawienia zwrotu kierunkowego - zmienna od lokacji lobby również nie jest już zapisywana w XamParkour.yml - zmieniono nazwy kilku zmiennych wykorzystywanych w wiadomościach, są one wypisane na początku kodu, jak i w tym poście - wyżej - regres XP jest teraz resetowany co 24 realne godziny a nie minecraftowe Usunięto: - komendę /pktop ze względu na niepoprawne działanie - zostanie ona dodana w następnej aktualizacji - zbędne fragmenty kodu Download Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
  13. @Minecraft misiek Mkio Postaram się to naprawić w następnym update. @HeezQ Dziękuję za opinię Co do Twoich propozycji - niestety nie będę tworzył nowych projektów, a przynajmniej nie planuję.
  14. zabawa Magazyny - Skrypt na magazyny

    Typie, pytam się o kod z FOLDEREM a nie o jakąś randomową zmienną. ale k, daj loop-number-1 skoro nie rozumiesz błędu facepalm
  15. zabawa Magazyny - Skrypt na magazyny

    Tak, widzę, czekam aż to zmienisz i powiesz co nie działa w tym kodzie
×