Enxi

Użytkownik
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Enxi

Użytkownik
Użytkownik
  • Tytuł
    Początkujący III

Informacje

  • Płeć

Ostatnie wizyty

249 wyświetleń profilu
  1. UPDATE 1.3! Naprawiono: - błędy z działaniem dueli - działanie komendy /pk:top Dodano - listę parkourów pod komendom /pk list w gui - wzrost mnożnika XP po ustanowieniu najlepszego czasu na parkourze (+0.1x) - blok 36 działa teraz jak region failu Download Skrypt nie będzie dalej rozwijany.
  2. ekonomia

    @Hydorax Nie, nie testowałem gdyż nie ma czego testować w tak banalnym kodzie, zresztą pomyśl logicznie - jakim cudem ten skrypt mógłby powodować ten błąd?
  3. ekonomia

    @Hydorax Nie wiem co Twoje błędy serwera mogą mieć wspólnego z moim skryptem
  4. ekonomia

    on join: set {_set} to yaml value "Captcha.%player%" from file "/captcha.yml" if {_set} is not set: open chest with 1 rows named "&7[&c&lCaptcha&7]" to player wait 1 tick set {_} to random integer between 0 and 8 loop 9 times: if (loop-number - 1) is not {_}: format slot loop-number - 1 of player with 1 of red wool named "&4Jestem botem." to run [kick player due to "&7[&c&lCaptcha&7]"] format slot {_} of player with 1 of green wool named "&2Nie jestem botem." to close then run [set yaml value "Captcha.%player%" from file "/captcha.yml" to "true"]->[stop] wait 15 second set {_set} to yaml value "Captcha.%player%" from file "/captcha.yml" if {_set} is not set: kick the player due to "&7[&c&lCaptcha&7]" @MrSzescianPL Tutaj masz wgl bez zmiennych
  5. ekonomia

    Bez sensu, kod można skrócić do 10 linijek i będzie on działał lepiej niż ten...
  6. Piszcie propozycje co do skryptu! Dodam wszystko, a na koniec otworzę prezentacyjny serwer parkour działający na tym skrypcie! Do zobaczenia!
  7. UPDATE! Naprawiono: - błąd z niewyświetlaniem wiadomości o nowym rekordzie czasowym wówczas gdy gracz był w TOP10 Dodano - automatyczny debug po przeładowaniu skryptu Download Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
  8. moge zmienic to np Easy1 tak jak bylo np na mc4u te kolory topy?

    i jak?

  9. UPDATE! Naprawiono: - błędy językowe w wiadomościach - ogólne błędy w kodzie Dodano - możliwość ustawienia lokacji jak i nazwy pliku XamParkour.yml w opcjach skryptu Download Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
  10. UPDATE 1.2! Dodano: - system pojedynków (duel) - gracze mogą walczyć między sobą na parkourze - wsparcie dla edycji wiadomości zawierającej zmienne - od teraz wszystkie wiadomości, posiadające w sobie zmienne będą wyznaczone w kodzie, a wszystkie zmienne zostały wypisane na początku kodu. variables: {parkour::start::%player%} = false {parkour::time::start::%player%} = 0 #Variables on the messages: #player - returns player's name #{_parkour} - returns parkour name #{_number} - returns number #{_xp} - returns player's XP #{_lvl} - returns player's LvL #{_multiplier} - returns player's multiplier #{_transition} - returns player's transition on parkour #{_prize} - returns prize of XP for parkour complete or winning duel #{_minlvl} - returns minimum LvL to join to the parkour #{_cord} - returns coordinations of the parkour #{_player} - returns player specified in the command #{_toNext} - returns XP needed to the next LvL #{_opponent} - returns opponent of player in the Duel #{_addXP} - returns XP received after parkour complete #({_time} / 1000) - returns time of parkour complete - nowa opcja xp bar refresh która pozawala na ustawienie płynności (odświeżania) paska expa. - wzmianka o licencji na końcu skryptu Zmieniono: - zmienna od lokacji parkourów jest teraz zapisywana bezpośrednio w variables.crv a nie XamParkour.yml ze względu na brak możliwości ustawienia zwrotu kierunkowego - zmienna od lokacji lobby również nie jest już zapisywana w XamParkour.yml - zmieniono nazwy kilku zmiennych wykorzystywanych w wiadomościach, są one wypisane na początku kodu, jak i w tym poście - wyżej - regres XP jest teraz resetowany co 24 realne godziny a nie minecraftowe Usunięto: - komendę /pktop ze względu na niepoprawne działanie - zostanie ona dodana w następnej aktualizacji - zbędne fragmenty kodu Download Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
  11. @Minecraft misiek Mkio Postaram się to naprawić w następnym update. @HeezQ Dziękuję za opinię Co do Twoich propozycji - niestety nie będę tworzył nowych projektów, a przynajmniej nie planuję.
  12. skrypt miesiąca

    Typie, pytam się o kod z FOLDEREM a nie o jakąś randomową zmienną. ale k, daj loop-number-1 skoro nie rozumiesz błędu facepalm
  13. skrypt miesiąca

    Tak, widzę, czekam aż to zmienisz i powiesz co nie działa w tym kodzie
  14. skrypt miesiąca

    Co może tu nie działać?
  15. skrypt miesiąca

    Heh, posiadasz zdolność logicznego myślenia? Jeżeli nie ma pliku .yml - może też nie być folderu. Jeżeli nie ma folderu, nie ma pliku .yml Oczywiście że zrobiłem jakieś błędy, nie będę robił za Ciebie wszystkiego gdyż nie na tym to polega. Pokazałem Ci co możesz zrobić lepiej, a nie zrobiłem to lepiej. Co do licencji - nie dawaj jej, za przeproszeniem KAŻDY ma ją w dupie. Działanie Case openingu jak i cały kod znam jak własną kieszeń więc nie ważne, że jest autorstwa Nawo