Enxi

Użytkownik
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Enxi

Użytkownik
Użytkownik
  • Tytuł
    Użytkownik II

Ostatnie wizyty

152 wyświetleń profilu
  1. zabawa

    Niestety nie ma takiej opcji.
  2. zabawa

    @Hubix Tak, oczywiście. /case give all <liczba>
  3. miniUPDATE Poprawki błędnego działania /pktop oraz /pk:lvl
  4. zostanę

    @Kraftowy Brak argumentów więc przyszedł czas na groźby? Możesz podać adres, po studiach mam dużo czasu więc wpadnę
  5. zostanę

    Zacznijmy od tego, że jestem maksymalnie tolerancyjny jak mogę, ale jak widzę tak aroganckich, zadumanych w sobie ludzi to mnie ciarki przechodzą. Jak możesz mieć takie obojętne podejście do potencjalnego klienta? Ciężko Ci będzie w życiu, no chyba że będziesz pracował jako składacz hamburgerów w Mc'Donaldzie, tam będzie tak duży popyt, że ludzi będą obchodziły tylko zrobione przez ciebie bułeczki a nie twoja nędzna osobowość Jesteś tak strasznie... pasywnie negatywny, z jednej strony jest ci strasznie smutno i najchętniej zwyzywałbyś wszystkich bo cie krytykują, a z drugiej strony udajesz takiego rambo który ma ,,wyjebane'' na wszystko żeby nie wyjść na idiotę, którym (tak zakładam) jesteś. Aczkolwiek bardzo świetnie ci to wychodzi, emotikony świetnie maskują wewnętrzny smutek. Jeżeli nie wyciągasz wniosków z swojego zachowania to nie licz, że ktoś ambitny podejmie z tobą współpracę, to niemożliwe. Dla niejasności - nic do ciebie nie mam, nawet szacunku
  6. Tak, natomiast kod skryptu nie jest przystosowany pod skript v2.2 (a właściwie tylko sortowanie zmiennych działa trochę inaczej) więc fixy od Bansku etc odpadają, bynajmniej na ten moment.
  7. @Savorski Miałem już nie odpowiadać, ale to co piszesz doprowadza mnie do białej gorączki Chcesz addom na 1.11? napisz world guarda działającego jednocześnie z skript v2.1.2 i minecraft 1.11 Chcesz nadal się pogrążać? Pogrążaj się, ale nie w tym temacie gdyż nie udowodnisz swojej racji bez konkretnych argumentów, których niestety nie posiadasz. Jesteś jak kobieta, nie ma racji, a będzie ją udowadniać i udowadniać bez końca (i nie był to komplement). Przeanalizuj jeszcze raz to, co napisałem bez pisania durnych komentarzy, które przeczą wszystkiemu, tylko nie twoim racjom. Z mojej strony to wszystko, doceniam Twoją wolę walki ale na ten moment jest ona już przegrana. Życzę powodzenia w kontaktowaniu się z Drago To była moja ostatnia odpowiedź dla Ciebie, w razie dalszych refleksji zapraszam na skype: +48 517 608 466
  8. @Savorski Brak mi słów, nie będzie z Ciebie żadnego programisty póki nie opanujesz podstawowej umiejętności - czytania ze zrozumieniem. Nadal uważasz że addom działa niepoprawnie, bo nie jest kompatybilny z wersją 1.9? Musi być? Nagrody dla programisty roku nie będzie. Niestety prawo nie działa w tą stronę, najpierw oskarżyciel powinien udowodnić winę oskarżonego, a nie na odwrót. Nie wyrażasz swojej opinii... Narzucasz swoje racje i idee, i powodujesz niepotrzebne sensacje. Hmm, do sprawdzenia zawartości pluginu nie potrzeba żadnych podstaw, wystarczy umiejętność wpisania w google ,,jdgui'' Myślę, że temat jest już wyczerpany, Podobno to ty jesteś tym Nawem Niestety nie. Pozdrawiam i miłego długiego weekendu.
  9. @Savorski To co piszesz jest conajmniej śmieszne, jaki worldguard 1.8? Skrypt jest napisany pod skript v2.1.2 a najnowsza wersja worldguard kompatybilna z tą wersja to v5.9 która działa poprawnie do mc 1.8.8, co analogicznie oznacza ze skrypt działa tylko do wersji 1.8.8. Kolejna kwestia - addom, działa poprawnie? Działa, mało tego - jak mi powiesz co działa niepoprawnie to dostaniesz ode mnie nagrodę dla programisty roku. Podpisuje się pod autora? Gdzie? W ostatnim poście wyraźnie napisałem, że mam prawo wykorzystywać ten addom, jak tylko mi się podoba. Jeżeli nadal masz jakieś refleksje, skontaktuj się z Nawem z prośbą o szczegóły lub z samą administracją forum, nie lubię gdy ktoś zarządza MOIM tematem, skryptem czy też czymkolwiek innym, co właśnie czynisz. Pozdrawiam. PS. Nie gwiazdorz jaki to Ty nie jesteś programista bo z przykrością chcę Cię poinformować że sam nim jestem, lecz po studiach i z 10 letnim stażem W jakich językach? Wszystkich WEBowych, C++ i powoli wkraczam w Jave.
  10. straszne, STRASZNE.... plugin zawierający zaledwie 3 klasy, w których jedyne co robi to zwraca longa może mieć aż tak poważne błędy? Skrypt ze względu na worldguarda jest wspierany tylko do wersji 1.8, więc....
  11. @Savorski Aby nie było niejasności - XamParkour to kontynuacja skryptu Pana Nawo, który porzucił projekt jak i wiele innych na rzecz szkoły. Kolejna kwestia to addom - właścicielem jest wyżej wspomniany Nawo, używam go bo jaki jest sens pisania nowego? Jedyne co w nim zmieniałem to sposób zapisu czasu z formy tysięcznej do całości nie zmieniając przy tym nazw klas i ogólnie pozostawiając informacje o prawowitym autorze. Addom ten jest najprostszym do wykonania pluginem zwracającym tylko longa z dwoma zapisami czasu i ich różnicą, więc nie rozwódźmy się tutaj o byle nic, skoro i tak mam pozwolenie na używanie owego pluginu Odnoszę też dziwne wrażenie, że bardzo chciałeś ,,zabłysnąć''... no cóż. Mam nadzieję, że Kolejny Nawo nam się szykuje było czystą ironią gdyż parę osób pisało już o rzekomym multikoncie, którym jestem... ja? No cóż, nie każdy jest obdarzony zdrowym rozsądkiem. Pozdrawiam
  12. UPDATE 1.1 Zmiany: - Usunięto ponad 90% zmiennych, zostały tylko 2 ,,dynamiczne'' zapisywane w formacie boleam i long co nie powinno powodować żadnych lagów - Wszystkie konfiguracje graczy, aren itp są dostępne w pliku XamParkour.yml (interesuje nas tylko konfiguracja Players i Maps) - Lekka optymalizacja kodu W następnej aktualizacji: - menu GUI - itemy funkcyjne otrzymywane po wejściu do areny - duele Download 1.1 PS. Dziękuję za skrypt miesiąca ;D PS. plugin inc.
  13. @Ixidi Działa. Tylko czy idzie ustawić jeszcze facing?
  14. Witam, mam kod set {_spawn} to yaml value "..." from file "..." teleport player to {_spawn} {_spawn} zwraca koordynaty areny (czyli np x: -2094.162, y: 4, z: 1303.413) Niestety teleportacja nie odbywa się, próbowałem już set {_spawn} to {_spawn} parsed as location i inne tego typu rzeczy, ale nadal nic. Proszę o pomoc