
kapioner
Użytkownik-
Ilość zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia kapioner

Początkujący I (2/13)
0
Reputacja
-
Czy da sie strzelić śnieżką w stronę moba? Kod: shoot a snowball from block 1 up event-block in direction of loop-entity
-
Witam. Mam pytanie.Czy są inne particlesy, które można wywołać za pomocą tego: play mob spawner flames?
-
Da się to zrobić, ale trzeba bardzo dużo pisania
-
:\ spk dzięki za chęci
-
kapioner obserwuje zawartość Duza litera na początku zdania i Skrypt na trampoline z bloku slime
-
on step on slime block: push player forwards with force 10 o takie coś chodzi?
-
Jak sprawdzić czy blok jest na określonym bloku?
kapioner odpowiedział(a) na SebbaGamess pytanie w Pytania i problemy
Można też tak: on place of bookshelf: set {loc1} to location of the event-block Potem to usuwasz zeby gracz nie mogl zamienic tej lokacji i piszesz co ma się stać np. on rightclick on bookshelf: if location of the event-block is {loc1}: give 1 stick to player I to tyle -
Czy dałoby się zrobić tak, że: Jak gracz zacznie zdanie z małej litery to poprawia na dużą?
-
on rightclick on sign: line 1 is "[Sklep Enchant]" line 2 is "Kosa" line 3 is "1" line 4 is "30000$" if player's balance is greater or equal to 30000: give <PRZEDMIOT> to the player else: send "&cMasz za malo kasy!" Może tak?
-
Dziękuje do zamknięcia.
-
Czy moglby ktoś napisać dla mnie skrypt na to że: jak respi się zombie to jest jakaś szansa że zrespi się zombie z głową jakiegoś gracza albo np. z dynią lub innym blokiem na głowie?
-
Ale chodzi jak to zrobic zeby bylo na innych swiatach z rangami i zeby tych rang nie widzieli gracze na świecie "Survival" a gracz by był na świecie "Freebuild"
-
no że np. jest komenda która ustawia graczowi range i potem ta jego ranga jest widoczna na chacie
-
Dobra dzięki, a nie dałoby się z rangami jakoś?
-
Witam poszukuje skryptu na oddzielny chat na każdym swiecie i tak zeby byl taki format wiadomości: [ranga][gracz][wiadomosc]
-
on damage: if attacker's tool is wooden hoe named "Minigun %{snowball::%player%}%|30": if projectile is snowball: remove 1 from {snowball::%attacker%} increase damage by 1 błąd w 2 linijce pomoże ktoś?