Skocz do zawartości

keszir

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia keszir

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

6

Reputacja

  1. Aktualnie czekamy na spawn ktory jest w trakcie budowy
  2. Witam mam zaszczyt zaprezentować Wam nowiutki serwer na wersje minecraft 1.15.2. Typ serwera to przetrwanie (survival) z działkami, działkę zdobywać stawiając blok działki. Początkowa wielkość działki to 41x41 można ja powiększyć do 201x201 więcej informacji /dzialki Serwer stoi na mocnej maszynie na ten moment posiadamy 200 slotów. Na serwerze zazwyczaj liczba graczy nie spada później 10. Jest to dopiero nasz początek, lecz myślę, ze wszystkim problemami będziemy w stanie zaradzić. Wielkość mapy to 12k na 12k posiadamy system anti-xray dzięki czemu możemy sobie pozwolić na drop z rud. Zapraszam do gry! MDMB.PL Czekamy na Ciebie!
  3. keszir

    Konsola forumowa

    java.lang.NullPointerException: null
  4. siemka mam problem z getApplicableRegions() tutaj kodzik: public boolean checkWorldGuardRegion(Block block) { Vector vector = new Vector(block.getLocation().getX(), block.getLocation().getY(), block.getLocation().getZ()); BlockVector vec = new BlockVector(block.getLocation().getX(), block.getLocation().getY(), block.getLocation().getZ()); if (vector == null) { return false; } WorldGuardPlugin wgp = (WorldGuardPlugin) Bukkit.getServer().getPluginManager().getPlugin("WorldGuard"); RegionManager regionManager = wgp.getRegionManager(block.getWorld()); ApplicableRegionSet set = regionManager.getApplicableRegions(vector); Iterator<ProtectedRegion> it = set.iterator(); return iterator.hasNext(); } co do importu com.sk89q.worldedit.Vector; nie dziala ;/ mam dostepe vektory tylko z java.util oraz org.bukkit.util.
  5. tam gdzie masz zmienna z liczba dodaj "parsed as number"
  6. keszir

    Noc i dzień

    on script load: execute console command "gameurle dodailycycle false" every 1 minute: if %hour% = 17: execute consoel command "mineccraft:time set night" if %hour% = 7: execute consoel command "mineccraft:time set day"
  7. on click on clock: if player has permission "essentials.near": if {wof::%player%} is not true: execute player command "/near" wait 3 seconds set {wof::%player%} to false else: send "Musisz chwilke odczekac"
  8. no to wstaw sobie tam jakas permissje i daj ja vipowi
  9. on click on compass: if player has permission "essentials.near": if {wof::%player%} is not true: execute player command "/near" wait 3 seconds set {wof::%player%} to false else: send "Musisz chwilke odczekac"
  10. on click on compass: if {wof::%player%} is not true: execute player command "/near" wait 3 seconds set {wof::%player%} to false else: send "Musisz chwilke odczekac"
  11. keszir

    Tnt w Wodzie

    on explode: loop blocks in radius 5 of event-location: if loop-block is water: set loop-block to air
  12. keszir

    MySQL

    Skellett nie posiada juz obslugi mysql "Removed MySQL syntax, use SkQuery or that other MySQL addon" aktualizacja z dnia 22 wrzesnia. Probowalem ogarnac to na skquery ale no jakos mi nie wyszlo ;/ Sprawdz to:
  13. variables: {second::%player%} = 0 {minute::%player%} = 0 {hour::%player%} = 0 {diament::%player%} = 0 {zloto::%player%} = 0 {zelazo::%player%} = 0 {lapis::%player%} = 0 {redstone::%player%} = 0 {emerald::%player%} = 0 {wegiel::%player%} = 0 {drewno::%player%} = 0 {stone::%player%} = 0 every second: loop all players: add 1 to {second::%loop-player%} if {second::%loop-player%} is 60: subtract 60 from {second::%loop-player%} add 1 to {minute::%loop-player%} if {minute::%loop-player%} is 60: subtract 60 from {minute::%loop-player%} add 1 to {hour::%loop-player%} command /czas: trigger: send "Twoj czas gry: %{hour::%player%}%h %{minute::%player%}%m %{second::%loop-player%}%s" command /licznik: trigger: if arg 1 is not set: send "diamenty: %{diament::%player%}%" send "zloto: %{zloto::%player%}%" send "zelazo: %{zelazo::%player%}%" send "wegiel: %{wegiel::%player%}%" send "redstone: %{redstone::%player%}%" send "lapis: %{lapis::%player%}%" send "emerald: %{emerald::%player%}%" send "drewno: %{drewno::%player%}%" send "stone: %{stone::%player%}%" on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} on mine of any log: add 1 to {drewno::%player%} on mine of diamond ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {diament::%player%} on mine of iron ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {zelazo::%player%} on mine of gold ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {zloto::%player%} on mine of emerald ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {emerald::%player%} on mine of coal ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {wegiel::%player%} on mine of redstone ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {redstone::%player%} on mine of lapis ore: if player's tool is enchanted with silktouch: send "lipa, nie dostaniesz punktow" else: send "fajnie dostales punkt /licznik" add 1 to {lapis::%player%}
  14. keszir

    /sethoem /delhome /home

    command /sethome [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if player has permission "skript.home.vip": set {_max} to 4 if player has permission "skript.home.svip": set {_max} to 6 if player has permission "skript.home.spomsor": set {_max} to 8 if player has permission "skript.home.legenda": set {_max} to 10 if size of {home::%player%::*} < {_max}: set {home::%player%::%arg 1%} to location of player send "ustawiono nowy sethome" else: send "podaj nazwe zapisu" command /home [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if {home::%player%::%arg 1%} is set: teleport player to {home::%player%::%arg 1%} else: send "Nie masz takiego zapsi" else: send "Podaj nazwe sethome"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...