Skocz do zawartości

xPiwkoPL

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mieroszów
  • Hobby
    Piaanie mniejszych skryptów
  • Nick w MC
    xPiwkoPL

Ostatnie wizyty

436 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xPiwkoPL

  1. no wlasnie tworzy sie nie enchantowany
  2. działa a da sie jakos zrobic zeby enchantowalo ten craftowany item? bo tak enchantuje te ktore sa w eq
  3. wtedy enchantuja sie wszystki przedmioty z eq na piatke i czasami sie nie enchantuja
  4. on script load: register new shaped recipe for diamond pickaxe named "emerald kilof" using emerald, emerald, emerald, air, stick, air, air, stick, air on craft: loop all items in player's inventory: if loop-item's name is "emerald kilof": if loop-item is enchanted: stop set {_x} to random integer between 1 and 4 set {_item} to "%loop-item%" parsed as item type if {_x} is 1: enchant {_item} with efficiency 5 nawet kiedy dostawie x jest 2 3 4 dalej nie dziala
  5. nie rozumiem dokładnie jak to zrobic a co do cb @KrejzolekPRO to ma byc dodawanie i wynik a nie random liczba
  6. https://pastebin.com/TLVdcTfA Poprawi to ktos? Teraz wykrywa niewazne co napisze gracz i tak wygrywa i wyswietla sie ze wynik to 0
  7. https://pastebin.com/TLVdcTfA Poprawi to ktos? Teraz wykrywa niewazne co napisze gracz i tak wygrywa i wyswietla sie ze wynik to 0
  8. xPiwkoPL

    loopowanie

    https://code.skript.pl/6xm7YnYW/ Niewiem czy dobrze nie testowałem
  9. xPiwkoPL

    Zawsze else

    variables: {tworzeniecuba::%player%} = false on place obsidian: if name of player's tool is "Cuboid": if {cuboid::%player%} is not set: if distance between the player and the location {cuboid::*} is more than 60: set {cuboid::%player%} to event-location set {tworzeniecuba::%player%} to true teleport player to event-location execute player command "up 2" wait 1 seconds execute player command "//pos1" execute player command "//pos2" execute player command "//expand 20 east" execute player command "//expand 20 west" execute player command "//expand 20 north" execute player command "//expand 20 south" execute player command "//expand 200 up" execute player command "//expand 200 down" execute player command "/rg create %player%" set {tworzeniecuba::%player%} to false else if distance between the player and the location {cuboid::*} is less than 60: cancel event send "Inny cuboid jest za blisko" to player else: send "Posiadasz już cuboid!" on break obsidian: if event-location is {cuboid::%player%}: delete {cuboid::%player%} execute player command "/rg remove %player%" give player 1 obsidian named "Cuboid" send "Usunoles cuboid teraz mozesz postawic go gdzie indziej!" on any movement: if {tworzeniecuba::%player%} is true: cancel event on server list ping: # New effects set motd to "Skript is awesome!" or "Kupa" or "Dupa" Przebuduje ktos to tak zeby dzialalo?
  10. if {zalogowany.%player%} zmien na victim lub attacker tam gdzie player
  11. xPiwkoPL

    Odleglosc

    Nie dziala set {cuboid::%player%} to event-location add {cuboid::%player%} to {lista} if distance between {lista::*} and player is less than 21: Naprawione
  12. xPiwkoPL

    Odleglosc

    Jak zmiezyc odlegosc miedzy lokacjami z listy zrobilem cos takiego set {cuboid::%player%} to player-location add {cuboid::%player%} to {lista} if distance between player and any element of {lista} is more than 21: Specjalnie bez tabów i reszty kodu error brzmi http://screenshot.sh/m7UqcRRFNEKVp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...