Skocz do zawartości

00Maciek00

Użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 00Maciek00

  • Tytuł
    Początkujący II

Ostatnie wizyty

192 wyświetleń profilu
  1. 00Maciek00

    Drop do ekwipunku po zabiciu kogos

    on death of player: give drops to attacker clear drops tyle mam tyle dam
  2. 00Maciek00

    Woda na regionie

    Musisz zamiast bucket water ustawic id Wiaderka z woda
  3. 00Maciek00

    Woda na regionie

    https://code.skript.pl/sjDMibGK/
  4. 00Maciek00

    Woda na regionie

    https://code.skript.pl/9sodHlTc/
  5. 00Maciek00

    Zestawy

    .
  6. 00Maciek00

    Problem z poziomowaniem!

    Ale nic nie zmieniłeś?
  7. 00Maciek00

    usuwanie itemów z eq

    Bledny a nie działa i masz dodatki i tak dalej i tak dalej ...?
  8. 00Maciek00

    usuwanie itemów z eq

    command /spawn: trigger: teleport to {spawn} clear player's inventory heal player remove speed from player remove strengh from player remove blidness form player remove slowness from player remove jump boost from player add 1 bone to the player's inventory
  9. 00Maciek00

    Problem z poziomowaniem!

    Hej, chciałbym poprosić o pomoc przy jednym skrypcie! A jest on następujący: - Chciałem żeby działało to tak, że gdy mój poziom się zwiększy to {wymaganyexprpg::%player%} się zwiększała o 25! Aktualny wygląd skryptu: https://code.skript.pl/3jyGILV4/
  10. 00Maciek00

    Proszę o napisanie skryptu na respienie sie potworów.

    Kiedyś JPablo napisał jeden skrypt i może pomoże ci w połowie: on spawn of a zombie: entity is in world "world": set {_zombie} to random integer between 1 and 5 if {_zombie} is equal to 1: set name of event-entity to "&aZombie Lv.1" set max health of event-entity to 20 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 2: set name of event-entity to "&2Zombie Lv.2" set max health of event-entity to 25 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 3: set name of event-entity to "&3Zombie Lv.3" set max health of event-entity to 30 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 4: set name of event-entity to "&cZombie Lv.4" set max health of event-entity to 35 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 5: set name of event-entity to "&4Zombie Lv.5" set max health of event-entity to 50 heal event-entity stop
  11. 00Maciek00

    Szukam skryptu na premium case

    Z czego ja tam wiem to ItemCase mial metody dodawania itemow poprzez gui
  12. 00Maciek00

    MobSpawner Zmieniany za pomocą jajka

    a to przypadkiem w essentials nie jest? Pewien nie jestem na 100%
  13. 00Maciek00

    Craftowanie enchantowanymi itemami

    on load: new Recipe "2"; "2".Recipe.registerIngredient{1, 1 diamond block}; "2".Recipe.registerIngredient{2, 1 diamond block}; "2".Recipe.registerIngredient{3, 1 diamond block}; "2".Recipe.registerIngredient{4, 1 stick}; "2".Recipe.registerIngredient{5, 1 stick}; "2".Recipe.registerIngredient{6, 1 stick}; "2".Recipe.registerIngredient{7, 1 gold block}; "2".Recipe.registerIngredient{8, 1 gold block}; "2".Recipe.registerIngredient{9, 1 gold block}; "2".Recipe.registerResult{ 1 diamond pickaxe of efficiency 20 and fortune 10 and unbreaking 50 with lore "&4Kilof Fenixa przydatny do Obsydianiarki" named "&eKilof Fenixa!"}; "2".Recipe.register{}; przyklad
  14. 00Maciek00

    blokada sethome w netherze

    on command "/sethome": if player's world is "#Nazwa świata": cancel event send "&cUzywanie komend na tym swiecie jest zabironione!" stop else: stop wytabuj dopisz swiat wgraj dodatki i powinno smigac
  15. 00Maciek00

    Skrypt na nowe złote jabłka(mutanty jak na mchc)

    on consume: if event-item is enchanted golden apple: #i efekty ;3
×