
00Maciek00
Użytkownik-
Ilość zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia 00Maciek00
-
jaku49 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Startowe Itemy
-
Niby czemu na 1.12.2 tak a na 1.8.8 nie :P? Bardziej chodzi ci o to, że nie pokazuje tnt czy jak? Masz wildskript i skquery czy jakoś tak :/?
-
on rightclick: if name of player's tool is "&4Rzucane TnT": set {tnt.%player%} to true shoot a TNT from player with speed 0.4 remove 1 tnt named "&4Rzucane TnT" from player wait 2 second set {tnt.%player%} to false on place tnt: if {tnt.%player%} is true: cancel event on script load: register new shaped recipe for TNT of infinity 1 named "&4Rzucane TnT" using iron ingot, iron ingot, iron ingot, iron ingot, tnt, iron ingot, iron ingot, iron ingot, iron ingot Skrypt nie mój ale powinno działać
-
Wyłączasz to w Essentials i na sam dół i tam masz tools jakoś tak i to zmieniasz te tools czy jakoś tak to było na []
-
on death of player: give drops to attacker clear drops tyle mam tyle dam
-
MrBonko zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Woda na regionie
-
MrBonko zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Woda na regionie
-
Musisz zamiast bucket water ustawic id Wiaderka z woda
-
https://code.skript.pl/sjDMibGK/
-
MrBonko zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Woda na regionie
-
https://code.skript.pl/9sodHlTc/
-
Ale nic nie zmieniłeś?
-
Bledny a nie działa i masz dodatki i tak dalej i tak dalej ...?
-
command /spawn: trigger: teleport to {spawn} clear player's inventory heal player remove speed from player remove strengh from player remove blidness form player remove slowness from player remove jump boost from player add 1 bone to the player's inventory
-
Hej, chciałbym poprosić o pomoc przy jednym skrypcie! A jest on następujący: - Chciałem żeby działało to tak, że gdy mój poziom się zwiększy to {wymaganyexprpg::%player%} się zwiększała o 25! Aktualny wygląd skryptu: https://code.skript.pl/3jyGILV4/
-
Proszę o napisanie skryptu na respienie sie potworów.
00Maciek00 odpowiedział(a) na Wakal pytanie w Zlecenia
Kiedyś JPablo napisał jeden skrypt i może pomoże ci w połowie: on spawn of a zombie: entity is in world "world": set {_zombie} to random integer between 1 and 5 if {_zombie} is equal to 1: set name of event-entity to "&aZombie Lv.1" set max health of event-entity to 20 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 2: set name of event-entity to "&2Zombie Lv.2" set max health of event-entity to 25 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 3: set name of event-entity to "&3Zombie Lv.3" set max health of event-entity to 30 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 4: set name of event-entity to "&cZombie Lv.4" set max health of event-entity to 35 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 5: set name of event-entity to "&4Zombie Lv.5" set max health of event-entity to 50 heal event-entity stop -
Z czego ja tam wiem to ItemCase mial metody dodawania itemow poprzez gui
-
a to przypadkiem w essentials nie jest? Pewien nie jestem na 100%