Skocz do zawartości

00Maciek00

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

550 wyświetleń profilu

Osiągnięcia 00Maciek00

  1. Niby czemu na 1.12.2 tak a na 1.8.8 nie :P? Bardziej chodzi ci o to, że nie pokazuje tnt czy jak? Masz wildskript i skquery czy jakoś tak :/?
  2. on rightclick: if name of player's tool is "&4Rzucane TnT": set {tnt.%player%} to true shoot a TNT from player with speed 0.4 remove 1 tnt named "&4Rzucane TnT" from player wait 2 second set {tnt.%player%} to false on place tnt: if {tnt.%player%} is true: cancel event on script load: register new shaped recipe for TNT of infinity 1 named "&4Rzucane TnT" using iron ingot, iron ingot, iron ingot, iron ingot, tnt, iron ingot, iron ingot, iron ingot, iron ingot Skrypt nie mój ale powinno działać
  3. 00Maciek00

    Startowe Itemy

    Wyłączasz to w Essentials i na sam dół i tam masz tools jakoś tak i to zmieniasz te tools czy jakoś tak to było na []
  4. on death of player: give drops to attacker clear drops tyle mam tyle dam
  5. 00Maciek00

    Woda na regionie

    Musisz zamiast bucket water ustawic id Wiaderka z woda
  6. 00Maciek00

    Woda na regionie

    https://code.skript.pl/sjDMibGK/
  7. 00Maciek00

    Woda na regionie

    https://code.skript.pl/9sodHlTc/
  8. 00Maciek00

    usuwanie itemów z eq

    Bledny a nie działa i masz dodatki i tak dalej i tak dalej ...?
  9. 00Maciek00

    usuwanie itemów z eq

    command /spawn: trigger: teleport to {spawn} clear player's inventory heal player remove speed from player remove strengh from player remove blidness form player remove slowness from player remove jump boost from player add 1 bone to the player's inventory
  10. Hej, chciałbym poprosić o pomoc przy jednym skrypcie! A jest on następujący: - Chciałem żeby działało to tak, że gdy mój poziom się zwiększy to {wymaganyexprpg::%player%} się zwiększała o 25! Aktualny wygląd skryptu: https://code.skript.pl/3jyGILV4/
  11. Kiedyś JPablo napisał jeden skrypt i może pomoże ci w połowie: on spawn of a zombie: entity is in world "world": set {_zombie} to random integer between 1 and 5 if {_zombie} is equal to 1: set name of event-entity to "&aZombie Lv.1" set max health of event-entity to 20 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 2: set name of event-entity to "&2Zombie Lv.2" set max health of event-entity to 25 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 3: set name of event-entity to "&3Zombie Lv.3" set max health of event-entity to 30 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 4: set name of event-entity to "&cZombie Lv.4" set max health of event-entity to 35 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 5: set name of event-entity to "&4Zombie Lv.5" set max health of event-entity to 50 heal event-entity stop
  12. Z czego ja tam wiem to ItemCase mial metody dodawania itemow poprzez gui
  13. a to przypadkiem w essentials nie jest? Pewien nie jestem na 100%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...