Skocz do zawartości

STEINER

Użytkownik
  • Zawartość

    383
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez STEINER

  1. STEINER

    Auto Code Minfy

    @dudekm dzięki @Rejszpat chyba nie wiesz po co się skraca kod skoro mówisz o czytelności. https://pl.wikipedia.org/wiki/Minifikacja
  2. STEINER

    Auto Code Minfy

    Wybierasz np. folder albo zaznaczasz wszystkie pliki i klikasz przycisk np. convert. K dzięki za poprawę literówki. Co ma poprawne formatowanie kodu do całkowitego skracania kodu? No chyba, że ty każdą stronę w 1 linijce bez spacji no to powiem ci, że musisz [ciach] trochę z tym.
  3. Witam, szukam programu lub strony online konwertującej całą stronę (pliki html, php, css, js) skraca kod (minfy code, minifikacja kodu). Zależy na tym, żeby dało się wrzucić wszystkie pliki na raz bo plik po pliku trochę trwa.
  4. https://github.com/SocketByte/OpenGUI Chyba niczym się nie różni więc dodaj coś ciekawego
  5. @Smurfsky zależy od hostingu.
  6. Dodam tylko przykład spawnowania particlesów: Bukkit.getWorlds().get(0).spigot().playEffect(player.getLocation().add(0.0, 2.0, 0.0), Effect.HEART, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 5, 0);
  7. Boże... yooniks ma rację piszesz "core" a nie umiesz ogarnąć podstaw. .replace(CharSequence ch1, CharSequence ch2); zakładam, że points to jest int, więc zamień na String.valueOf(user.getRank().getPoints());
  8. @EventHandler public void handle(PlayerJoinEvent event) { for(Player player : Bukkit.getOnlinePlayers()) { event.getPlayer().hide(player); player.hide(event.getPlayer()); } } Przykład
  9. STEINER

    Enchant ograniczenie

    Czyli myślisz, że ktoś jest tak głupi, że sprawdza longa jak hashmapa jest nullem?
  10. STEINER

    Enchant ograniczenie

    HashMapa Player i Long i dodajesz czas do System.currentTimeMillis() i sprawdzasz przy otwieraniu czy Long jest większy od System.currentTimeMillis() czy mniejszy lolz. Polecam podstawy ogarnąć , a potem brać się za coś.
  11. @Queito działa, dziękuję. Do zamknięcia.
  12. Dodam, że na bungeecordzie jest trochę inny error 20:21:43 [SEVERE] Exception in thread "main" 20:21:43 [SEVERE] java.io.IOException: Resource temporarily unavailable 20:21:43 [SEVERE] at java.io.FileInputStream.read0(Native Method) 20:21:43 [SEVERE] at java.io.FileInputStream.read(FileInputStream.java:207) 20:21:43 [SEVERE] at jline.internal.NonBlockingInputStream.read(NonBlockingInputStream.java:169) 20:21:43 [SEVERE] at jline.internal.NonBlockingInputStream.read(NonBlockingInputStream.java:137) 20:21:43 [SEVERE] at jline.internal.NonBlockingInputStream.read(NonBlockingInputStream.java:246) 20:21:43 [SEVERE] at jline.internal.InputStreamReader.read(InputStreamReader.java:261) 20:21:43 [SEVERE] at jline.internal.InputStreamReader.read(InputStreamReader.java:198) 20:21:43 [SEVERE] at jline.console.ConsoleReader.readCharacter(ConsoleReader.java:2145) 20:21:43 [SEVERE] at jline.console.ConsoleReader.readLine(ConsoleReader.java:2349) 20:21:43 [SEVERE] at jline.console.ConsoleReader.readLine(ConsoleReader.java:2269) 20:21:43 [SEVERE] at net.md_5.bungee.BungeeCordLauncher.main(BungeeCordLauncher.java:61) 20:21:43 [SEVERE] at net.md_5.bungee.Bootstrap.main(Bootstrap.java:15)
  13. STEINER

    Projekt itemshopu

    Szablony do boostrapa 4 umiem robić, ale bardziej jestem od graficznego designu stron niż front-end. Jak chcesz kontakt to pw
  14. @FezZu na 100% nie, na czystym silniku też nie działa. Bardziej coś się stało z systemem chyba. REINSTALL TO WERSJA OSTATECZNA I NIE WCHODZI AKTUALNIE W GRĘ
  15. STEINER

    Eq

    A sory tematu nie przeczytałem dokładnie jeszcze event joina @EventHandler public void handle (PlayerJoinEvent event) { Player player = event.getPlayer(); player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.COMPASS)); player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.COMPASS)); }
  16. Nie jestem pewny co do kategorii tematu, ale widziałem, że ktoś zadał pyt. dot vps to dałem tutaj. Piszę tematy tylko jak mnie coś denerwuje albo irytuje bo zazwyczaj staram się znaleźć błędy sam albo przy pomocy Googla. Teraz jednak nie mogę znaleźć tematu który mi pomoże. Wszystkie pluginy itp. się normalnie ładują tylko nie da się pisać w konsoli żadnych komend np. /stop. Wcześniej było normalnie, ale teraz coś się zepsuło. Błąd: System: Ubuntu 16 Maszyna: KVM Silnik MC: PaperSpigot 1.8.8 R3 / BungeeCord Nie działa na żadnym silniku Powodzenia, dam reakcję za pomoc
  17. Odbiegnę od tematu, ale zwróć uwagę czy chcesz mieć plugin skript na serwerze
  18. STEINER

    Eq

    @EventHandler public void handle (InventoryClickEvent event) { if(event.getClickedInventory().getType() == InventoryType.PLAYER) { event.setCancelled(true) } } daj lajka albo serduszko
  19. STEINER

    Ochrona, pytanie

    Racja. Myślałem, że będzie bardziej sprawdzać tylko uderzającego i uderzonego gracza sprawdzać bo nie napisał, że dla wszystkich i wgl. Wtedy to racja, ale jak tak by miało działać przy 'większej' ilości graczy to wtedy już lepiej taska bo może być np. 10 hitów / sekundę i wtedy task lepszy.
  20. STEINER

    Gui

    @yooniks nie pamiętam wszystkich getterów w eventach . Tym bardziej, że dosyć długo nie używałem bukkit api.
  21. STEINER

    Gui

    Mi chodzi o to, że kompas to nie blok! https://minecraft-pl.gamepedia.com/Bloki - widzisz tu kompas? Czepiam się do tego co napisał. Jakby napisał "jakiegoś przedmiotu np. kompasu" albo "jakiegoś bloku np. dirtu" to bym nie napisał, a ty drążysz temat i jeszcze mówisz o inventory jak ja mówię, że nie chodzi o np. kod tylko o to co napisał....
  22. STEINER

    UserManager POMOCY.

    @yooniks nie przeczytałem całego tematu sorki xd
  23. STEINER

    Gui

    Chodzi o realne życie nie o klocki. Życie - https://pl.wikipedia.org/wiki/Życie Kompas to PRZEDMIOT nie BLOK i nie chodzi o enum Material!!!
  24. STEINER

    Gui

    On napisał "jakiegoś bloku np. kompasu" to poprawiłem, że kompas to nie blok. Priority HIGH jest niepotrzebne w jego pluginie na lobby (prawdopodobnie). Twój style code to brzydki (rak) chociaż o tym się nie dyskutuje. Poza tym z wyssana metoda openGui, tym bardziej, że pytanie brzmi JAK OTWORZYĆ GUI a nie jak wykonać metodę trzymając kompas w łapie.
  25. Nie patrzę pluginu bo nie chce mi się pobierać Luytena bo formata miałem, ale to mnie zdziwiło. #1) Gdy jest ustawiona customowa wersja to nie pokaze sie customowa ilosc graczy Skoro tak to problem zrobić zmienną {ONLINE}? Dodaj jeszcze wersję bungee w tym samym pluginie (tylko nie oddzielnie bo wtedy nudniej, chociaż tylko inna nazwa pliku .yml tego co bukkit i bungee wczytuje...). W bungee nie trzeba protocollibów ani innych api bo jest łatwo zrobić bez tego. Nie oceniam bo "Nie lubię oceniać i nie lubię być oceniany".
×