megabeka 184 Opublikowano 2 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2016 ktos przejdzie przez np dany kord x10 y 20 z30 to zdejmuje mu zbroje i wklada do ekwipunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _CookieMonster_ 48 Opublikowano 3 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 (edytowane) every 1 second: set {_x} to location at 10, 20, 30 loop all players in radius 2 of {_x}: set {_helm} to "%helmet of loop-player%" parsed as item set {_klata} to "%chestplate of loop-player%" parsed as item set {_spodnie} to "%leggings of loop-player%" parsed as item set {_buty} to "%boots of loop-player%" parsed as item set helmet slot of loop-player to air set chestplate slot of loop-player to air set leggings slot of loop-player to air set boots slot of loop-player to air if loop-player has 1 air: add {_helm} to loop-player add {_klata} to loop-player add {_spodnie} to loop-player add {_buty} to loop-player else: drop {_helm} at loop-player drop {_klata} at loop-player drop {_spodnie} at loop-player drop {_buty} at loop-player Nie testowałem #edit jak czasami nie wyłapuje gracza to zmień every 1 second: na np. every 0.5 second: Edytowane 3 stycznia 2016 przez TroPeK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 megabeka 184 Opublikowano 3 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 @TheDircikPL A dasz jeszcze na danym swiecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _CookieMonster_ 48 Opublikowano 3 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 (edytowane) @megabeka options: world: world every 1 second: set {_x} to location at 10, 20, 30 loop all players in radius 2 of {_x}: if world of loop-player is "{@world}": set {_helm} to "%helmet of loop-player%" parsed as item set {_klata} to "%chestplate of loop-player%" parsed as item set {_spodnie} to "%leggings of loop-player%" parsed as item set {_buty} to "%boots of loop-player%" parsed as item set helmet slot of loop-player to air set chestplate slot of loop-player to air set leggings slot of loop-player to air set boots slot of loop-player to air if loop-player has 4 air: add {_helm} to loop-player add {_klata} to loop-player add {_spodnie} to loop-player add {_buty} to loop-player else: drop {_helm} at loop-player drop {_klata} at loop-player drop {_spodnie} at loop-player drop {_buty} at loop-player Edytowane 6 stycznia 2016 przez TroPeK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 krzysek 73 Opublikowano 3 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 Zmień to na 'on any move' bo co 1 sekunde, to Ci się serwer zesra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CuttingChipset 355 Opublikowano 3 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2016 Właśnie nie, bo to będzie wykonywało za każdym razem, gdy się przesunie lub obróci głowę, i to jeszcze na każdego gracza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
megabeka 184
ktos przejdzie przez np dany kord x10 y 20 z30
to zdejmuje mu zbroje i wklada do ekwipunku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi