Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na event?


ZiomuuSss

Pytanie

Witam! Jak w skrypcie zrobić coś takiego:

Po komendzie /event dolacz (jeżeli {event.w} to true) zapisuje ekwipunek oraz pozycję gracza na mapie( oraz nazwę mapy) gracza po czym go czyści i teleportuje go do wcześniej zapisanej przez admina pozycji komendą /event set. Kiedy admin wpisuje /event end wszystkim graczom jest oddawany wcześniejszy ekwipunek i zostają teleportowani do takiej lokalizacji, na takiej mapie na której znajdowali się przed komendą /event dolacz. Gracz ma tez komendę /event wyjdz która teleportuje tylko jego do jego poprzedniej lokalizacji i daje mu jego ekwipunek.Fajnie by było gdyby była komenda /event list która pokazywałaby wszystkich uczestników, którzy są na evencie, oraz komenda /event info, ale z nią sobie sam poradzę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /event [<text&gt]:	if arg 1 is "start":		if player have permissions "event.skrypt":			set {event.start} to true			broadcast "event!"	if arg 1 is "stop":		if player have permissions "event.skrypt":			set {event.start} to false			broadcast "Koniec eventu!"			loop {gracze.event::*}:				set {_gracz} to loop-value parsed as player				restore inventory of {_gracz} from {eq.event.%{_gracz}%} 	if arg 1 is "set":		if player have permissions "event.skrypt":			set {pozycja.event} to location of player			send "pomyślnie ustawiono pozycję eventu na kordach %{pozycja.event}%"	if arg 1 is "join":		if {event.start} is true:			add player to {gracze.event::*}			set {eq.event.%player%} to serialized inventory of player			teleport player to {pozycja.event}			clear the player's inventory			send "Pomyślnie dołacozno do eventu!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up eee Nie dales triggeru xD poprawilem to i i tak nie dziala dobrze, nie ma komendy event wyjdz a po komendzie /event stop nie teleportuje graczy spowrotem i nie oddaje im eq, masz like bo chociaż cos napisales, ale licze ze ktos poprawi kod..

Edytowane przez ZiomuuSss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /event [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is "start":			if player have permissions "event.skrypt":				set {event.start} to true				broadcast "event!"		if arg 1 is "stop":			if player have permissions "event.skrypt":				set {event.start} to false				broadcast "Koniec eventu!"				loop {gracze.event::*}:					set {_gracz} to loop-value parsed as player					restore inventory of {_gracz} from {eq.event.%{_gracz}%} 					restore inventory of loop-value from {eq.event.%loop-value%} 		if arg 1 is "set":			if player have permissions "event.skrypt":				set {pozycja.event} to location of player				send "pomy�lnie ustawiono pozycj� eventu na kordach %{pozycja.event}%"		if arg 1 is "join":			if {event.start} is true:				add player to {gracze.event::*}				set {eq.event.%player%} to serialized inventory of player				if {pozycja.event} is set:					teleport player to {pozycja.event}				else:					send "Twój admin zapomniał ustawić miejsce spawnu dla eventu... przypomnij mu o tym..."				clear the player's inventory				send "Pomy�lnie do�acozno do eventu!"		if arg 1 is "leave" or "wyjdz":			restore inventory of player from {eq.event.%player%}			remove player from {gracze.event::*}

wyskakują jakieś błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wywala błędów, ekwipunek przywraca... Pozostało tylko zrobić teleportację w poprzednie miejsce xd

I tak like leci :)

@edit: I jeszcze coś zauważyłem: Jak gracz wyjdzie z eventu komendą /event leave to dostaje eq, ale nie teleportuje go w poprzednie miejsce. A jak są gracze na evencie i admin użyje /event stop to ani nie oddaje przedmiotów graczom ani ich nie teleportuje xd

Edytowane przez ZiomuuSss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /event [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is "start":			if player have permissions "event.skrypt":				set {event.start} to true				broadcast "event!"		if arg 1 is "stop":			if player have permissions "event.skrypt":				set {event.start} to false				broadcast "Koniec eventu!"				loop {gracze.event::*}:					set {_gracz} to loop-value parsed as player					restore inventory of {_gracz} from {eq.event.%{_gracz}%} 					restore inventory of {_gracz} from {eq.event.%loop-value%} 					restore inventory of loop-value from {eq.event.%loop-value%} 					teleport player to {event.pozycja.%loop-value%}		if arg 1 is "set":			if player have permissions "event.skrypt":				set {pozycja.event} to location of player				send "pomy��lnie ustawiono pozycj�� eventu na kordach %{pozycja.event}%"		if arg 1 is "join":			if {event.start} is true:				set {event.pozycja.%player%} to location of player				add player to {gracze.event::*}				set {eq.event.%player%} to serialized inventory of player				if {pozycja.event} is set:					teleport player to {pozycja.event}				else:					send "Twój admin zapomnia� ustawi� miejsce spawnu dla eventu... przypomnij mu o tym..."				clear the player's inventory				send "Pomy��lnie do��acozno do eventu!"		if arg 1 is "leave" or "wyjdz":			restore inventory of player from {eq.event.%player%}			remove player from {gracze.event::*}			teleport player to {event.pozycja.%player%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a masz w ogóle skript+?

 

jak działa to jalknij :)

variables:    {event.%player%} = falsecommand /event [<text&gt]:	trigger:	    arg 1 is "start":		    player have permission "event.skrypt":				set {event.start} to true				broadcast "event!"		if arg 1 is "stop":			if player have permissions "event.skrypt":				set {event.start} to false				broadcast "Koniec eventu!"				loop all players:				    restore loop-player's inventory from {eq.event.%loop-player%}					teleport loop-player to {event.pozycja.%loop-player%}		if arg 1 is "set":			if player have permissions "event.skrypt":				set {pozycja.event} to location of player				send "pomyslnie ustawiono pozycje eventu na kordach %{pozycja.event}%"		if arg 1 is "join":			if {event.start} is true:				set {event.pozycja.%player%} to location of player			    set {event.%player%} to true				set {eq.event.%player%} to serialized inventory of player				if {pozycja.event} is set:					teleport player to {pozycja.event}				else:					send "Twoj admin zapomnial ustawic miejsce spawnu dla eventu.. przypomnij mu o tym..."				clear the player's inventory				send "Pomyslnie dolaczono do eventu!"		if arg 1 is "leave" or "wyjdz":			restore inventory of player from {eq.event.%player%}		    set {event.%player%} to false			teleport player to {event.pozycja.%player%}on quit:    {event.%player%} is true:	    set {event.%player%} to false	    restore player's inventory from {eq.event.%player%}    teleport player to {event.pozycja.%loop-player%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...