uiuin17 4 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 Witam czy jest możliwość zmiany obrażeń jakie zadaje miecz który zrobimy w crafting table ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 337 Opublikowano 22 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2015 on damage: if attacker's tool is diamond sword named "&6Excalibur": set damage to 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 23 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 grudnia 2015 Teraz, Shooterowy napisał: on damage: if attacker's tool is diamond sword named "&6Excalibur": set damage to 20 Chodzi mi o atrybut obrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheLBlack 5 Opublikowano 26 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 grudnia 2015 Moim zdaniem to jedna z tych rzeczy która w skript jest nie wykonalna. Jakie kolwiek lore itp. będzie zawsze pod, sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 27 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2015 Teraz, TheLBlack napisał: Moim zdaniem to jedna z tych rzeczy która w skript jest nie wykonalna. Jakie kolwiek lore itp. będzie zawsze pod, sprawdzałem. Można zrobić tak że zapisze ten miecz w zmiennej a potem go można craftować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheLBlack 5 Opublikowano 27 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2015 Możesz stworzyć crafting miecza z lore, nazwą czy wybranym enchantem, czemu miałoby służyć takie craftowanie przez zmienną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 27 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2015 Teraz, TheLBlack napisał: Możesz stworzyć crafting miecza z lore, nazwą czy wybranym enchantem, czemu miałoby służyć takie craftowanie przez zmienną? Posiadam plg który dmg i nowe statystyki czyta z lore jednak gdy miecz diamentowy już posiada 7 dmg + 2 dmg z lore = 9 dmg a ja chcę np. 5 dmg a przez ten pasywny dmg nie mogę tak zrobić. Mam stworzone "czyste przedmioty" bez dmg ale nie wiem jak zrobić aby to one były craftowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheLBlack 5 Opublikowano 27 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2015 (edytowane) on skript load: register new shaped recipe for diamond sword with lore "&6SUPER DAMAGE!" using diamond, diamond, diamond, apple, apple, apple, stick, none, stick Jeśli wczytasz ten skript i zrestartujesz serwer to w craftingu pojawi się diax miecz z lore "&6SUPER DAMAGE!", możesz je dowolnie modyfikować a żeby przejść do innej linii użyj po prostu || (np. "&6SUPER MIECZ||&eMEGA DAMAGE!"). Jednak jeśli tamto to serio plugin to może działać zupełnie inaczej niż wczytując lore ale chodzi o rozwiązanie problemu. (none = powietrze w craftingu) Edytowane 27 grudnia 2015 przez TheLBlack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 27 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2015 Teraz, TheLBlack napisał: on skript load: register new shaped recipe for diamond sword with lore "&6SUPER DAMAGE!" using diamond, diamond, diamond, apple, apple, apple, stick, none, stick Jeśli wczytasz ten skript i zrestartujesz serwer to w craftingu pojawi się diax miecz z lore "&6SUPER DAMAGE!", możesz je dowolnie modyfikować a żeby przejść do innej linii użyj po prostu || (np. "&6SUPER MIECZ||&eMEGA DAMAGE!"). Jednak jeśli tamto to serio plugin to może działać zupełnie inaczej niż wczytując lore ale chodzi o rozwiązanie problemu. (none = powietrze w craftingu) Nie do końca tak to działa ale chodzi mi o to że mam miecz który zadaje 0 dmg (atrybut usunięty) i żeby zamiast normalnego diax miecza zrobił się ten miecz co zapisałem w zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheLBlack 5 Opublikowano 27 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2015 W takim razie sory ale wytłumaczyłeś to tak że nic nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 28 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2015 Teraz, TheLBlack napisał: W takim razie sory ale wytłumaczyłeś to tak że nic nie rozumiem. normalnie craftuje się miecz A a ja mam zapisany w zmiennej miecz B i chcę aby zamiast A craftował się B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xdreammaster 39 Opublikowano 9 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 stycznia 2016 On craft of diamond Sword: Cancel event Close player's inventory Remove 2 diamonds from player Remove 1 stick from player Execute console command " /give %player% 276 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:0,Operation:0,UUIDLeast:894654,UUIDMost:2872}]}" Nie testowane!@uiuin17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 9 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 stycznia 2016 Czekaj to ty chcesz, żeby dany miecz miał dany dmg? w sensie dana nazwa, dany lore tak? i miał usunięty przypisany dmg (podstawowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 10 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 20 godzin temu, Switsherker napisał: Czekaj to ty chcesz, żeby dany miecz miał dany dmg? w sensie dana nazwa, dany lore tak? i miał usunięty przypisany dmg (podstawowy) Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 10 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 Jeśli zrobiłbym ci kod umiałbyś go edytować? w sensie... Zrobiłbym ci crafting takowego miecza z nazwą i lore, a dmg łatwo się ogarnie. I ty se tylko pozmieniasz na swoje widzi misie (usuniesz część kodu, wstawisz swój, etc.), To umiałbyś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xdreammaster 39 Opublikowano 10 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 @uiuin17 Czy mój działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 10 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 11 godzin temu, Switsherker napisał: Jeśli zrobiłbym ci kod umiałbyś go edytować? w sensie... Zrobiłbym ci crafting takowego miecza z nazwą i lore, a dmg łatwo się ogarnie. I ty se tylko pozmieniasz na swoje widzi misie (usuniesz część kodu, wstawisz swój, etc.), To umiałbyś? umiał bym 11 godzin temu, xdreammaster napisał: @uiuin17 Czy mój działa? Tak ale statystyki przedmiotu plugin czyta z lore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xdreammaster 39 Opublikowano 10 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 Aha to dodaj: Execute console command "sudo %player% ils add Damage:10" Nie jestem pewien tej komendy bo dawno nie używałem ItemLoreStats Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 10 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 9 godzin temu, xdreammaster napisał: Aha to dodaj: Execute console command "sudo %player% ils add Damage:10" Nie jestem pewien tej komendy bo dawno nie używałem ItemLoreStats ils lore 1 Damage: +10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
uiuin17 4
Witam czy jest możliwość zmiany obrażeń jakie zadaje miecz który zrobimy w crafting table ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi