Skocz do zawartości
  • 0

Czy można zmienić obrażenia w tworzonym przedmiocie za pomocą craftingu ?


uiuin17
 Udostępnij

Pytanie

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, TheLBlack napisał:

Możesz stworzyć crafting miecza z lore, nazwą czy wybranym enchantem, czemu miałoby służyć takie craftowanie przez zmienną?

Posiadam plg który dmg i nowe statystyki czyta z lore jednak gdy miecz diamentowy już posiada 7 dmg + 2 dmg z lore = 9 dmg a ja chcę np. 5 dmg a przez ten pasywny dmg nie mogę tak zrobić.

Mam stworzone "czyste przedmioty" bez dmg ale nie wiem jak zrobić aby to one były craftowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on skript load:
	register new shaped recipe for diamond sword with lore "&6SUPER DAMAGE!" using diamond, diamond, diamond, apple, apple, apple, stick, none, stick

Jeśli wczytasz ten skript i zrestartujesz serwer to w craftingu pojawi się diax miecz z lore "&6SUPER DAMAGE!", możesz je dowolnie modyfikować a żeby przejść do innej linii użyj po prostu || (np. "&6SUPER MIECZ||&eMEGA DAMAGE!"). Jednak jeśli tamto to serio plugin to może działać zupełnie inaczej niż wczytując lore ale chodzi o rozwiązanie problemu. (none = powietrze w craftingu)

Edytowane przez TheLBlack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, TheLBlack napisał:
on skript load:
	register new shaped recipe for diamond sword with lore "&6SUPER DAMAGE!" using diamond, diamond, diamond, apple, apple, apple, stick, none, stick

Jeśli wczytasz ten skript i zrestartujesz serwer to w craftingu pojawi się diax miecz z lore "&6SUPER DAMAGE!", możesz je dowolnie modyfikować a żeby przejść do innej linii użyj po prostu || (np. "&6SUPER MIECZ||&eMEGA DAMAGE!"). Jednak jeśli tamto to serio plugin to może działać zupełnie inaczej niż wczytując lore ale chodzi o rozwiązanie problemu. (none = powietrze w craftingu)

Nie do końca tak to działa ale chodzi mi o to że mam miecz który zadaje 0 dmg (atrybut usunięty) i żeby zamiast normalnego diax miecza zrobił się ten miecz co zapisałem w zmiennej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

On craft of diamond Sword:

Cancel event

Close player's inventory

Remove 2 diamonds from player

Remove 1 stick from player

Execute console command " /give %player% 276 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:0,Operation:0,UUIDLeast:894654,UUIDMost:2872}]}"

Nie testowane!@uiuin17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeśli zrobiłbym ci kod umiałbyś go edytować? w sensie... Zrobiłbym ci crafting takowego miecza z nazwą i lore, a dmg łatwo się ogarnie. I ty se tylko pozmieniasz na swoje widzi misie (usuniesz część kodu, wstawisz swój, etc.),
To umiałbyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, Switsherker napisał:

Jeśli zrobiłbym ci kod umiałbyś go edytować? w sensie... Zrobiłbym ci crafting takowego miecza z nazwą i lore, a dmg łatwo się ogarnie. I ty se tylko pozmieniasz na swoje widzi misie (usuniesz część kodu, wstawisz swój, etc.),
To umiałbyś?

umiał bym

 

11 godzin temu, xdreammaster napisał:

@uiuin17

Czy mój działa?

Tak ale statystyki przedmiotu plugin czyta z lore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...