YaPaczeq 3 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) Temat do zamknięcia, znalazłem rozwiązanie.Cześć, jestem nowy , dopiero ucze się tworzenia skryptów i mam pytanie, czy taki skrypt zadziałałby?On break any block: set event-block to air give 1 event-block to %player%A jak nie to czy mógłby mi ktoś napisać taki , albo podpowiedzieć coś? Z góry dziękuje ;)@edit: Dziekuje :D, zobacze czy działa i powiem :)@up. nie działa, dalej itemki lootają normalnie :/ on break of any block: cancel event give 1 event-block to the player set event-block to airTo też nie działa :/ , może trzeba do tego skript+ ?on break of stone: cancel event give 1 cobblestone to the player set event-block to air To działa. ale nie ma dropu(otherdrops)-nie ma problemu-zrobie w skrypcie :D Edytowane 8 czerwca 2014 przez YaPaczeq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 On break any block: set event-block to air give 1 event-block to the player's inventoryŁapaj :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 Zapomnieliście o "cancel event", bez tego blok będzie i wpadał do ekwipunku i dropił na ziemię jednocześnieon break of any block: cancel event give 1 event-block to the player set event-block to air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Żyraf 170 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 on break of any block: cancel event give 1 event-block to the player set event-block to air clear dropsA tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 @UP1. Clear drops jest tylko dla 'on death' Skoro zamknąłeś event, to clear drops nie jest tu potrzebne Kod podany przez @2UP jest dobry i działa w 100%(Sprawdzone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 YaPaczeq 3 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 @up W takim razie mam kolejny problem :), ponieważ mi ten kod nie działa, nie wiem czemu, trzeba Skript+ do tego? może coś w configu skrypta? Spróbuje jeszcze raz zresstartować serwer i popróbować, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 on break of any block: set {_block} to id of event-block set {_data} to data value of event-block cancel event give 1 {_block}:{_data} to player set event-block to airAle to powinno działać:on break: cancel event drop 1 event-block set event-block to air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) on break: <tab>cancel event <tab>add 1 event-block to the player's inventory <tab>set event-block to air @up Miało mu to dawać do eq nie dropać :) Moje powinno działać i jest krótkie. Zamiast <tab> chyba wiesz co wstawić :) Edytowane 8 czerwca 2014 przez Slupik98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 YaPaczeq 3 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 Chodziło mi o to, ze jak gracz wykopie jakiś itemek, to zamiast dropnąćtak jak jest normalnie, żeby wlatywał od razu do eq gracza, np zabezpieczenie przed ukradaniem komuś itemków(np. jak ktoś wykopuje obsydian czy coś w tym stylu.)on break: cancel event add event-block to the player's inventory set event-block to airTo działa, ale jest tak jakby na silktouch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) Tu jest tylko taka propozycja:http://code.skript.pl/ZnSco3By/ Nie twierdzę że nazwa itemku jest dobrze, ale sam będziesz musiał wszystko uzupełnić(trawę, rudy itp.) Edytowane 17 sierpnia 2017 przez Ewald YaPaczeq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 YaPaczeq 3 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) Dzieki ci kolego @up, dzięki twojemu kod'owi napisałem tak jak powinno być :D Dzięki wielkie, teraz zostaje mi tylko zrobić drop i exp :)Dam wam kod :D nie będę sknerą on break: cancel event set event-block to air set {_block.%player%} to event-block if player's tool is not pickaxe of silk touch: if {_block.%player%} is stone: set {_block.%player%} to cobblestone add {_block.%player%} to the player's inventoryTemat do zamknięcia, //Robi się ~Sebek4321 Edytowane 8 czerwca 2014 przez Sebek4321 Slupik98 i xMrKriS 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
YaPaczeq 3
Temat do zamknięcia, znalazłem rozwiązanie.
Cześć, jestem nowy , dopiero ucze się tworzenia skryptów i mam pytanie, czy taki skrypt zadziałałby?
A jak nie to czy mógłby mi ktoś napisać taki , albo podpowiedzieć coś? Z góry dziękuje ;)
@edit: Dziekuje :D, zobacze czy działa i powiem :)
@up. nie działa, dalej itemki lootają normalnie :/
To też nie działa :/ , może trzeba do tego skript+ ?
To działa. ale nie ma dropu(otherdrops)-nie ma problemu-zrobie w skrypcie :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi