Skocz do zawartości
  • 0

Drop itemów do eq?


YaPaczeq
 Udostępnij

Pytanie

Temat do zamknięcia, znalazłem rozwiązanie.
Cześć, jestem nowy , dopiero ucze się tworzenia skryptów i mam pytanie, czy taki skrypt zadziałałby?

On break any block:    set event-block to air    give 1 event-block to %player%

A jak nie to czy mógłby mi ktoś napisać taki , albo podpowiedzieć coś? Z góry dziękuje ;)

@edit: Dziekuje :D, zobacze czy działa i powiem :)

@up. nie działa, dalej itemki lootają normalnie :/
 

on break of any block:    cancel event    give 1 event-block to the player    set event-block to air

To też nie działa :/ , może trzeba do tego skript+ ?

on break of stone:    cancel event    give 1 cobblestone to the player    set event-block to air
 
To działa. ale nie ma dropu(otherdrops)-nie ma problemu-zrobie w skrypcie :D
Edytowane przez YaPaczeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość DonFallingCookie

Zapomnieliście o "cancel event", bez tego blok będzie i wpadał do ekwipunku i dropił na ziemię jednocześnie

on break of any block:	cancel event	give 1 event-block to the player	set event-block to air
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on break of any block:    set {_block} to id of event-block    set {_data} to data value of event-block    cancel event    give 1 {_block}:{_data} to player    set event-block to air

Ale to powinno działać:

on break:    cancel event    drop 1 event-block    set event-block to air
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on break:

<tab>cancel event

<tab>add 1 event-block to the player's inventory

<tab>set event-block to air

@up Miało mu to dawać do eq nie dropać :)

Moje powinno działać i jest krótkie.

Zamiast <tab> chyba wiesz co wstawić :)

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chodziło mi o to, ze jak gracz wykopie jakiś itemek, to zamiast dropnąćtak jak jest normalnie, żeby wlatywał od razu do eq gracza, np zabezpieczenie przed ukradaniem komuś itemków(np. jak ktoś wykopuje obsydian czy coś w tym stylu.)

on break:    cancel event    add event-block to the player's inventory    set event-block to air
To działa, ale jest tak jakby na silktouch.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzieki ci kolego @up, dzięki twojemu kod'owi napisałem tak jak powinno być :D Dzięki wielkie, teraz zostaje mi tylko zrobić drop i exp :)

Dam wam kod :D nie będę sknerą 

on break:        cancel event        set event-block to air        set {_block.%player%} to event-block        if player's tool is not pickaxe of silk touch:                if {_block.%player%} is stone:                        set {_block.%player%} to cobblestone        add {_block.%player%} to the player's inventory

Temat do zamknięcia, 

 

//Robi się ~Sebek4321

Edytowane przez Sebek4321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...