PanFrejk 8 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2015 Napisze ktoś kod w którym po wykopaniu moss stona'a nazwanego "Cobbelx" wypada jeden z itemów (kox jabłko, perła, blok diamentu, blok emeraldu i tnt)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dophie 2 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2015 on place: if event-block is mossy stone named "CobbleX": drop 1 enchanted golden apple or ender pearl or diamond block or emerald block or tnt Mogę ci napisać tylko tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 170 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2015 Bardzo proszę, (nie mam pewności czy działa) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vanillah 76 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2015 Bloki które są położone nie mają nazwy :) Spróbuj tego: on place of mossy stone named "Cobblex": set {_loc} to location of event-block add {_loc} to {cobblex::*} on break of mossy stone: loop {cobblex::*}: set {_loc} to location of event-block if {_loc} is loop-value: set event-block to air remove {_loc} from {cobblex::*} set {_x} to "1" or "2" or "3" or "4" or "5" if {_x} is "1": drop 1 tnt if {_x} is "2": drop 1 emerald block if {_x} is "3": drop 1 diamond block if {_x} is "4": drop 1 ender pearl if {_x} is "5": drop 1 enchanted golden apple nayes 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dophie 2 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) on script load: register new shaped recipe for mossy stone named "CobbleX" using 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone on break of mossy stone: if name of event-block is "CobbleX": chance of 10%: drop 1 enchanted golden apple chance of 10%: drop 1 mossy stone named "CobbleX" chance of 10%: drop 1 golden apple Pomyślałem trochę i powinno działać Edytowane 4 sierpnia 2015 przez Dophie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vanillah 76 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2015 "Bloki które są położone nie mają nazwy :)" nayes 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dophie 2 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) @up wiem ;/ mam lepszy pomysł. on skript load: execute console command "//replacenear 9999999 mossy stone cobblestone send "[CobbleX] Skrypt zostal zaladowany"on script load: register new shaped recipe for mossy stone named "CobbleX" using 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestone, 64 cobblestoneon break of mossy stone: chance of 10%: drop 1 enchanted golden apple chance of 10%: drop 1 mossy stone named "CobbleX" chance of 10%: drop 1 golden apple Poprostu usunac wszystkie mossy stone'y :) Edytowane 4 sierpnia 2015 przez Dophie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
PanFrejk 8
Napisze ktoś kod w którym po wykopaniu moss stona'a nazwanego "Cobbelx" wypada jeden z itemów (kox jabłko, perła, blok diamentu, blok emeraldu i tnt)?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi