Skocz do zawartości

PanFrejk

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PanFrejk

  • Urodziny 20.04.2000 (22.618972714 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ł�ódz
  • Hobby
    Skript, Serwery, Dziewczyny

Metody kontaktu

  • GG
    51625375
  • Skype
    kamila.kukulska0705

Ostatnie wizyty

666 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PanFrejk

  1. PanFrejk

    wł/wył cobbla

    Napisałby ktoś skrypt na wyłączanie i włączanie dropu cobbelstona przez ikone w gui? Po wpisaniu komendy drop otwiera się gui (to z Skquery) z jednym itemem - cobbelstonem. Po kliknięciu na niego wyłączamy drop ze stona a po ponownym naciśnięciu włączamy. I żeby ten item w gui miał nazwe: Drop cobbla: wł/wył zależy od tego co zrobimy.
  2. PanFrejk

    Losowy Drop

    Napisze ktoś kod w którym po wykopaniu moss stona'a nazwanego "Cobbelx" wypada jeden z itemów (kox jabłko, perła, blok diamentu, blok emeraldu i tnt)?
  3. PanFrejk

    Crafting

    Co w tym jest nie tak: on load: set {_nazwa} to "&2CobbleX" Recipe.new{ {_nazwa} } {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{1, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{2, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{3, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{4, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{5, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{6, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{7, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{8, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{9, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerResult{1 Sponge of Unbreaking 10 named "&2CobbleX"} {_nazwa}.Recipe.register Błędy są dwa: w 3 i w 14 linijcie takie same: is not a boolean (yes/no) Mam najnowszą wersje wildskirpta
  4. PanFrejk

    Gui

    Nie działa, nwm czy sobie chciałeś post nabić ale nic nie poprawiłeś.
  5. PanFrejk

    Gui

    Co jest nie tak? command /stone: aliases: drop, kamien trigger: open chest with 2 rows named "&e&lSzansa na drop" to player format slot 0 of player with 1 of diamond named "&7Diament: {diament.%player%}%" with lore "&6Ilosc Dropu: &21||Ilosc Dropu z for: &22-4||&6Poziom Kopania: &2dowolny||Kilof: &2Dowolny" to close
  6. PanFrejk

    Drop Cobbla

    Jest jakiś kod w skrypcie na dropienie cobbla automatycznie do eq Bo jak mam taki np. to mi lekko laguje przy kopaniu tzw. skrypt nie wyrabia, nie jest to płynne i mi tak na 0,1 sekundy cofa ten blok on mine of stone: cancel event set block to air give 1 cobblestone to player Czy może tylko ja tak mam bo za mało ramu?
  7. no i fajnie, robiłem tak i za ch*ja nie działało xD
  8. Mam taki kod: variables: {zloto::%player%} = 20 on mine of stone: chance of {zloto::%player%}%: give gold ingot to the player Chce żeby był taki procent złota jaki jest w zmiennej (przyda mi się to do sklepu np: jak kupi to doda mu się do zmiennej 1.0 i będzie miał zamiast te 20% to 21%) No i jest problem bo gdy kopie stona to drop złota jest jak by było 4% a nie 20 ;C
  9. Dobra działa, dzięki. Już z wprawy wyszedłem.
  10. PanFrejk

    Drop (zmienna)

    Witajcie, jak to zrobić ;c: variables: {zloto.%player%} = 3.5 on mine of stone: chance of {zloto.%player%}: drop 1 gold ingot to the player Jak kopie to co klocek wypada mi złoto, a chce żeby dropiło tak jak jest w zmiennej czyli 3,5 procenta.
  11. PanFrejk

    Sklep z punktami

    O to mi chodziło, zaraz sprawdze na serwerze czy działa ale to już sobie poradze!
  12. PanFrejk

    Sklep z punktami

    Witajcie, mam prośbe o napisanie dla mnie takiego o to kodu: Mam sobie zmienną jakąś tam (wymyślcie) Jak użyje komendy /wymiana to otwiera się okno od skrzyni i tam jest np: diament. Jak klikniemy na ten diament to zabierze nam z tej zmiennej 10000 punktów i wykona inną komende np: /drop. Jak nie będziemy mieć w tej zmiennej tych 10k puntków to nie wykonuje tej komendy i pisze nam wiadomość że nie możemy tego kupić.
  13. ehh... dzięki też tak robiłem dokładnie tylko oddzielnie (nwm czy ma to jakieś znaczenie) i nie działało dzięki xD
  14. Witajcie, Mam prośbe - mam taki o to skrypt/kod na kopanie: command /stone: trigger: send "&7Masz Aktualnie &3%{lvl::%player%}% poziom &7kopania" send "&7(Pamietaj co tysiac kamienia nowy poziom!)" on break: add 1 to {punkty::%player%} {punkty::%player%} is 200: add 1 to {lvl::%player%} remove 200 from {punkty::%player%} send "Awansowales na %{lvl::%player%}% poziom" Chodzi w skrócie o to, że im więcej stona wykopiemy tym większy będziemy mieć lvl I jak do tego dodać by jak osiągnie gracz 20 lvl to otrzyma jakiś przedmiot (ja już ustawie jaki)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...