Skocz do zawartości
  • 0

NPC 'TESTER'


ShroN

Pytanie

Siema potrzebuje skryptu dzięki któremu mogę zespawnować npc o nazwie 'tester' i po kliknieciu wykonuje się komenda /tester.


 


I żeby tego npc nie dało się podpalić, przesunąc i zabić chyba ze to admin, to żeby mógł.


 


Pozdrawiam, nagroda, daje +


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 
command /spawnnpc [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            spawn 1 villager at location of player
            set name of last spawned entity to "%arg 1%"
            add "%arg 1%" to {npcs::*}
            stop
        else:
            send "Podaj nazwe NPC."
            stop
 
on rightclick:
    if clicked entity is villager:
        if {npcs::*} contain "%coloured name of clicked entity":
            execute player command "/tester"
            stop
 
on damage:
    if victim is villager:
        if {npcs::*} contain "%coloured name of victim":
            if player isn't op:
                cancel event
on death:
    if victim is villager:
        if {npcs::*} contain "%coloured name of victim":
            remove "%coloured name of victim%" from {npcs::*}

 


Nie testowane.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /spawnnpc [<text>][<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                spawn 1 villager at location of player
                set name of last spawned entity to "%arg 2%"
                add "%arg 2%" to {npcs::*}
                set {cmd::%last-spawned-entity%} to arg 1
                set {loc::%last-spawned-entity%} to location of last spawned entity
                stop
            else:
                send "Podaj nazwe NPC."
                stop
        else:
            send "Podaj komende"
 
on rightclick:
    if clicked entity is villager:
        if {npcs::*} contain "%coloured name of clicked entity":
            execute player command "%{cmd::%clicked-entity%}%"
            stop
every second:
    loop all entities in world "world":
        if {npcs::*} = loop-entity:
            teleport loop-entity to {loc::%loop-entity%}
on damage:
    if victim is villager:
        if {npcs::*} contain "%coloured name of victim":
            if player isn't op:
                cancel event
on death:
    if victim is villager:
        if {npcs::*} contain "%coloured name of victim":
            remove "%coloured name of victim%" from {npcs::*}
          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A w ogóle tak się da? może trzeba dać  nw cancel event lub można zrobić to w GUI nie musi być to komenda. 


tam gdzie on right... wpisałem send i nie działa... ale to w tym 1 skrypcie. 


 


A wystarczy mi skrypt który po wpisaniu spawnuje mi NPC o nazwie np TESTER.I jak @UP nie możn go zabić, przesunąć, podpalić itp  (nazwe ustawiam w sk). Może to coś ułatwi i na on right... nie musi byc command ale może być gui. 


Edytowane przez ShroN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...