stasio88 2 Opublikowano 18 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2014 Witam, czy moglibyście wypisać mi wszystkie zmienne które istnieją w pluginie Skript? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 18 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2014 Zmienne są takie jakie sobie ustawisz... Dam przykład. Zmienna globalna.{test} = falseZmienna do danego gracza.{test.%player%} = falseLista zmiennych.{test::*} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 18 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2014 Kolega wyżej zapomniał o zmiennych lokalnych ;).{_test}Zmienna taka istnieje tylko w obrębie danego wydarzenia i może ich istnieć wiele o tej samej nazwie, w tym samym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stasio88 2 Opublikowano 18 lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2014 Kolega wyżej zapomniał o zmiennych lokalnych ;).{_test}Zmienna taka istnieje tylko w obrębie danego wydarzenia i może ich istnieć wiele o tej samej nazwie, w tym samym czasie.Mógłbyś podać przykład użycia takiej zmiennej w jakimkolwiek kodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 19 lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2014 Skrypt PirataJaskiniowego.command /top: trigger: send "top 5 kopaczy kamienia" set {_num} to size of {stone::*} loop {_num} times: loop {stone::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is greater than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index remove {_v.%loop-number%} from {stone::*} loop {_num} times: loop-number is less than or equal to 5: send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)" set {stone::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%} {_num} is less than 5: set {_r} to {_num} loop 5 - {_num} times: add 1 to {_r} send "%{_r}%. brak"Zmienna {_test} przechowuję informacje tymczasowe, które w każdej chwili mogą się zmienić. Np.set {_test} to "%player's xp%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 22 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia. Powód: Pytanie wyjaśnione. Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
stasio88 2
Witam, czy moglibyście wypisać mi wszystkie zmienne które istnieją w pluginie Skript?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi