Skocz do zawartości
  • 0

Zmienne


stasio88

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Kolega wyżej zapomniał o zmiennych lokalnych ;).

{_test}

Zmienna taka istnieje tylko w obrębie danego wydarzenia i może ich istnieć wiele o tej samej nazwie, w tym samym czasie.

Mógłbyś podać przykład użycia takiej zmiennej w jakimkolwiek kodzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Skrypt PirataJaskiniowego.

command /top:    trigger:        send "top 5 kopaczy kamienia"        set {_num} to size of {stone::*}        loop {_num} times:            loop {stone::*}:                {_v.%loop-number%} is not set:                    set {_v.%loop-number%} to loop-value                    set {_n.%loop-number%} to loop-index                loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:                    set {_v.%loop-number%} to loop-value                    set {_n.%loop-number%} to loop-index            remove {_v.%loop-number%} from {stone::*}        loop {_num} times:            loop-number is less than or equal to 5:                send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"            set {stone::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}        {_num} is less than 5:            set {_r} to {_num}            loop 5 - {_num} times:                add 1 to {_r}                send "%{_r}%. brak"

Zmienna {_test} przechowuję informacje tymczasowe, które w każdej chwili mogą się zmienić. Np.

set {_test} to "%player's xp%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...