method "pety.gui" {gracz and strona}: set {_g} to arg{1}; set {_strona} to arg{2}; set {_pety::*} to configuration section "pety" get of "plugins/Skript/scripts/pety/config.yml" set {_strony} to rounded up (size of {_pety::*}) /26 set {_wys} to single value "wysokosctabeli" get of "plugins/Skript/scripts/pety/config.yml" set {_wysokosc} to {_wys} parsed as number wait 2 ticks open chest with {_wysokosc} rows named "&4&n&lPety" to {_g} wait tick if {_strona} parsed as number <= {_strony}: set {_max} to {_strona} parsed as number*26 set {_min} to {_max} - 26 set {_num} to size of {_pety::*} loop {_pety::*}: add 1 to {_slot} if {_slot} is between {_min} and {_max}: if {_slot} <= {_num}: if {_slot} is not 22: set {_lore} to yaml value "pety.%loop-value%.lore" from "pety/config.yml" set {_pet} to loop-value set {_pet} to {_pet} parsed as entity type format slot {_slot}-1 of {_g} with 1 of head named "&a&l%{_pet}%" with lore "%{_lore}%" to close then run "getpet %{_g}% %{_pet}% " format slot 22 of {_g} with 1 of redstone block named "&6>> &c&lPowrot&6 <<" to close
robiłem według poradników o gui w skript i nic tzn buguje się gui bo po otwarciu niektóre elementy nie zostają pokazane. chodzi tu o przedostatnią linijkę. Czemu nie działa?
Pytanie
MiniGameShoot 25
robiłem według poradników o gui w skript i nic tzn buguje się gui bo po otwarciu niektóre elementy nie zostają pokazane. chodzi tu o przedostatnią linijkę. Czemu nie działa?
Edytowane przez MiniGameShootOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi