Skocz do zawartości
  • 0

Naprawa dotyczącego skryptu cobbleoff/on.


xFreku

Pytanie

Mam taki kod:

on break of stone:	if {cobble.%player%} is true:		set drop to cobble	else:		set drop to none		command /cobble [<text>]:	permission: cobble.gracz	trigger:		if arg 1 is "on":			if {cobble.%player%} is true:				set {cobble.%player%} to false			else:				send "Cobble jest off!" to player		if arg 1 is "off":			if {cobble.%player%} is false:				set {cobble.%player%} to true			else:				send "Cobble jest on!" to player

I nie dziala wywala 2 błędy:

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on break of stone:    if {cobble.%player%} is true:        set drops to cobblestone    else:        cancel event        set block to air
Jeśli {cobble.%player%} będzie true -> Cobble wypada
jeśli nie będzie true -> Cobble nie wypada...
Czyli jednak to jest Cobble off/on i żadnego dropu nie blokuje...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

on break of stone:    if {cobble.%player%} is true:        set drops to cobblestone    else:        cancel event        set block to air
Jeśli {cobble.%player%} będzie true -> Cobble wypada
jeśli nie będzie true -> Cobble nie wypada...
Czyli jednak to jest Cobble off/on i żadnego dropu nie blokuje...

 

 

Blokuję drop z OtherDrops (jako pluginu) przez cancel event. Też się nad tym głowiłem ale nic nie wymyśliłem.

 

Ps. Sorry za refresh, nie zwróciłem uwagi na datę.

Edytowane przez Karolus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...