rafi789 4 Opublikowano 16 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 kwietnia 2015 Witam czy jest możliwe zapisania skryptu w taki sposób aby można go było zedytować komendami z gry.Czylicommand /test [<text>: trigger: if arg 1 is not set: send "Testowa wiadomosc" if arg 1 arg is set: <kod>I teraz w miejscu gdzie mam "<kod>" co musiałbym wpisać żeby w grze napisać np coś takiego:/test send "asd"I wtedy gdy wpiszę samo/testto nie wyskoczy mi wiadomość: "Testowa wiadomość" tylko "asd"I czy jest możliwe aby dało radę to później zmienić na inne funkcje np.:/test execute console command "op %player%"i gdy napiszę "/test" to nie wyśle mi wiadomości "Testowa Wiadomosc" tylko nada mi op.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 17 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2015 Po co to robić komendą? Skript oferuje takie coś jak effect commands, musisz je włączyć (enable-effect-commands: true) w configu Skripta (i zablokować opom, żeby osoby z uprawnieniem mogły.Piszesz na chacie token, domyślnie ! i efekt, np.!broadcast "Testowa wiadomosc" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rafi789 4 Opublikowano 17 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2015 @herhor67 wolę swoją wersje :> Mam pewien pomysł co do tego i po prostu chcę wiedzieć czy tak można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 17 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2015 wiem że można chyba zrobić tak options: costam: send "test" to playercommand /dupa: trigger: {@costam}Ale wątpię, żeby to działało ze zmiennymi. Cóż, sprawdź xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rafi789 4 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 kwietnia 2015 @herhor67NIe chodzi mi o opcje..bo opcje żeby edytować to i tak muszę wejś w skrypt.sk i zedytować a mi chodzi że z poziomu gry mogę to robić czyli gdy w minecrafcie wpiszę "/dupa argument" i np tym argumentem będzie: send "asd" to player i gdy wpiszę w mc samo "/dupa" bez argumentu to wyśle mi wiadomość asd zamiast test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kondziu156 14 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 kwietnia 2015 (edytowane) Skrypt nie oferuje jeszcze takiej opcji :/Ale jest to dobry pomysl na dodatek :) Ciekawą opcją mogłoby być też Metaprogramowanie, czyli Skrypt, który pisze Skrypty ^ ^ Edytowane 18 kwietnia 2015 przez kondziu156 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
rafi789 4
Witam czy jest możliwe zapisania skryptu w taki sposób aby można go było zedytować komendami z gry.
Czyli
I teraz w miejscu gdzie mam "<kod>" co musiałbym wpisać żeby w grze napisać np coś takiego:
I wtedy gdy wpiszę samo
to nie wyskoczy mi wiadomość: "Testowa wiadomość" tylko "asd"
I czy jest możliwe aby dało radę to później zmienić na inne funkcje np.:
i gdy napiszę "/test" to nie wyśle mi wiadomości "Testowa Wiadomosc" tylko nada mi op..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi