Skocz do zawartości
  • 0

Pare skryptów :)


DeLajt

Pytanie

Witam mam pare pomysłów które potrzebuje na serwer jeśli by ktoś był chętny to będe wdzięczny oto one :

 

1.) Spadające rudy - tzn. aby w wyznaczonym terenie losowo spadały lub chociaż generowały się losowe rudy np ruda diax / zelaza / złota / emeraldu i np. te rudy będą się generować co ok 15 min ale żeby był też jakiś limit np max. 10 rud na tym terenie żeby potem syfu nie bylo :D Jak ktoś wykopie to od nowa się generują.

 

2) Punkty Zasług - Chciałbym wprowadzić na serwer jakąś inną walute jak money i chce aby to były pkt. zasług. zdobywałoby sie je za np : 

 

Zabicie gracza  +20 pkt

Zabicie moba ( obojętnie jakiego ) + 1 pkt

 

I ewentualnie za kopanie cobbla / drewna + 1 pkt za stack.

 

i Aby dało się jakoś wymieniać te pkt. np. komendą /pkt wymien [ilość] 

 

i Dajmy na to 10 pkt - 1 żelazo 

20 pkt - 1 diax itp.

 

Pkt oczywiście były by odejmowane :P

 

No i na koniec jakaś komenda która nam będzie pokazywała ile mamy pkt :) 

 

3) Skrzynie SKX - chciałbym jakiś prosty skrypcik dzięki któremu ze wszystkich mobków dropiły : "Skrzynia SKX' i po otwarciu ich lotał jakiś itemek. Szansa na drop takiej skrzyni to ok. 5% :) 

To chyba na tyle :P Z góry dzięki za pomoc :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1) Jak wyjdzie WS, to będzie to łatwiutkie do zrobienia. Teraz szkoda zbędnie kombinować :P2)On death:        add 1 to {PZ.%attacker%}    victim is a player:         add 20 to {PZ.%attacker%}         send "&2&lMasz %{PZ.%attacker%}% &9&lPZ&2&l!" to attacker         stop    chance of 5%:        drop chest named "Skrzynia SKX" at event-locationon rightclick:    player's tool is chest named "Skrzynia SKX":        give 1 diamond to player on mine:        add 1 to {mined.%type of event-block%.%player%}        {mined.%type of event-block%.%player%} is 64:             set {mined.%type of event-block%.%player%} to 0            add 1 to {PZ.%player%} command /pz:     trigger:         send "&2&lMasz &8&l%{PZ.%player%}% &9&lPZ!" command /pkt-wymien [<integer&gt]:     trigger:         arg is 10:             {PZ.%player%} is greater than 9:                 give 1 iron ingot to player                 subtract 10 from {PZ.%player%}         arg is 20:             {PZ.%player%} is greater than 19:                 give 1 diamond to player                 subtract 20 from {PZ.%player%}
Edytowane przez PoweredDragon
Poprawiłem code
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

no to tak :)

variables:    {punkty.%player%} = 0#  meteoryty  #every 20 minutes:    loop all blocks:        chance of 0,0001%:           loop-block is air:               spawn falling block of diamond ore at location of loop-block#  punkty  #on mine:    if block is stone or wood:        add 1 to {ilosc.na.stack.%player%}        {ilosc.na.stack.%player%} is equal to 64:            set {ilosc.na.stack.%player%} to 0            add 1 to {punkty.%player%}on death:    attacker is a player:        add 1 to {punkty.%attacker%}        victim is a player:            add 19 to {punkty.%attacker%}
to jest wstęp, będe na kompie to zrobie wymiane :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki chłopacy zaraz posprawdzam :)

 

@UP 2. troche nie rozumie tego skryptu chodziło mi o 2 osobne ze skrzyniami i pz :P 

 

@UP A jak to ustawić na serwerze aby w danym miejscu spadaly / generowały się i da się zmienić czas  ?:D

Edytowane przez DeLajt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1) Jak wyjdzie WS, to będzie to łatwiutkie do zrobienia. Teraz szkoda zbędnie kombinować :P2)On death:
        add 1 to {PZ.%attacker%}

    victim is a player:         add 20 to {PZ.%attacker%}         send "&2&lMasz %{PZ.%attacker%}% &9&lPZ&2&l!" to attacker

stop

chance of 5%:

drop chest named "Skrzynia SKX" at event-location

on rightclick: player's tool is chest named "Skrzynia SKX": give 1 diamond to player on mine:     add 1 to {mined.%type of event-block%.%player%}     {%type of event-block%.%player%} is 64:         set {mined.%type of event-block%.%player%} to 0         add 1 to {PZ.%player%} command /pz: trigger: send "&2&lMasz &8&l%{PZ.%player%}% &9&lPZ!" command /pkt-wymien [<integer&gt]:     trigger:         arg is 10:             {PZ.%player%} is greater than 9:                 give 1 iron ingot to player                 subtract 10 from {PZ.%player%}         arg is 20:             {PZ.%player%} is greater than 19:                 give 1 diamond to player                 subtract 20 from {PZ.%player%}

 

Teraz to juz wgl zepsules xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...