Skocz do zawartości
  • 0

Trawa nie znika pomimo, że jej każę


szumek

Pytanie

Nie wiem jak najlepiej ubrać problem w słowa, bo problemu nie rozumiem. Spróbuję jednak go opisać najlepiej jak potrafię. Otóż skrypt wygląda tak:

on break:    cancel event    if player's gamemode is survival:        if {cobble.%player%.status} is false:            if event-block is stone:                set event-block to air                stop            else if event-block is dirt or grass block:                set event-block to air                add dirt to player's inventory                stop            else if event-block is gravel:                set event-block to air                add event-block to the player's inventory                chance of 50.0%:                    add a random number between 2 and 1 of flint to the player's inventory                    stop            else if event-block is leaves:                set event-block to air                stop            else if event-block is grass:                set event-block to air                stop            if player's tool is a pickaxe or axe or sword or spade or hoe:                damage player's tool by 1                stop

skrypt pewnie nie powala na nogi, ale tak jak inni będę się zasłaniał starą firaną z napisem ''początkujący'' :D

 

Cały sens skryptu polega na tym aby bloki po zniszczeniu trafiału od razu do inwentarzu graczy, a nie wypadały na ziemię. Oczywiście liczę się z tym, że istnieją bloki, które muszę wymienić w skrypcie osobno jak na przykład ta trawa.
 

Problem polega na tym, że niszcząc trawę ona znika i natychmiast pojawia się na nowo, tak jak bym nie miał uprawnień do niszczenia jej na danym regionie. Jednak liście, które opisałem  wyżej o dziwo działają.

 

Za każde porady z góry serdecznie dziękuję,

szumek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Trawa odrasta*

Wiec może loopaj bloki w promieniu np 3: loop all blocks in radius 3: if loop-block is trawaxd: set loop-block to air give 1 trawaxd to player

Zamiast trawaxd daj nazwe trawy. Dawno w mc nie gralem normalnie ;)

Jezeli chodzi o ilosc w give to moze daj przed tym add loop-block to {zmienna::*}

Set {_ilosc} to size of {zmienna::*}

Give {_ilosc} trawa to player

Clear {zmienna::*}

Edytowane przez EndDragos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

loop all blocks in radius 1:    if loop-block is grass:        set event-block to air        chance of 30.0%:            add a random number between 2 and 1 of seeds to the player's inventory	        stop

Teraz działa, zrobiłem tak jak wyżej zaprezentowałem, dziękuję za pomoc C:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...