Skocz do zawartości
  • 0

Otwieranie gui u villagera


Klaudiusz258

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on rightclick:

  if entity is villager:

    if entity name is "Wykonuje komende :D":

      if {komenda.%entity%} is set:

        cancel event

        execute player command "%{komenda.%entity%}%"

command /ustawkomende [<text&gt] [<text&gt]:

  trigger:

    if arg 1 is set:

      if arg 2 is set:

        spawn villager at location of player

        set the name of spawned entity to "%coloured argument 1%"

        set {komenda.%entity%} to arg 2

        send "&eStworzyles villagera %arg 1% ktory wykonuje komede %arg 2%"

gdy wpiszesz /ustawkomende 1 /spawn zrespawnuje villagera o nazwie 1 ktory wykona komende /spawn po PPM na niego :D

polecam tez poradnik o npc aby sie nie ruszal :p

@EDIT

maly blad w on right click:

on rightclick:    if entity is villager:        loop {npc::*}:            if entity name is "loop-value":                if {komenda.%entity%} is set:                    cancel event                    execute player command "%{komenda.%entity%}%"command /ustawkomende [<text&gt] [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is set:            if arg 2 is set:                spawn villager at location of player                set the name of spawned entity to "%coloured argument 1%"                set {komenda.%entity%} to arg 2                send "&eStworzyles villagera %arg 1% ktory wykonuje komede %arg 2%"                add arg 1 to {npc::*}
Edytowane przez EndDragos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...