Skocz do zawartości
  • 0

zautomatomatyzowanie robienie warpow do sklepow


adek1990
 Udostępnij

Pytanie

witam, jest możliwość wykonanie takiego skriptu ze jak zmienna {sky.lvl%player%} is 1

to pokazują się dostępne sklepy dla tego lvl czyli po wpisaniu komendy /sklepy pokazują się takowe a jeżeli gracz ma od 1-10 np ten sam sklep to aby tego samego nie kopiować 10razy. I jeszcze odnoście tworzenia tych sklepów czy jest taka możliwość /sklep stworz <nazwa> i żeby jakoś to było połączone z tymi lvl'ami oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie rozumiem, wyjaśnij to inaczej. Chodzi ci o zwyczajne warpy tylko z levelami? Jak jedna osoba wpisze /sklep i ma 1 lvl to ją tepnie do miejsca powiedzmy X, a jak ktoś ma 10 lvl i wpisze /sklep to tepnie ją do lokalizacji Y?

Dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sklep [<text&gt] [<text&gt] [<integer&gt]:    trigger:        argument 1 is not set:            {sky.lv.%player%} is 1:                show "s;1;i;chest;n;&a&lNazwa sklepu 1;l;&e&lMozesz tu kupic sporo rzeczy!;c;sklep warp %player% 1" with 1 row named "&e&lSklepy" to player            {sky.lv.%player%} is 2:                show "s;1;i;chest;n;&a&lNazwa sklepu 1;l;&e&lMozesz tu kupic sporo rzeczy!;c;sklep warp %player% 1;s;2;i;chest;n;&a&lNazwa sklepu 2;l;&e&lMozesz tu kupic sporo rzeczy!;c;sklep warp %player% 2" with 1 row named "&e&lSklepy" to player            {sky.lv.%player%} is 3:                show "s;1;i;chest;n;&a&lNazwa sklepu 1;l;&e&lMozesz tu kupic sporo rzeczy!;c;sklep warp %player% 1;s;2;i;chest;n;&a&lNazwa sklepu 2;l;&e&lMozesz tu kupic sporo rzeczy!;c;sklep warp %player% 2;s;3;i;chest;n;&a&lNazwa sklepu 3;l;&e&lMozesz tu kupic sporo rzeczy!;c;sklep warp %player% 3" with 1 row named "&e&lSklepy" to player        else if arg 1 is "stworz":            player has permission "sky.sklep.stworz"                arg 2 is number:                    set {%arg 2%} to location of player        else if arg 1 is "warp":            arg 2 is player:                arg 3 is set:                    teleport player-argument to {%arg 3%}

Zrobiłem tylko 3 pierwsze, żeby pokazać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...