Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie czy gracz jest w pobliżu danej lokacji


sula008
 Udostępnij

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@up

Będzie lagowało, sprawdzając kolejno każdego gracza, który chodzi po jakimś bloczku.

 

Kolego, takie coś możesz ustawić z pomocą flag world guarda, a skryptowo? Jeżeli zależy Ci na optymalizacji, wykorzystasz cuboid, a w innym przypadku możesz zastosować sposób kolegi @up lub
every 1 second:

<tab>loop all players:

<tab><tab>if distance between loop-player and the {zmienna} is smaller than 4:

<tab><tab><tab>if loop-player has not permission "permisja.vip":

<tab><tab><tab><tab>push loop-player backwards at speed <prędkość>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@2UP

Zakładając tak jak ty, to moje jest bardziej optymalne, gdyż:

1. Nie zapętla wszystkich graczy co sekunde, a w rezultacie wydarzenie od razu odnosi się do gracza i sprawdza warunek...

 

Poza tym jak SzymnYo mówi -> Jak serwer ma 2 gb ramu to nie ma szans lagować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...