sula008 2 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 Witam, czy w skript jest możliwość taka że: mam ustawioną lokalizacje "{test}" i np w promieniu 3 kratek od tej lokalizacji jak znajdzie się gracz wykonuje jakąś czynność np wysyła wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 em411 10 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 (edytowane) every 1 second:<tab>loop all players:<tab><tab>if distance between loop-players and the {test} is smaller than 4:<tab><tab><tab>send "Trafiles na bagna" to the loop-player Edytowane 18 maja 2014 przez em411 sula008 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 18 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 a czy da się do tego dodać że jeżeli jest w promieniu 3-4 kratek to nie może pojeść do {test} ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 on walking on any block: distance between player and {test} is smaller than 4: cancel event sula008 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 em411 10 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 @upBędzie lagowało, sprawdzając kolejno każdego gracza, który chodzi po jakimś bloczku. Kolego, takie coś możesz ustawić z pomocą flag world guarda, a skryptowo? Jeżeli zależy Ci na optymalizacji, wykorzystasz cuboid, a w innym przypadku możesz zastosować sposób kolegi @up lub every 1 second:<tab>loop all players:<tab><tab>if distance between loop-player and the {zmienna} is smaller than 4:<tab><tab><tab>if loop-player has not permission "permisja.vip":<tab><tab><tab><tab>push loop-player backwards at speed <prędkość> sula008 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 @up Kolego, jezeli na serwer jest przeznaczone 2 gb ramu lub wiecej to nie bedzie lagowalo, zazwyczaj kazdy na serwerze ma min. 2 gb ramu sula008 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 @2UPZakładając tak jak ty, to moje jest bardziej optymalne, gdyż:1. Nie zapętla wszystkich graczy co sekunde, a w rezultacie wydarzenie od razu odnosi się do gracza i sprawdza warunek... Poza tym jak SzymnYo mówi -> Jak serwer ma 2 gb ramu to nie ma szans lagować... sula008 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 18 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 on walking on any block: distance between player and {test} is smaller than 4: cancel eventwywala mi blad'any block' is not an item type Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 Więc nie widzę innego sposobu, jak:every second: loop all players: distance between loop-player and {test} is smaller than 4: push loop-player forwards at speed 5 sula008 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 18 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 @up tez tak mysle ze to jedynie sie nadaje i dobrze działa nic nie laguje, dzięki za odpowiedzi do zamknięcia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 18 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2014 Więc nie widzę innego sposobu, jak:every second: loop all players: distance between loop-player and {test} is smaller than 4: push loop-player forwards at speed 5Lub użycie sk+ lub WildSkripta i event on any move :) [×] Wysłane z Tapatalk [×] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 19 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2014 @UPOn any move odnosi się do każdego ruchu(ręką, głową, etc.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piratjsk 699 Opublikowano 19 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia. Powód: Rozwiązane. (@3up) Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
sula008 2
Witam, czy w skript jest możliwość taka że:
mam ustawioną lokalizacje "{test}" i np w promieniu 3 kratek od tej lokalizacji jak znajdzie się gracz wykonuje jakąś czynność np wysyła wiadomość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi