Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na spawn mobów


ziutek130
 Udostępnij

Pytanie

Czy mógłby mi ktoś napisać skrypt na spawn mobów. Dokładniej to chodzi o to, że, kiedy wpisze się /zespawnuj <rodzaj moba (np zombie itp)> <itemy które ma mieć czyli np 263 167>. I by ten mob zrespił się znowu kiedy go się dednie w nocy. I na koniec jeśli można by ty moby nie paliły(dedały), kiedy jest dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /zespawnuj [<entity&gt] [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]:    trigger:        spawn arg 1 at cloation of player        set {spawn.%spawned entity%} to location of spawned entity        apply fire resistance 100 to spawned entity        equip spawned entity with arg 2        equip spawned entity with arg 3        equip spawned entity with arg 4        equip spawned entity with arg 5        equip spawned entity with arg 6        set {equipment.%spawned entity%.1} to arg 2 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.2} to arg 3 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.3} to arg 4 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.4} to arg 5 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.5} to arg 6 parsed as data value                on death:    spawn victim at {spawn.%victim%}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.1}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.2}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.3}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.4}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.5}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /zespawnuj [<entity>] [<text>] [<text>] [<text>] [<text>] [<text>] [<text>]:    trigger:        spawn arg 1 at cloation of player        set {spawn.%spawned entity%} to location of spawned entity        apply fire resistance 100 to spawned entity        equip spawned entity with arg 2        equip spawned entity with arg 3        equip spawned entity with arg 4        equip spawned entity with arg 5        equip spawned entity with arg 6        set {equipment.%spawned entity%.1} to arg 2 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.2} to arg 3 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.3} to arg 4 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.4} to arg 5 parsed as data value        set {equipment.%spawned entity%.5} to arg 6 parsed as data value        set the name of spawned entity to "%coloured arg 7%"                on death:    spawn victim at {spawn.%victim%}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.1}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.2}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.3}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.4}    equip spawned entity with {equipment.%spawned entity%.5}command /usun:    trigger:        loop entities in radius 1 of player:            name of loop-entity is set:                delete loop-entity

ŻEBRAK MODE ON

Podziękuj chociaż za poświęcenie chwili :D

ŻEBRAK MODE OFF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiązane

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...