Skocz do zawartości
  • 0

Skrypty


Seekeer
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Hm, hm, hm...

@2up

1. Wcale nie "niemożliwe". Upewnij się, zanim coś napiszesz.

2. Chyba chodziło o zmienianie się w moba.

 

@topic

1.

command /zmien <entity>:    executable by: players    trigger:        targeted block is mob spawner        execute console command "/setblock %location of targeted block% minecraft:mob_spawner 0 replace {EntityId:%argument%}"

Powinno działać od wersji 1.7.2, możliwe że w configu Skript trzeba przestawić case sensitive na true, gdyby nie działało to %location of targeted block% trzeba zmienić na %x-coordinate of targeted block% %y-coordinate of targeted block% %z-coordinate of targeted block%. Aha, i trzeba w komendzie nazwę moba napisać z dużej litery.

2. Spróbuj z tym, może jakoś pomoże:

command /zmienwmoba <entity>:    executable by: players    trigger:        set {zmiana.%player%} to argument        spawn argument parsed as entity at playerevery 0.1 second:    loop all players:        {zmiana.%loop-player%} is set        apply invisibility -10 to loop-player for 1 second # jak skrypt nie zadziała to może być normalnie        loop all entities in radius 1 of player:            loop-entity is {zmiana.%loop-player%} parsed as entity            teleport loop-entity to loop-player

Jeśli wyświetlanie nazwy bytu nie przeszkadzałoby, to sugerowałbym w komendzie dodanie takiej nazwy a później sprawdzanie w pętli czy byt jest tak nazwany, myślę że to zapobiegłoby kilku możliwym bugom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP

 

NA CZYSTO W SKRYPCIE. Widzisz. Musisz użyć komendy... A jednak nie jestem kimś, kto interesował się komendami domyślnymi MC takimi jak setblock...

 

2. W takim razie ściągnij HookSK

command /zmienwmoba [<entity&gt]:    trigger:        disguise player as entity-argument
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiązane

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...