Seekeer 6 Opublikowano 7 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2014 1.Czy ktoś by mi napisał skrypt na zmianę spawnera komendą ?2.Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi czy da się zrobić skrypt w zwykłym skrypcie że po wpisaniu np./zmien cow zmienia się w moba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 7 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2014 1. Nie możliwe na czysto w skrypcie, bo zmiana ID Spawnerów nic nie daje2.command /zmien [<text>]: trigger: set targeted entity to argument 1Musisz wpisac cow, chicken, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Juraso 78 Opublikowano 7 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2014 Co do 1 to jest taka komenda w essentialsie /spawner <mob> AboundPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 7 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2014 Hm, hm, hm...@2up1. Wcale nie "niemożliwe". Upewnij się, zanim coś napiszesz.2. Chyba chodziło o zmienianie się w moba. @topic1.command /zmien <entity>: executable by: players trigger: targeted block is mob spawner execute console command "/setblock %location of targeted block% minecraft:mob_spawner 0 replace {EntityId:%argument%}"Powinno działać od wersji 1.7.2, możliwe że w configu Skript trzeba przestawić case sensitive na true, gdyby nie działało to %location of targeted block% trzeba zmienić na %x-coordinate of targeted block% %y-coordinate of targeted block% %z-coordinate of targeted block%. Aha, i trzeba w komendzie nazwę moba napisać z dużej litery.2. Spróbuj z tym, może jakoś pomoże:command /zmienwmoba <entity>: executable by: players trigger: set {zmiana.%player%} to argument spawn argument parsed as entity at playerevery 0.1 second: loop all players: {zmiana.%loop-player%} is set apply invisibility -10 to loop-player for 1 second # jak skrypt nie zadziała to może być normalnie loop all entities in radius 1 of player: loop-entity is {zmiana.%loop-player%} parsed as entity teleport loop-entity to loop-playerJeśli wyświetlanie nazwy bytu nie przeszkadzałoby, to sugerowałbym w komendzie dodanie takiej nazwy a później sprawdzanie w pętli czy byt jest tak nazwany, myślę że to zapobiegłoby kilku możliwym bugom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 8 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2014 @UP NA CZYSTO W SKRYPCIE. Widzisz. Musisz użyć komendy... A jednak nie jestem kimś, kto interesował się komendami domyślnymi MC takimi jak setblock... 2. W takim razie ściągnij HookSKcommand /zmienwmoba [<entity>]: trigger: disguise player as entity-argument Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Żyraf 170 Opublikowano 20 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia. Powód: Rozwiązane Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Seekeer 6
1.Czy ktoś by mi napisał skrypt na zmianę spawnera komendą ?
2.Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi czy da się zrobić skrypt w zwykłym skrypcie że po wpisaniu np./zmien cow zmienia się w moba ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi