Ogarnia ktos jak dziala dokladnie teraz nbt w SkBee i mi pomoze?
Probuje zrobic mozliwosc dodawania potworow za pomoca nbt do spawnerow.
Dawniej mi to dzialalo, ale po zmianach w SkBee nie wiem jak do tego podejsc. Przegladalem dokumentacje i probowalem ogarnac to na kilka sposobow, ale to chyba mnie przerasta. Nie mam problemu z zmiana hp potworow, wyswietlanych nazw i takich tam za pomoca nbt.
Problem jest przy samych spawnerach, 0 bledow spawner sie normalnie respi ale bez potwora w srodku.
#set block at location of player to spawner with nbt nbt compound from "{SpawnData:{id:""minecraft:zombie""},MaxNearbyEntities:30s,SpawnRange:4s,RequiredPlayerRange:16s,SpawnCount:4s,SpawnPotentials:[{Entity:{id:""minecraft:zombie""},Weight:1}],MinSpawnDelay:10,MaxSpawnDelay:50s}"
#add {_n} to nbt of event-entity
Pytanie
Cinu2421 22
Witam.
Ogarnia ktos jak dziala dokladnie teraz nbt w SkBee i mi pomoze?
Probuje zrobic mozliwosc dodawania potworow za pomoca nbt do spawnerow.
Dawniej mi to dzialalo, ale po zmianach w SkBee nie wiem jak do tego podejsc. Przegladalem dokumentacje i probowalem ogarnac to na kilka sposobow, ale to chyba mnie przerasta. Nie mam problemu z zmiana hp potworow, wyswietlanych nazw i takich tam za pomoca nbt.
Problem jest przy samych spawnerach, 0 bledow spawner sie normalnie respi ale bez potwora w srodku.
#set block at location of player to spawner with nbt nbt compound from "{SpawnData:{id:""minecraft:zombie""},MaxNearbyEntities:30s,SpawnRange:4s,RequiredPlayerRange:16s,SpawnCount:4s,SpawnPotentials:[{Entity:{id:""minecraft:zombie""},Weight:1}],MinSpawnDelay:10,MaxSpawnDelay:50s}" #add {_n} to nbt of event-entity
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi