Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie bloków


Lizak3

Pytanie

Dzień dobry. Mam problem ze skryptem:

----kod----loop blocks in radius 17 around block at player:    if player cannot build at loop-block:----kod---- 
Problem polega na tym ,że ustawiam sobie promień cuboida na 15. Cuboid ładnie się zakłada ale gdy chce aby nie dało się założyć cuboida na innym cuboidzie, skrypt to omija i zakłada.( tzn. jeśli gracz będzie stał na czyimś to się nie założy ale jeśli się odsunie chociaż o 1 kratkę się zakłada) Myślę ,że problem leży w tym ,że skript bierze pod uwagę każdy blok po kolei i jeśli choć na jednym będzie dało się budować to tego cuboida założy więc teraz pytanie jak sprawić aby skript jeśli znajdzie choć jeden blok na którym gracz nie może budować nie założy cuboida.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
INNY KODloop blocks in radius 17 around block at player:    player cannot build at loop-block:        stop    KOD

Ważne, aby kod nie był pod triggerem do warunku czy gracz może budować. Czyli np.:

KOD = set {yes} to "NO"INNY KODloop blocks in radius 17 around block at player:    player cannot build at loop-block        stop    set {yes} to "NO"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie opłacalne jest dawanie permisji. Polecam WildSkript i Opcję "run player cmd "komenda" as op" - zresztą tak ci to przerobię. Optymalniej i bezpieczniej :D

 

 

EDIT:

http://pastebin.com/raw.php?i=ufmpZADC

 

Jeśli dalej nie działa, to zrobię to na zasadzie zmiennej :D

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Niestety wyświetla "cuboid jest zbyt blisko"

Ciekawostką jest to że przedwczoraj ten skrypt mi działał tyle ze o mniejszym promieniu a dzisiaj już nie.

Chciałem uniknąć brniecia w zmienne :P

Ps. Co run player command to ten skrypt zamierzałem napisać bez ingerencji w dodatki :)

Edytowane przez Lizak3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak, ale jeśli nagle wywali serwer, to gracz wciąż będzie miał permisje, a wtedy może napsuć krwi :P

 

Niestety wyświetla "cuboid jest zbyt blisko"

 

Jak to niestety. Chyba chodziło o to, że gracz nie może założyć cuba obok innego.

 

Ew. Podaj błędy z logów :d

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak, ale jeśli nagle wywali serwer, to gracz wciąż będzie miał permisje, a wtedy może napsuć krwi :P

 

Niestety wyświetla "cuboid jest zbyt blisko"

 

Jak to niestety. Chyba chodziło o to, że gracz nie może założyć cuba obok innego.

 

Ew. Podaj błędy z logów :D

1. Zaufane osoby :P

2. Wyświetla taką wiadomość wszędzie nie zależnie czy jest gdzieś obok cuboid czy nie

3. Brak błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki za pomoc Powered Dragon jednakże znalazłem inne rozwiązanie. Skoro cuboidy są zakładane od bedrocka do nieba to nie trzeba robić promienia a wystarczy sprawdzić warunkowo po prostej. Czyli z miejsca gracza rozpatruje czy gracz może budować w każdą stronę świata i działa ;)

Ale i tak dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiazane.

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...