EdeQ 0 Opublikowano 14 września 2023 Udostępnij Opublikowano 14 września 2023 Hej, mam problem, bo szukam po internecie i nie moge niz znalezc. Co zimportowac do mojego skryptu zeby pozniej usunac kolizje respiacego sie moba? set {pet::%{_player}%} to last spawned entity {pet::%{_player}%}.setCollidable(false) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 14 września 2023 Udostępnij Opublikowano 14 września 2023 Nic nie trzeba importować do tego efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EdeQ 0 Opublikowano 14 września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2023 1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: Nic nie trzeba importować do tego efektu Aha. No to nie dziala mi ten efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 14 września 2023 Udostępnij Opublikowano 14 września 2023 21 minut temu, EdeQ napisał: Aha. No to nie dziala mi ten efekt Coś w konsoli jest? Ogólnie wydaje mi się, że nie powinno mieszać się za bardzo składni skript i skript-reflect, tzn. albo używasz eventów z jednego albo z drugiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 makstale 35 Opublikowano 15 września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 września 2023 Spróbuj działać na obiekcie, a nie tej zmiennej. Coś tu zamieszałeś chyba za bardzo i dlatego nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
EdeQ 0
Hej, mam problem, bo szukam po internecie i nie moge niz znalezc. Co zimportowac do mojego skryptu zeby pozniej usunac kolizje respiacego sie moba?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.