Skocz do zawartości
  • 0

Czyszczenie eq gracza po jego zabiciu


franio3321

Pytanie

1 pytanie

Jak zrobic w Script że jeżeli gracz umrze usuwa jego wszystkie itemki ?

2 pytanie

Jak zrobić aby VIP (czyli ktoś kto ma permisje) dostawał 20$ i nie tracił 5$ przy smierci ?

Chciałbym pod ten kawałek sk:

on death:        if victim is player:                if attacker is a player:                        add {stone::%attacker%}*0.10 to {stone::%attacker%}                        add 10 to attacker's account                        send "&cOtrzymujesz 10$ za zabicie &6%victim%" to attacker                        remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}                        remove 5 from victim's account                        add {stone::%attacker%}*0.10 to {punkty}                        broadcast " &6%victim% &7zostal zabity przez &6%attacker% &8[&6+%{punkty}%&8]&7."                        set {punkty} to 0                        add 1 to {kill.%attacker%}                        add 1 to {dead.%victim%}                give the victim's skull to attacker                strike lightning effect at the player                stop
Edytowane przez franio3321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death:		if victim is player:				if attacker is a player:						add {stone::%attacker%}*0.10 to {stone::%attacker%}						add 10 to attacker's account						send "&cOtrzymujesz 10$ za zabicie &6%victim%" to attacker						remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}                        victim doesn't have permission "nietrac.vip":					        remove 5 from victim's account                        clear drops 						add {stone::%attacker%}*0.10 to {punkty}						broadcast " &6%victim% &7zostal zabity przez &6%attacker% &8[&6+%{punkty}%&8]&7."						set {punkty} to 0						add 1 to {kill.%attacker%}						add 1 to {dead.%victim%}				give the victim's skull to attacker				strike lightning effect at the player				stop
Usuwanie itemków -> Usuwanie dropów? Jeśli tak to ten skrypt powyżej powinien działac
Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP

 

Tylko, że ja to umieściłem w kodzie, który on miał, a ty nie...

 

on death:		if victim is player:				if attacker is a player:						add {stone::%attacker%}*0.10 to {stone::%attacker%}						add 10 to attacker's account						send "&cOtrzymujesz 10$ za zabicie &6%victim%" to attacker						remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}						victim doesn't have permission "nietrac.vip":							remove 5 from victim's account						clear drops 						add {stone::%attacker%}*0.10 to {punkty}						broadcast " &6%victim% &7zostal zabity przez &6%attacker% &8[&6+%{punkty}%&8]&7."						set {punkty} to 0						add 1 to {kill.%attacker%}						add 1 to {dead.%victim%}				give the victim's skull to attacker				strike lightning effect at the player				stop
Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Oby dwoje po + strzałce ale ciągle potrzebuje zrobić tak, żeby VIP nie tracił kasy a! Dało by się do tego zrobić że za zabicie gracza otrzymuje się 1 koxa ? (te lepsze zlote jablko)

 

 

 

EDIT

Tylko LeviBoya działa

Edytowane przez franio3321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiązane

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...