TeZetYT 11 Opublikowano 22 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2023 Hej, napisałby mi ktoś skrypt który ma komende którą jak się wpisze to wokół gracza uderzają pioruny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 22 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2023 Wystarczy spojrzeć w dokumentacje... command /piorun: trigger: loop 5 times: strike lightning at the player wait 3 ticks send "&cBOOM" to player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 22 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2023 59 minut temu, Fendi napisał: Wystarczy spojrzeć w dokumentacje... command /piorun: trigger: loop 5 times: strike lightning at the player wait 3 ticks send "&cBOOM" to player ale chodzi o uderzanie piorunów WOKÓŁ gracza a nie w gracza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 22 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2023 Godzinę temu, Fendi napisał: Wystarczy spojrzeć w dokumentacje... command /piorun: trigger: loop 5 times: strike lightning at the player wait 3 ticks send "&cBOOM" to player i w rozne miejsca, kazde inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 devyy 17 Opublikowano 23 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 czerwca 2023 command /strike: trigger: loop 5 times: set {_loc} to location of player add (random integer between -5 and 5) to x-coordinate of {_loc} add (random integer between -5 and 5) to z-coordinate of {_loc} strike lightning at {_loc} powinno działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeZetYT 11 Opublikowano 23 czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 czerwca 2023 1 godzinę temu, devyy napisał: command /strike: trigger: loop 5 times: set {_loc} to location of player add (random integer between -5 and 5) to x-coordinate of {_loc} add (random integer between -5 and 5) to z-coordinate of {_loc} strike lightning at {_loc} powinno działać wczoraj wpadlem na podobny pomysl i dzialalo. Utwierdziles mnie w przekonaniu ze nie bedzie zadnych bledow. Dzieki za pomoc, do zamkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 23 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 czerwca 2023 Zawsze może się wylosować 0 i walnąć gracza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 devyy 17 Opublikowano 23 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 czerwca 2023 Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: Zawsze może się wylosować 0 i walnąć gracza Masz racje można wtedy zrobić warunek sprawdzajacy jesi jest 0 to losuje 2 raz itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 24 czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2023 Albo dać (random integer between 1 and 5)*(-1 or 1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TeZetYT 11
Hej, napisałby mi ktoś skrypt który ma komende którą jak się wpisze to wokół gracza uderzają pioruny?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.