Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na usuwanie bloków z odliczaniem czasu


Yaoo1337

Pytanie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 godzinę temu, Yaoo1337 napisał:

nie działa pisze none tam gdzie time 

 

options:
	czas: 30
	
every 1 second:
	send action bar "&cReset Mapy za &a%{Reset::Timer}%s" to all players
	if {Reset::Timer} isn't set:
		set {Reset::Timer} to {@czas}
		stop
	if {Reset::Timer} > 0:
		remove 1 from {Reset::Timer}
	if {Reset::Timer} <= 0:
		loop {Reset::Blocks::*}:
			set block at {Reset::Blocks::%loop-index%} to air
		clear {Reset::Blocks::*}
		set {Reset::Timer} to {@czas}

on place:
	add event-block's location to {Reset::Blocks::*}

trzymaj <3

Edytowane przez danielo535
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

dziękuje z góry ale jeszcze jedną pytanko mam do cibie zobisz mi do tego ostatnie polecenie jak to nie problem mianowicie chodzi o po upływie 5 min usuwają sie  bloki wsm to już jest to jeszcze  żeby pisało że na action bar ile tych bloków zostało usuniętych i nic więcej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, Yaoo1337 napisał:

dziękuje z góry ale jeszcze jedną pytanko mam do cibie zobisz mi do tego ostatnie polecenie jak to nie problem mianowicie chodzi o po upływie 5 min usuwają sie  bloki wsm to już jest to jeszcze  żeby pisało że na action bar ile tych bloków zostało usuniętych i nic więcej 

prosze bardzo

options:
	#Czas podaje sie w sekundach
	czas: 30
	
command /reset:
	permission: reset.admin
	trigger:
		send action bar "&cUsunięto &a%(size of {Reset::Blocks::*})% Bloków" to all players
		loop {Reset::Blocks::*}:
			set block at {Reset::Blocks::%loop-index%} to air
		clear {Reset::Blocks::*}
		set {Reset::Timer} to {@czas}
		
every 1 second:
	if {Reset::Timer} isn't set:
		set {Reset::Timer} to {@czas}
		stop
	if {Reset::Timer} > 0:
		send action bar "&cReset Mapy za &a%{Reset::Timer}%s" to all players
		remove 1 from {Reset::Timer}
	if {Reset::Timer} <= 0:
		send action bar "&cUsunięto &a%(size of {Reset::Blocks::*})% Bloków" to all players
		loop {Reset::Blocks::*}:
			set block at {Reset::Blocks::%loop-index%} to air
		clear {Reset::Blocks::*}
		set {Reset::Timer} to {@czas}

on place:
	add event-block's location to {Reset::Blocks::*}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

widzę że dobrze ci idzie pisanie sk a potrzebuje osób do pisania jeśli możesz odezwij się na dc

.balwanek

i przepraszam zapomniałem dodać żeby dopisać permisje do tego skryptu bardzo cię przepraszam że ciągle pisze 

Helczyk

Łączę dwa opublikowane po sobie posty, niewymagające rozdzielenia

Notatka dodana przez Helczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, magmacode_2 napisał:

da sie to zrobic zeby sie tylko bloki usuwaly w swiecie pvp01?

Wystarczy, że Pan doda warunek na początku listenera zdarzenia 'on place' jak poniżej.

event-world is world "nazwa_świata"

Dzięki powyższej modyfikacji lista przechowującą bloki przeznaczone do usunięcia będzie poszerzana tylko jeśli blok zostanie postawiony w świecie "nazwa_świata".

Na koniec dodam, że kod można zoptymalizować pod kilkoma względami, gdyż istnienie zmiennej globalnej {Reset::Timer} jest bezzasadne. To samo tyczy się użycia listy lokalizacji {Reset::Blocks::*}.
Jeśli jednak Pan będzie chciał, abym to poprawił, proszę utworzyć nowy wątek w dziale "Skript > Zlecenia". Tam pokażę jak można powyższy skrypt upiększyć i usprawnić.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...