command /osadnik: trigger: spawn villager at location of player set the name of last spawned entity to "&c&lHandlarz" apply Slowness 100 to last spawned entity for 10000000000 days#a teraz: to: apply Regeneration 100 to last spawned entity for 10000000000 days apply Resistance 100 to last spawned entity for 10000000000 days#lub to:on click on villager: name of entity is "&c&lHandlarz": cancel event send "&cCzesc %player%, jestem Wiesniakiem :-)"
Dzięki temu osadnik się nie rusza ale jak zrobić żeby nie można było go atakować/uderzyć ?
Pomocy!
2 pytanie:
Jak zrobić żeby po zabicu gracza dostawało się 10$ a za śmierć odejmowało 5$ ?
3 pytanie:
Jak zrobić scoreboard na którym będzie wyświetlał się ranking gracza (np.Mam 1000 ranku i 2 zabojstwa to w scoreboard to się pojawia)
Pytanie
franio3321 18
1 pytanie:
Mam tutaj taki kod
Dzięki temu osadnik się nie rusza ale jak zrobić żeby nie można było go atakować/uderzyć ?
Pomocy!
2 pytanie:
Jak zrobić żeby po zabicu gracza dostawało się 10$ a za śmierć odejmowało 5$ ?
3 pytanie:
Jak zrobić scoreboard na którym będzie wyświetlał się ranking gracza (np.Mam 1000 ranku i 2 zabojstwa to w scoreboard to się pojawia)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi