Skocz do zawartości
  • 0

Villagery! - Jak zablokować ich atakowanie i kilka innych pytań


franio3321

Pytanie

1 pytanie:

 

Mam tutaj taki kod

command /osadnik:    trigger:        spawn villager at location of player        set the name of last spawned entity to "&c&lHandlarz"        apply Slowness 100 to last spawned entity for 10000000000 days#a teraz: to:        apply Regeneration 100 to last spawned entity for 10000000000 days        apply Resistance 100 to last spawned entity for 10000000000 days#lub to:on click on villager:    name of entity is "&c&lHandlarz":       cancel event        send "&cCzesc %player%, jestem Wiesniakiem :-)"

Dzięki temu osadnik się nie rusza ale jak zrobić żeby nie można było go atakować/uderzyć ?

Pomocy!

2 pytanie:

Jak zrobić żeby po zabicu gracza dostawało się 10$ a za śmierć odejmowało 5$ ?

3 pytanie:

Jak zrobić scoreboard na którym będzie wyświetlał się ranking gracza (np.Mam 1000 ranku i 2 zabojstwa to w scoreboard to się pojawia)

Ranking:%{stone::%player%}%Zabojstwa:%{kill.%player%}%Smierci:%{dead.%player%}%
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@top korzystasz zmojego kodu, albo usun to:

apply resistance ...

apply regeneration...

albo usun to:

on click on villager:...

on damage:    victim is villager named "&cHandlarz":        cancel event
2.

on death:    attacker is a player:        victim is a player:            add 10 to attacker's account            remove 5 from victim's account
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up

Swoją drogą, to nie widzę zbytnio sensu w rozpoczynaniu nowej sekcji przy każdym if'ie.

on death of player:    subtract 5 from balance of victim    send "Zostales zabity przez %attacker% i straciles 5$" to victim    attacker is player    add 10 to balance of attacker    send "Otrzymales 10$ za zabicie %name of victim%" to attacker

EDIT: Nie wiem czemu, ale znaczniki kodu mi nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki :D

 

Teraz tak sprawdzam config skryptu i jest jeden błąd, domyślnie każdy ma 1000 ranku za taką osobę dostaje sie 90 pkt a za kogoś kto jest słabszy (ma mniej rank niż 1000 np 70) to dostaje się po 300 pkt jak to zmienić żeby za kogoś o dużym rankingu się dostawało więcej punktów niż za tego co ma mały rank

 

Kawałek mojego skryptu:

                        add {stone::%attacker%}*0.10 to {stone::%attacker%}                       remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...