Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem na "czaszki" !


TalibKweli25

Pytanie

Witam was ponownie. Mam taki problem iż:

1)  nie wiem jak wstawić czaszke do taba (Coś kombinowałem ale z marnym skutkiem)

2) Jak wstawić ową czaszkę obok głowy gracza np: obok prefixu lub obok nicku gracza.

3} Jak wstawić czaszkę do czatu np: obok nicku.

Posiadam:

- Skript 2.6.3

- PlaceholderAPI 2.11.3

- skript-placeholders 1.5.2

- SkQuery 4.1.9

- skRayFall 1.9.28

- wolfSK

- TAB v3.3.2

Skrypcik:

Spoiler

on death:
    if victim and attacker is a player:
        if {skull::%victim%} is set:
            clear {skull::%victim%}
            execute console command "eco give %attacker% 50"
            send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$50" to attacker
            broadcast "&aGracz &a%attacker% &azabił agresywnego gracza &6GRATULACJE! &a &aNagroda: &a+50$"
            set {tablist::czaszki::%victim%} to ""
        else:
            set {skull::%attacker%} to true
            execute console command "eco take %attacker% 50"
            send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
            broadcast "&cGracz &c%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
            set {tablist::czaszki::%attacker%} to "☠"
            wait 259200 seconds
            clear {skull::%victim%}
            set {tablist::czaszki::%victim%} to ""
command /czaszki [<text>]:
    trigger:
        send "&eLista osób z czaszką:"
        loop {skull::*}:
            add loop-index to {_s::*}
        send "%{_s::*}%"
on join:
    if {tablist::czaszki::%player%} is not set:
        set {tablist::czaszki::%player%} to ""

SKRYPT NIE JEST MOJEGO AUTORSTWA !

JESTEM NOGA W PISANIU SKRYPTÓW ALE SIĘ STARAM.

Proszę was serdecznie o pomoc. 

Edytowane przez TalibKweli25
Zapomniałem o 3 problemie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on placeholderapi request for prefix "skript":
	if the identifier is "czaszka":
		if {skull::%player%} is set:                  
			set the result to ""
		else:
			set the result to "&2ツ"

I w pluginie na taba wpisujesz %skript_czaszka% ,tak samo w innych jezeli chcesz to umiescic

Co do chatu https://skripthub.net/docs/?id=882

I wpisujesz tam 💀

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mam taki komunikat z konsoli:

Spoiler

[21:31:50] [Server thread/INFO]: [ChestDrop] Skrypt Zaladowany
>skript reload czaszki.sk
[21:33:04] [Server thread/INFO]: [Skript] Reloading czaszki.sk...
[21:33:04] [Server thread/WARN]: [PlaceholderAPI] Failed to load expansion skript. Identifier is already in use.
[21:33:04] [Server thread/INFO]: [Skript] Successfully reloaded czaszki.sk. (40ms)

A tak zrobiłem:

Spoiler

on death:
    if victim and attacker is a player:
        if {skull::%victim%} is set:
            clear {skull::%victim%}
            execute console command "eco give %attacker% 50"
            send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$50" to attacker
            broadcast "&aGracz &a%attacker% &azabił agresywnego gracza &6GRATULACJE! &a &aNagroda: &a+50$"
            set {tablist::czaszki::%victim%} to ""
        else:
            set {skull::%attacker%} to true
            execute console command "eco take %attacker% 50"
            send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
            broadcast "&cGracz &c%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
            set {tablist::czaszki::%attacker%} to "☠"
            wait 259200 seconds
            clear {skull::%victim%}
            set {tablist::czaszki::%victim%} to ""
command /czaszki [<text>]:
    trigger:
        send "&eLista osób z czaszką:"
        loop {skull::*}:
            add loop-index to {_s::*}
        send "%{_s::*}%"
on join:
    if {tablist::czaszki::%player%} is not set:
        set {tablist::czaszki::%player%} to ""
on placeholderapi request for prefix "skript":
    if the identifier is "czaszka":
        if {skull::%player%} is set:                  
            set the result to ""
        else:
            set the result to "&2ツ"

[21:33:04] [Server thread/WARN]: [PlaceholderAPI] Failed to load expansion skript. Identifier is already in use.

Tak jakby to już było ? bo nie wiem jak mam to rozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ok. Tylko nie mam pojęcia dlaczego gdy minie czas to czaszka się nie usuwa tylko jest nadal :/ :

Zmieniłem czas na 10 sekund aby zobaczyć czy poprawnie wszystko  działa i klapa :/ 

Spoiler

else:
            set {skull::%attacker%} to true
            execute console command "eco take %attacker% 50"
            send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
            broadcast "&cGracz &c%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
            set {tablist::czaszki::%attacker%} to "☠"
            wait 259200 seconds
            clear {skull::%victim%}
            set {tablist::czaszki::%victim%} to ""

Edytowane przez TalibKweli25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
wait 259200 seconds

ugh to nie jest zdrowe

options:
	czas: 10000
on death:
	if victim and attacker is a player:
		if {skull::%victim%} is set:
			clear {skull::%victim%}
			execute console command "eco give %attacker% 50"
			send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$50" to attacker
			broadcast "&aGracz &a%attacker% &azabił agresywnego gracza &6GRATULACJE! &a &aNagroda: &a+50$"
		else:
			set {skull::%attacker%} to true
			execute console command "eco take %attacker% 50"
			send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
			broadcast "&cGracz &c%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
			set {cd::skull::%attacker%} to now

on damage:
	if {skull::%attacker%} is true:
		if difference between {cd::skull::%attacker%} and now is bigger than {@czas} seconds:
			clear {skull::%attacker%}
command /czaszki:
	trigger:
		send "&eLista osób z czaszką:"
		loop {skull::*}:
			add loop-index to {_s::*}
		send "%{_s::*}%"

Sciany errorow nie ma ale czy działa nie wiem

W options sobie czas ustaw

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...