Skocz do zawartości
  • 0

Czemu nie sprawdza nazwy i czemu tej nazwy nie setuje?


temakan
 Udostępnij

Pytanie

on rightclick on villager:	if display name of entity is set:		send "Czy moglbys mi pomoc?" to player		add book named "&9Quest I" with lore "&6Zdobadz 60 ryb i otworz ksiazke" to player's inventorycommand /quester <text>:	trigger:		if arg 1 is set:			spawn villager at player			set display name of last spawned entity to {arg 1} #NIE PRZYDZIELA MU NAZWY#LINIJKA 2 JAK ZROBIC ZEBY TUTAJ SPRAWDZALO NAZWE VILLAGERA?			#LINIJKA 3 NIE DZIALA BO VILLAGER NIE MA NAZWY :/ Z DISPLAY NAME TEZ PROBOWALEM#LINIJKA 9 NIE DODAJE NAZWY :/

Nie sprawdza mi nazwy, ani nie wysyła wiadomości :/ Jak zrobić ,żeby sprawdzało nazwe villagera np. jeśli nick villagera jest "Lol" to daje graczowi książkę i wysyła wiadomość. Linijka 9 nie dodaje w ogóle nazwy nad głową i później to nie działa :/

Daje lajki.

 

 

@EDIT Jak wam działa to powiedzcie, bo to moze byc wina ShopKeepers

Edytowane przez temakan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick on villager:
if display name of entity is "Przyklad":
send "Czy moglbys mi pomoc?"
give book named "&9Quest I" with lore "&6Zdobadz 60 ryb i otworz ksiazke" to player
command /quester <text>:
trigger:
if arg 1 is set:
spawn villager at player location
set display name of last spawned entity to "Przyklad" #NIE PRZYDZIELA MU NAZWY
Edytowane przez PanFrejk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

set display name of last spawned entity to "%arg%"

 

Raczej tak powinno być

command /quester [<text>]:	trigger:		if arg 1 is set:			spawn villager at player's location			set display name of last spawned entity to "%arg%"on rightclick on villager:	if name of event-entity is "Wpisz nazwe":		send "Czy moglbys mi pomoc?" to player		add book named "&9Quest I" with lore "&6Zdobadz 60 ryb i otworz ksiazke" to player's inventory

Działa, testowane.

Edytowane przez dodoz012609
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

set display name of last spawned entity to "%arg%"

 

Raczej tak powinno być

command /quester [<text>]:	trigger:		if arg 1 is set:			spawn villager at player's location			set display name of last spawned entity to "%arg%"on rightclick on villager:	if name of event-entity is "Wpisz nazwe":		send "Czy moglbys mi pomoc?" to player		add book named "&9Quest I" with lore "&6Zdobadz 60 ryb i otworz ksiazke" to player's inventory

Działa, testowane.

Oki, ale nie dziala mi ,ze wysyla wiadomosc i daje ksiazke.

@EDIT Działa ze wszystkim, ale nie z villagerem. Czy to wina shoop keepers?

@EDIT Usunąlem shoop keepers i działa! Ze sklepem zrobie format slot i bedzie ok.

Edytowane przez temakan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...