Skocz do zawartości
  • 0

[Problem] Wykopanie spawnera zombie daje pusty spawner.


shaqupl1

Pytanie

on break of spawner:
	if player's tool is golden pickaxe:
		if player's tool's name is "&6&lKopacz Spawnerów":
			set {_n} to event-block
			set entity type of {_n} to event-entity
			drop spawner at location of event-block

Problem tego typu, że wykopuje Zombie spawner a dostaje Pusty spawner.
Próbowałem też:

		set {_n} to mob spawner
		set entity type of {_n} to entity type of event-block
		drop {_n} at event-block

Też nie działa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

bo dropisz spawner (pusty) nie wiem jak to zrobić ale może spróbój:
 

on break of spawner:
	if player's tool is golden pickaxe:
		if player's tool's name is "&6&lKopacz Spawnerów":
			set {_n} to event-block
			set {_mobentity} to event-entity of {_n}
			drop spawner with {_mobentity} at location of event-block


 

Edytowane przez xMarmo321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, xMarmo321 napisał:

bo dropisz spawner (pusty) nie wiem jak to zrobić ale może spróbój:
 

on break of spawner:
	if player's tool is golden pickaxe:
		if player's tool's name is "&6&lKopacz Spawnerów":
			set {_n} to event-block
			set {_mobentity} of {_n} to event-entity
			drop spawner with {_mobentity} at location of event-block


 

   " {_mobentity} of {_n} can't be set to anything"

Nie działa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on break of spawner:
	set {_spawner} to event-block
	set {_type} to target block's entity type
	replace all " " with "_" in {_type}
	send "%{_type}%"
	execute console command "give %player% %{_type}%_spawner 1"

1c20UFL.png

Nowy pomysł, tylko pytanie czemu replace nie zamienia " "  na "_"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak masz powyżej 2.5 to może tak:
 

on break of spawner:
	set {_spawner} to event-block
	set {_type} to target block's entity type
	set {_type} to {_type} parsed as text
	replace all " " with "_" in {_type}
	send "%{_type}%"
	execute console command "give %player% %{_type}%_spawner 1"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, xMarmo321 napisał:

Jak masz powyżej 2.5 to może tak:
 

on break of spawner:
	set {_spawner} to event-block
	set {_type} to target block's entity type
	set {_type} to {_type} parsed as text
	replace all " " with "_" in {_type}
	send "%{_type}%"
	execute console command "give %player% %{_type}%_spawner 1"

 

0TjgRDa.png

Nie działa, natomiast Shooterowy podał poprawną wersję, dziękuje <3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...