Skocz do zawartości
  • 0

ilość zarejestrowanych graczy


TheBlooes

Pytanie

Witam poszukuję skryptu który będzie odpowiednikiem komendy /bcast Dołączona grafika

 

Komenda : /krzycz

Permissie : krzycz.tak

 

 

Drugi :

 

Zeby liczylo ile graczy zarejestrowalo sie na serwerze, wysylalo to podczas wchodzenia na serwer do Admina i co 100 graczy zarejestrowanych pisalo np : Na serwerze zarejestrowalo sie juz <ilosc graczy>

 

Potrzebuje tylko tego drugiego !

Edytowane przez TheBlooes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on command "/register":

<tab>add 1 to {zarejestrowani.gracze}

<tab><tab>if {zarejestrowani.gracze} is equal to 100:

<tab><tab><tab>loop all players:

<tab><tab><tab><tab>send "Na serwerze zarejestrowalo sie juz %{zarejestrowani.gracze}% graczy!" to the loop-players

 

on join:

<tab>if player is op:

<tab><tab>send "Na serwerze zarejestrowalo sie juz %{zarejestrowani.gracze}%" to the player

 

Formułę z pierwszego powielasz dowolną ilość razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czyli tak:

Script 1:

command /krzycz <text>:    aliases: k    permission: krzycz.tak    permission message: &2Nie masz &cuprawnien!    trigger:        broadcast "&7[&4Ogloszenie&7] &2%arg 1%

Script 2:

on command "/register"    add 1 to {rejstracja.gracze}
on join:    if player is op:        if {rejstracja.gracze} is equal to 100:            send "Na serwerze zarejestrowalo sie juz %{rejstacja.gracze}%"

Lub jeżeli nie chcesz rozdawać OP wszystkim to robisz tak:

on command "/register"    add 1 to {rejstracja.gracze}on join:    if player has permission "Register.adm":        if {rejstracja.gracze} is equal to 100:           send "Na serwerze zarejestrowalo sie juz %{rejstacja.gracze}%"    
Edytowane przez LeviBoyPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on first join:    add 1 to {liczba.graczy}    if {liczba.graczy} is equal to 100:        remove 100 from  {liczba.graczy}        add 1 to {setki.graczy}        send "&6Na serwer weszlo juz %liczba.setek}%00 graczy"on join:    if player is op:        if {liczba.graczy} is equal to 0:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%00 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 1:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%01 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 2:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%02 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 3:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%03 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 4:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%04 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 5:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%05 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 6:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%06 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 7:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%07 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 8:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%08 graczy"        else if {liczba.graczy} is equal to 9:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%09 graczy"        else:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%%{liczba.graczy}% graczy"
Tak, to jest skrypt działający niezaleznie ile graczy już ci weszło na serwer :) pozdrawiam @all
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP

Źle, bo...

 

on first join:    add 1 to {liczba.graczy}    if {liczba.graczy} is equal to 100:        remove 100 from  {liczba.graczy}        add 1 to {setki.graczy}        send "&6Na serwer weszlo juz %liczba.setek}%00 graczy"on join:    if player is op:        if {liczba.graczy} is equal to 0:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%00 graczy"        else:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%%{liczba.graczy}% graczy"
Nie ma co robić skryptu zbyt długiego... Bo już miałeś o kwalifikacji do SkDevTeam, że kod ma być optymalny :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ah no fakt :P Więc może tak:

(Optymalność first place)

 

on first join:    add 1 to {liczba.graczy}    if {liczba.graczy} is equal to 100:        remove 100 from  {liczba.graczy}        add 1 to {setki.graczy}        send "&6Na serwer weszlo juz %liczba.setek}%00 graczy"on join:    if player is op:        if {liczba.graczy} is equal to 0:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%00 graczy"        else if {liczba.graczy} is less than 10:              send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%0%{liczba.graczy}% graczy"        else:            send "&6Na serwer weszlo juz %{liczba.setek}%%{liczba.graczy}% graczy"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...