Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie loop-blocku


theneuetimes
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, nie mam co się rozpisywać - mam problem z podanym niżej skryptem, a dokładniej z linijką "loop-block is wall sign or sign:". Nie ma żadnych błędów, ale nie działa. Zrobiłem debuga to wyświetla się tylko do 2 (po evencie i loop) a dalej już nie. Proszę o pomoc. ;)

options:    tag: &2[&JakisSobieSerwer&2]&7on walking on water:    loop all blocks in radius 3 of player:        loop-block is wall sign or sign:            line 1 of loop-block is "&1[rwPortal]":                line 3 is set:                    teleport player to {rwp.warp.%uncoloured line 3%}                else:                    send "{@tag} Teleport &a%uncoloured line 3% &7nie jest ustawiony."            else:                stop        else:            stopcommand /rwp [<text&gt]:    trigger:        player has permission "rwp.*":            arg 1 is set:                set {rwp.warp.%uncoloured arg 1%} to location of player                send "{@tag} Ustawiono."            else:                send "{@tag} Uzycie: &a/rwp <nazwa>"        else:            send "{@tag} &cBrak uprawnien."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@up

 

Ale przecież najpierw sprawdza czy loop-block to tabliczka, więc to raczej nie z tym problem. :x

Sprawdziłeś? Skript nie jest aż tak inteligentny. Zresztą mówię: gracz chodzi po wodzie, która jest event-blockiem, a domyślnie jest "if line 1 [of event-block ]is cośtam", czyli sprawdza 3 linię w bloku wody a nie jakiejś tam zapętlonej tabliczki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dobra już działa, dzięki. :v

Gotowy kod:

on walking on water:	loop all blocks in radius 3 of player:		if loop-block is wall sign or sign:			line 1 of loop-block is "&1[rwPortal]":				line 3 of loop-block is set:					set {_x} to line 3 of loop-block					send "Nazwa: %{_x}%"					teleport player to {rwp.warp.%{_x}%}					send "&atest"				else:					send "{@tag} Teleport &a%uncoloured {_3}% &7nie jest ustawiony."command /rwp [<text>]:	trigger:		if player has permission "rwp.*":			if arg 1 is set:				set {rwp.warp.%arg 1%} to location of player				send "{@tag} Ustawiono."			else:				send "{@tag} Uzycie: &a/rwp <nazwa>"		else:			send "{@tag} &cBrak uprawnien."

//Zamykam - Patek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...