Mam pytanie czy jest jakiś sposób na wykrywanie i automatyczne zabijanie potworów lub zwierząt w minecraft mam tu na myśli sytuacje gdy gracz zobaczy lub wczyta dane entity. Zrobiłem EntityMoveEvent i ustawiałem e.getEntity().setHealth(0) , ale ten sposób po pierwsze jest dość wolny po drugie są potwory takie jak Shulkery które w ogóle się nie poruszają przez co taki event ich nie wykrywa. Potrzebuje szybko działający system, który nie ma być zoptymalizowany i ma nie obciążać serwera, tylko ma szybko i skutecznie działać. Wydaje mi się ze da się coś takiego zrobić za pomocą runnable, ale ja nie wiem jak coś takiego zrobić. Z góry dziękuje za pomoc.
Pytanie
HubiRto 0
Mam pytanie czy jest jakiś sposób na wykrywanie i automatyczne zabijanie potworów lub zwierząt w minecraft mam tu na myśli sytuacje gdy gracz zobaczy lub wczyta dane entity. Zrobiłem EntityMoveEvent i ustawiałem e.getEntity().setHealth(0) , ale ten sposób po pierwsze jest dość wolny po drugie są potwory takie jak Shulkery które w ogóle się nie poruszają przez co taki event ich nie wykrywa. Potrzebuje szybko działający system, który nie ma być zoptymalizowany i ma nie obciążać serwera, tylko ma szybko i skutecznie działać. Wydaje mi się ze da się coś takiego zrobić za pomocą runnable, ale ja nie wiem jak coś takiego zrobić. Z góry dziękuje za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.