uwmpr 0 Opublikowano 27 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 czerwca 2022 cześć, postanowiłem zmienić hosting z titanaxe na pixelhost i mam problem z przeniesieniem świata kopiuję foldery world world_nether world_the_end, lecz gdy wchodzę na świat jedyne co mam to ten sam seed to co budowałem i ekwipunek nie ma... niżej wrzucę logi wersja Paper version git-Paper-"4a51a54" (MC: 1.19) jak przenieść świat żeby zostało eq i budowle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 28 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2022 Z tego co widzę, to prawdopodobnie używasz starszej wersji niż tej, na której generowałeś mapę. Wcześniej serwer miałeś np. 1.18, a na nowym masz 1.17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uwmpr 0 Opublikowano 28 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2022 wersja jest ta sama wcześniej 1.19 i teraz 1.19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 333 Opublikowano 28 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2022 Jesteś pewny, że pobierałeś i wrzucałeś świat na wyłączonych serwerach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uwmpr 0 Opublikowano 28 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2022 1 godzinę temu, Helios1993 napisał: Jesteś pewny, że pobierałeś i wrzucałeś świat na wyłączonych serwerach? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Intxo 10 Opublikowano 28 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2022 Podeślij listę pluginów, bez tego ciężko cokolwiek ogarnąć. Prawdopodobnie usuwając jeden plik z folderów światów byłbyś w stanie naprawić ten błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uwmpr 0 Opublikowano 29 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2022 (edytowane) prosze lista pluginów i pliki świata world Edytowane 29 czerwca 2022 przez uwmpr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Intxo 10 Opublikowano 29 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2022 To tak, myślę nad dwoma rozwiązaniami: 1. a) spróbuj usunąć plik paper-world.yml oraz folder stats z folderu świata i spróbuj wywalić utworzony automatycznie świat z tym twoim (nazwij go world) b) wgraj świat z inną nazwą np. world2, a w pliku server.properties zmień linijke level-name na nową nazwę. Jeśli to nie pomoże w ostateczności możesz spróbować pokombinować z world-container w pliku bukkit.yml, żeby tam wgrać twoje światy - niekoniecznie powyższe rozwiązania mogą zadziałać, są one do przetestowania << 2. a) O wiele prostszy sposób - wgraj Multiverse-Core i załaduj sobie świat, który wgrasz do plików na serwer - nie powinny wtedy wystąpić wtedy żadne problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uwmpr 0 Opublikowano 29 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2022 (edytowane) Godzinę temu, Intxo napisał: To tak, myślę nad dwoma rozwiązaniami: 1. a) spróbuj usunąć plik paper-world.yml oraz folder stats z folderu świata i spróbuj wywalić utworzony automatycznie świat z tym twoim (nazwij go world) b) wgraj świat z inną nazwą np. world2, a w pliku server.properties zmień linijke level-name na nową nazwę. Jeśli to nie pomoże w ostateczności możesz spróbować pokombinować z world-container w pliku bukkit.yml, żeby tam wgrać twoje światy - niekoniecznie powyższe rozwiązania mogą zadziałać, są one do przetestowania << 2. a) O wiele prostszy sposób - wgraj Multiverse-Core i załaduj sobie świat, który wgrasz do plików na serwer - nie powinny wtedy wystąpić wtedy żadne problemy usunięcie tych plików nie pomogło gdy wgrałem świat z inną nazwą i zmieniłem to w configu silnik tworzył folder world i ładował świat z tego folderu chociaż ze w configu było ustawione levelname=world2. serwer wykrywa świat po wgraniu pluginu nie wiem co mam zrobić w configu tego pluginu ale serwer zaczą ładować mapę tak jakby... 'Time elapsed: 103 ms" świat nie ładuje się chyba w 103 ms a gdy pokaże się informacja że plugin został załadowany to w logach są setki linijek z [20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (1,-1), hashcode:748090252, priority: -1 java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] [20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (2,0), hashcode:1115439423, priority: -1 java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] jest jakiś problem z chunkami a co do worldcotainer to nie widzę czegoś takiego w bukkit.yml a może to wina hosting Edytowane 29 czerwca 2022 przez uwmpr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Intxo 10 Opublikowano 29 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2022 W dniu 29.06.2022 o 20:44, uwmpr napisał: usunięcie tych plików nie pomogło gdy wgrałem świat z inną nazwą i zmieniłem to w configu silnik tworzył folder world i ładował świat z tego folderu chociaż ze w configu było ustawione levelname=world2. serwer wykrywa świat po wgraniu pluginu nie wiem co mam zrobić w configu tego pluginu ale serwer zaczą ładować mapę tak jakby... 'Time elapsed: 103 ms" świat nie ładuje się chyba w 103 ms a gdy pokaże się informacja że plugin został załadowany to w logach są setki linijek z [20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (1,-1), hashcode:748090252, priority: -1 java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] [20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (2,0), hashcode:1115439423, priority: -1 java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"] jest jakiś problem z chunkami a co do worldcotainer to nie widzę czegoś takiego w bukkit.yml a może to wina hosting W configu pluginu nic nie zmieniasz, wczytujesz świat korzystając z tej komendy > /mv import <nazwa> default (tutaj masz opisane działanie tej komendy i jak dostosować argumenty https://github.com/Multiverse/Multiverse-Core/wiki/Command-Reference#import-command) Oczywiście twój świat musi być wgrany do plików serwera pod inną nazwą niż "world". Aby potem się przeteleportować na ten świat używasz komendy /mv tp <nazwa świata> World-container dopisujesz sam, w "settings", najlepiej w ostatniej linijce, czyli w 26, wtedy każdy tworzony świat jak i ten wgrywany musi być do tego folderu, który określisz w configu. Musisz sam stworzyć potem ten folder w głównym katalogu serwera pod tą samą nazwą np. "worlds" dla configu "world-container: worlds" Aczkolwiek jeśli pierwszy sposób nie zadziałał, to wątpie aby ta opcja z world-containerem zadziałała zaczołem kombinować i postawiłem serwer na swoim komputerze wgrałem tylko świat i pluginy i zadziałało przenisłem wszystkie pliki na hosting i wszystko działa nie wiem kogo to wina że wcześniej to nie działało wina hostingu czy moja więc temat do zamknięcia dzięki za chęci pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 1 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 lipca 2022 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
uwmpr 0
cześć, postanowiłem zmienić hosting z titanaxe na pixelhost i mam problem z przeniesieniem świata kopiuję foldery world world_nether world_the_end,
lecz gdy wchodzę na świat jedyne co mam to ten sam seed to co budowałem i ekwipunek nie ma...
niżej wrzucę logi
wersja Paper version git-Paper-"4a51a54" (MC: 1.19)
jak przenieść świat żeby zostało eq i budowle?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi