Skocz do zawartości
  • 0

przeniesiene świata


uwmpr

Pytanie

cześć, postanowiłem zmienić hosting z titanaxe na pixelhost i mam problem z przeniesieniem świata kopiuję foldery world world_nether world_the_end,

lecz gdy wchodzę na świat jedyne co mam to ten sam seed to co budowałem i ekwipunek nie ma...

niżej wrzucę logi 

wersja  Paper version git-Paper-"4a51a54" (MC: 1.19)

jak przenieść świat żeby zostało eq i budowle?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

To tak, myślę nad dwoma rozwiązaniami:
1.

a) spróbuj usunąć plik paper-world.yml oraz folder stats z folderu świata i spróbuj wywalić utworzony automatycznie świat z tym twoim (nazwij go world)

b) wgraj świat z inną nazwą np. world2, a w pliku server.properties zmień linijke level-name na nową nazwę. Jeśli to nie pomoże w ostateczności możesz spróbować pokombinować z world-container w pliku bukkit.yml, żeby tam wgrać twoje światy

- niekoniecznie powyższe rozwiązania mogą zadziałać, są one do przetestowania <<
2.

a) O wiele prostszy sposób - wgraj Multiverse-Core i załaduj sobie świat, który wgrasz do plików na serwer - nie powinny wtedy wystąpić wtedy żadne problemy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Intxo napisał:

To tak, myślę nad dwoma rozwiązaniami:
1.

a) spróbuj usunąć plik paper-world.yml oraz folder stats z folderu świata i spróbuj wywalić utworzony automatycznie świat z tym twoim (nazwij go world)

b) wgraj świat z inną nazwą np. world2, a w pliku server.properties zmień linijke level-name na nową nazwę. Jeśli to nie pomoże w ostateczności możesz spróbować pokombinować z world-container w pliku bukkit.yml, żeby tam wgrać twoje światy

- niekoniecznie powyższe rozwiązania mogą zadziałać, są one do przetestowania <<
2.

a) O wiele prostszy sposób - wgraj Multiverse-Core i załaduj sobie świat, który wgrasz do plików na serwer - nie powinny wtedy wystąpić wtedy żadne problemy

 

usunięcie tych plików nie pomogło gdy wgrałem świat z inną nazwą i zmieniłem to w configu silnik tworzył folder world i ładował świat z tego folderu chociaż ze w configu było ustawione levelname=world2. serwer wykrywa świat po wgraniu pluginu nie wiem co mam zrobić w configu tego pluginu ale serwer zaczą ładować mapę tak jakby... 'Time elapsed: 103 ms" świat nie ładuje się chyba w 103 ms

a gdy pokaże się informacja że plugin został załadowany to w logach są setki linijek z 

[20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (1,-1), hashcode:748090252, priority: -1
java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised
	at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
[20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (2,0), hashcode:1115439423, priority: -1
java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised
	at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]

jest jakiś problem z chunkami a co do worldcotainer to nie widzę czegoś takiego w bukkit.yml

a może to wina hosting

Edytowane przez uwmpr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 29.06.2022 o 20:44, uwmpr napisał:

usunięcie tych plików nie pomogło gdy wgrałem świat z inną nazwą i zmieniłem to w configu silnik tworzył folder world i ładował świat z tego folderu chociaż ze w configu było ustawione levelname=world2. serwer wykrywa świat po wgraniu pluginu nie wiem co mam zrobić w configu tego pluginu ale serwer zaczą ładować mapę tak jakby... 'Time elapsed: 103 ms" świat nie ładuje się chyba w 103 ms

a gdy pokaże się informacja że plugin został załadowany to w logach są setki linijek z 

[20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (1,-1), hashcode:748090252, priority: -1
java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised
	at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
[20:29:42] [Paper Async Chunk Task Thread #0/ERROR]: [com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask] Could not de-serialize chunk data for task: Chunk task: class:com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask, for world 'world_nether', (2,0), hashcode:1115439423, priority: -1
java.lang.IllegalArgumentException: Data cannot be null and have state be initialised
	at ca.spottedleaf.starlight.common.light.SWMRNibbleArray.<init>(SWMRNibbleArray.java:80) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at net.minecraft.world.level.chunk.storage.ChunkSerializer.loadChunk(ChunkSerializer.java:257) ~[?:?]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.executeTask(ChunkLoadTask.java:117) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.chunk.ChunkLoadTask.run(ChunkLoadTask.java:42) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.pollTasks(QueueExecutorThread.java:118) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]
	at com.destroystokyo.paper.io.QueueExecutorThread.run(QueueExecutorThread.java:51) ~[paper-1.19.jar:git-Paper-"4a51a54"]

jest jakiś problem z chunkami a co do worldcotainer to nie widzę czegoś takiego w bukkit.yml

a może to wina hosting

W configu pluginu nic nie zmieniasz, wczytujesz świat korzystając z tej komendy > /mv import <nazwa> default (tutaj masz opisane działanie tej komendy i jak dostosować argumenty https://github.com/Multiverse/Multiverse-Core/wiki/Command-Reference#import-command) Oczywiście twój świat musi być wgrany do plików serwera pod inną nazwą niż "world". Aby potem się przeteleportować na ten świat używasz komendy /mv tp <nazwa świata>
 

World-container dopisujesz sam, w "settings", najlepiej w ostatniej linijce, czyli w 26, wtedy każdy tworzony świat jak i ten wgrywany musi być do tego folderu, który określisz w configu. Musisz sam stworzyć potem ten folder w głównym katalogu serwera pod tą samą nazwą np. "worlds" dla configu "world-container: worlds" Aczkolwiek jeśli pierwszy sposób nie zadziałał, to wątpie aby ta opcja z world-containerem zadziałała

 

zaczołem kombinować i postawiłem serwer na swoim komputerze  wgrałem tylko świat i pluginy i zadziałało przenisłem wszystkie pliki na hosting i wszystko działa nie wiem kogo to wina że wcześniej to nie działało  wina hostingu czy moja więc temat do zamknięcia dzięki za chęci pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...