Skocz do zawartości
  • 0

[potrzebna pomoc] Kule ognia bez wybuchu- tylko damage


R3trii69

Pytanie

Cześć!

 

Poszukuję informacji o temacie powyżej. Używam skryptu na różdżki- między innymi strzelają kulami ognia. Chciałbym jednak żeby nie niszczyły terenu dookoła- jednak żeby zabierały damage. Jest, to możliwe? Mógłbym prosić o ewentualny skrypt?

z góry bardzo dziękuję za pomoc!

 

Edytowane przez R3trii69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Cześć, podałeś mało szczegółów, ale mam nadzieje, że o takie coś chodziło

Options:
	item: stick #jeśli zmieniasz tutaj na coś innego, to niżej też zmień
	rozdzka: stick of sharpness 1
	nazwarozdzki: "&6różdżka ognia"

	maxodleglosc: 20

	mocwybuchu1: 2
	mocwybuchu2: 10

	permisja: "rozdzka"

command /rozdzka [<text>]:
	trigger:
		if player has permission {@permisja}:
			give 1 of {@rozdzka} named {@nazwarozdzki} to player


on rightclick with {@item}:
	if player is holding {@rozdzka} named {@nazwarozdzki}:
		set {_t} to target block
		set {_e} to target entity
		if {_e} is set:
			if distance between player and {_e} <= {@maxodleglosc}: 
				create a safe explosion with power {@mocwybuchu1} at location of {_e}
		else:
			if {_t} is set:
				if distance between player and {_t} <= {@maxodleglosc}:
					create a safe explosion with power {@mocwybuchu2} at location of {_t}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, R3trii69 napisał:

a np jakbym chcial ustawić, że możesz użyć różdzki np raz na 15s

 

Options:
	item: stick #jeśli zmieniasz tutaj na coś innego, to niżej też zmień
	rozdzka: stick of sharpness 1
	nazwarozdzki: "&6różdżka ognia"

	maxodleglosc: 20

	mocwybuchu1: 2
	mocwybuchu2: 10

	permisja: "rozdzka"

command /rozdzka [<text>]:
	trigger:
		if player has permission {@permisja}:
			give 1 of {@rozdzka} named {@nazwarozdzki} to player
			clear {crozdzka.%player%}

on rightclick with {@item}:
	if player is holding {@rozdzka} named {@nazwarozdzki}:
		if (difference between now and {crozdzka.%player%}) > 15 seconds:
			set {_t} to target block
			set {_e} to target entity
			if {_e} is set:
				if distance between player and {_e} <= {@maxodleglosc}: 
					create a safe explosion with power {@mocwybuchu1} at location of {_e}
					set {crozdzka.%player%} to now
			else:
				if {_t} is set:
					if distance between player and {_t} <= {@maxodleglosc}:
						create a safe explosion with power {@mocwybuchu2} at location of {_t}
						set {crozdzka.%player%} to now
		if {crozdzka.%player%} is not set:
			set {crozdzka.%player%} to now

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...