Skocz do zawartości
  • 0

Gui


Dychu333

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /gui [<text>]:
    trigger:
        set {_gui} to chest with 1 row named "&7test"
        set slot 0 of {_gui} to wool named "test"
        open {_gui} to player

on inventory click:
    name of player's current inventory = "&7test"
    cancel event
    clicked slot = 0
    give paper named "test" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jest git

 

19 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:
command /gui [<text>]:
    trigger:
        set {_gui} to chest with 1 row named "&7test"
        set slot 0 of {_gui} to wool named "test"
        open {_gui} to player

on inventory click:
    name of player's current inventory = "&7test"
    cancel event
    clicked slot = 0
    give paper named "test" to player

 

A żeby zrobić tak, że otwiera się pierwsze gui a w nim są dwie oddzielne nazwane wełny i zależnie na którą kliknę i która jak się nazywa to taką nazwę dostanie papier? Po kliknięciu w pierwszym gui otwiera się drugie gui i jest to samo tylko, że wybiera się lore cn. Na koniec dostaje się papier z wybraną nazwą i lore.

Edytowane przez Dychu333
Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...