Skocz do zawartości
  • 0

Gui w gui


WroNi_

Pytanie

Czy jest możliwość odpalenia gui w gui? Chodzi mi o to, że jak mam zieloną wełnę z napisem "czy chcesz dać bla bla bla" i chciałbym, żeby po kliknięciu tej wełny otwarte zostanie kolejne gui z zieloną i czerwoną wełną "potwierdź" / "stop"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jest taka możliwość.
Oto przykładowy kod:
 

command /gui:
    trigger:
        open chest with 5 row named "&fGUI" to player
        wait 2 ticks
        format slot 22 of player with 1 of green wool named "&aNacisnij, aby przejsc dalej" to run [execute player command "/potwierdzenie"]
command /potwierdzenie:
    trigger:
        open chest with 1 row named "&fPOTWIERDZENIE" to player
        wait 2 ticks
        format slot 3 of player with 1 of green wool named "&aPotwierdz" to close
        format slot 5 of player with 1 of red wool named "&cOdrzuc" to close

Na koniec formatowanego slotu dodajesz:
to run [execute player command "/komenda"]
Gdy to dodasz to jeśli gracz naciśnie na item przeniesie go do gui które jest pod komendą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...