WroNi_ 0 Opublikowano 11 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2022 Czy jest możliwość odpalenia gui w gui? Chodzi mi o to, że jak mam zieloną wełnę z napisem "czy chcesz dać bla bla bla" i chciałbym, żeby po kliknięciu tej wełny otwarte zostanie kolejne gui z zieloną i czerwoną wełną "potwierdź" / "stop" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Enzzo 5 Opublikowano 11 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2022 Jest taka możliwość. Oto przykładowy kod: command /gui: trigger: open chest with 5 row named "&fGUI" to player wait 2 ticks format slot 22 of player with 1 of green wool named "&aNacisnij, aby przejsc dalej" to run [execute player command "/potwierdzenie"] command /potwierdzenie: trigger: open chest with 1 row named "&fPOTWIERDZENIE" to player wait 2 ticks format slot 3 of player with 1 of green wool named "&aPotwierdz" to close format slot 5 of player with 1 of red wool named "&cOdrzuc" to close Na koniec formatowanego slotu dodajesz: to run [execute player command "/komenda"] Gdy to dodasz to jeśli gracz naciśnie na item przeniesie go do gui które jest pod komendą. WroNi_ i CoFFeIN04 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JozinStudio 10 Opublikowano 12 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 marca 2022 Rozumiem, że to tylko w ramach przykładu, ale polecam używać funkcji zamiast komend w takich sprawach, szczególnie że Skript od nowszych wersji ma funkcje wbudowane i nie potrzeba żadnych addonów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
WroNi_ 0
Czy jest możliwość odpalenia gui w gui? Chodzi mi o to, że jak mam zieloną wełnę z napisem "czy chcesz dać bla bla bla" i chciałbym, żeby po kliknięciu tej wełny otwarte zostanie kolejne gui z zieloną i czerwoną wełną "potwierdź" / "stop"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.