Skocz do zawartości
  • 0

Delay, Cooldown


Neonek

Pytanie

Witam chciałbym się zapytać jak zrobić coś takiego zwanego cooldown/delay. Aby komenda mogła być stosowana np. co 30 secound, np. w moim skrypcie jest coś takiego jak  to zrobić aby mogła być użyta co 30 sekund??

command /buffaliases: /bufftrigger:if player have permission "bonus.buff":apply night vision 1 to the player for 30 secondapply Strength to the player for 30 secondsend "&aBuff!"loop all players:execute console command "playsound mob.wither.spawn %loop-player%"else:send "&rNie posiadasz tego &aBuffa&r!"

Gdzie tu wtyknąć i jak te odczekanie?
z góry dzięki za pomoc :)
 

 

Kod ZAWSZE wstawiamy w znacznik

 [/color][color=#006400]//Sebek4321[/color]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:    set {delay.buff} to 0command /buff(tekst)   set {delay.buff}  to 1      if {delay.buff}  is 1         cancel event      wait 5 real seconds        set {delay.buff}  to 0

Sory, ale nie jestem na kompie....

 

 

Kod ZAWSZE wstawiamy w znacznik

 [/color][color=#006400]//Sebek4321[/color]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Po pierwsze: kod podawaj w znacznikach kodu.

Po drugie: nie rozumiem, po co w aliasach komendy wpisałeś  ją samą.

Po trzecie:

command /buff    permission: bonus.buff    permission message: &rNie posiadasz tego &aBuffa&r!    trigger:        set {_roznica} to difference between {cooldown.%player%} and now        if {_roznica} is greater than 30 seconds:            apply night vision to player for 30 seconds            apply strength to player for 30 seconds            send "&aBuff!"            loop all players:                execute console command "playsound mob.wither.spawn %loop-player%"            set {cooldown.%player%} to now        else:            send "<dark red>Musisz odczekac jeszcze %difference between 30 seconds and {_roznica}%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli napisałem tak jak ty mi podałeś, to wyskakuje mi po użyciu komendy 
"Musisz odczekać jeszcze <none>"

i wtedy dalsza czesc kodu nie działa, może nie rozumiem jak to zrobić dokładnie bo jestem w tym zielony albo coś jest nie tak xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hm, faktycznie źle napisałem bo zmienna nie ma wartości początkowej.

Tutaj masz poprawiony kod

command /buff    permission: bonus.buff    permission message: &rNie posiadasz tego &aBuffa&r!    trigger:        if {cooldown.%player%} is set:            set {_roznica} to difference between {cooldown.%player%} and now            if {_roznica} is greater than 30 seconds:                apply night vision to player for 30 seconds                apply strength to player for 30 seconds                send "&aBuff!"                loop all players:                    execute console command "playsound mob.wither.spawn %loop-player%"                set {cooldown.%player%} to now            else:                send "<dark red>Musisz odczekac jeszcze %difference between 30 seconds and {_roznica}%"        else:            apply night vision to player for 30 seconds            apply strength to player for 30 seconds            send "&aBuff!"            loop all players:                execute console command "playsound mob.wither.spawn %loop-player%"            set {cooldown.%player%} to now
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:    {uzycie.%player%} = falsecommand /buff:    permission: buff.uzycie    permission messge: &4Nie mozesz buffowac    trigger:	    if {uzycie.%player%} is false:		    set {uzycie.%player%} to true		    apply Night Vision to player for 30 seconds		    wait 30 seconds		    set {uzycie.%player%} to false	    else:		    send "&4Jeszcze nie mozesz uzywac buffa"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: UP

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...