_Of3k 278 Opublikowano 22 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2014 Siema wam! Mam taki problem: Jak zapisać kawałek kodu w 1 zmiennej. Chodzi mi o zapisanie dropu np. Z kamienia w 1 zmiennej ;>, a potem np. Przy kilofie z enchantem Fortune zamieniać tą zmienną na inną ;>. Więc jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DamianMMC 84 Opublikowano 22 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2014 on mine of stone: if player's tool is enchanted with fortune 1: add 1 to {fortune1.%player%} if player's tool is enchanted with fortune 2: add 1 to {fortune2.%player%} if player's tool is enchanted with fortune 3: add 1 to {fortune3.%player%} else: add 1 to {NOfortune.%player%}Nie wiem czy o to Ci chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 22 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2014 No właśnie nie o to mi chodziło: Chodziło mi o to, że: Jest kod z tym czym rozwala gracz kamiem. Wypada to i to. I teraz ten cały kod zapisuje w jedną zmienną . Potem mogę ten drop wyłączyć, a włączyć inny przy np. Użyciu komemdy /drop 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DamianMMC 84 Opublikowano 22 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 grudnia 2014 Sory nie ogarniam o co Ci chodzi. "Jest kod z tym czym rozwala gracz kamiem." Nie pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
_Of3k 278
Siema wam!
Mam taki problem:
Jak zapisać kawałek kodu w 1 zmiennej. Chodzi mi o zapisanie dropu np. Z kamienia w 1 zmiennej ;>, a potem np. Przy kilofie z enchantem Fortune zamieniać tą zmienną na inną ;>.
Więc jak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi