Fidzip 0 Opublikowano 21 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2014 Witam, mam pytanko czy da się zrobić komendę którą można wyłączyć drop jakiegoś gracza? Jeśli da się to jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jakubgross 3 Opublikowano 21 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2014 Za siedmioma górami... Dalej nie pamiętam..Był sobie SkriptA w nim był event on drop:A po jednym tabie był sobie taki tekst cancel event.Taki żarcik xDMasz to jak powinno być.on drop (nazwa gracza): cancel event Jezeli by nie dzialalo to zrob tak:od drop: if player is (nazwa gracza): cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fidzip 0 Opublikowano 21 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2014 Co to ma do komendy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DamianMMC 84 Opublikowano 21 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2014 Ale chodzi ci o drop po śmierci czy o drop pod klawiszem Q? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fidzip 0 Opublikowano 21 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2014 Dokładnie chodzi mi o wyłączenie dropu emerald'ów ze stone komenda /drop emerald <gracz> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 21 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2014 To chyba szanownie wypadałoby podać kod skryptu na drop, nie uważasz? Tylko tam można dać blokadę danego dropu ze stone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fidzip 0 Opublikowano 21 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2014 @up Przepraszam, zapomniałem. Wiem, że słaby no ale przecież jestem januszem skryptów.# C O N F I G #options: drop.gracz: drop.gracz drop.vip: drop.vip#SZANSA NA DROP# ss: 0.05 sk: 25.00 xg: 7 xv: 10#GRACZ# dg: 1.80 dgf: 16.00 eg: 0.60 egf: 0.80 gg: 5.20 ggf: 5.40 ig: 5.20 igf: 5.40 og: 5.50 ogf: 5.70 ag: 0.50 agf: 0.70 pg: 0.20 pgf: 0.40 tg: 0.70 tgf: 0.90 wg: 4.50 lg: 5.00 rg: 3.50#VIP# dv: 2.00 dvf: 2.20 ev: 0.80 evf: 1.00 gv: 5.40 gvf: 5.60 iv: 5.40 ivf: 5.60 ov: 5.70 ovf: 5.90 av: 0.70 avf: 0.90 pv: 0.40 pvf: 0.60 tv: 0.90 tvf: 1.10 wv: 4.70 lv: 5.20 rv: 3.70# Z M I E N N E #variables: {diament.%player%} = true {szmaragd.%player%} = true {zloto.%player%} = true {zelazo.%player%} = true {jablko.%player%} = true {perla.%player%} = true {obsydian.%player%} = true {lapis.%player%} = true {redstone.%player%} = true {weviel.%player%} = true {tnt.%player%} = true# S T A R T K O D U ##BLOKOWANIE DROPU Z RUD#on break of any ore or emerald ore: cancel event delete event-block#DROP ZE STONE#on mine of stone: chance of {@ss}%: give 1 chest named "&7Srebrna Skrzynia" to player if player has permission "{@drop.gracz}": if player's tool is pickaxe of fortune 0: if {diament.%player%} is true: chance of {@dg}%: give 1 diamond to player if {szmaragd.%player%} is true: chance of {@eg}%: give 1 emerald to player if {zloto.%player%} is true: chance of {@gg}%: give 1 gold ingot or 2 gold ingot to player if {zelazo.%player%} is true: chance of {@ig}%: give 1 iron ingot or 2 iron ingot to player if {jablko.%player%} is true: chance of {@ag}%: give 1 apple to player if {perla.%player%} is true: chance of {@pg}%: give 1 ender pearl to player if {obsydian.%player%} is true: chance of {@og}%: give 1 obsidian or 2 obsidian or 3 obsidian to player if {lapis.%player%} is true: chance of {@lg}%: give 2 lapis lazuli or 3 lapis lazuli to player if {redstone.%player%} is true: chance of {@rg}%: give 2 redstone or 3 redstone to player if {wegiel.%player%} is true: chance of {@wg}%: give 1 coal or 2 coal or 3 coal to player if {tnt.%player%} is true: chance of {@tg}%: give 1 tnt to player if player's tool is pickaxe of fortune 0 or pickaxe of fortune 1 or pickaxe of fortune 2 or pickaxe of fortune 3: if {diament.%player%} is true: chance of {@dgf}%: give 1 diamond to player if {szmaragfd.%player%} is true: chance of {@egf}%: give 1 emerald to player if {zloto.%player%} is true: chance of {@ggf}%: give 1 gold ingot or 2 gold ingot to player if {zelazo.%player%} is true: chance of {@igf}%: give 1 iron ingot or 2 iron ingot to player if {jablko.%player%} is true: chance of {@agf}%: give 1 apple to player if {perla.%player%} is true: chance of {@pgf}%: give 1 ender pearl to player if {obsydian.%player%} is true: chance of {@ogf}%: give 1 obsidian or 2 obsidian or 3 obsidian to player if {tnt.%player%} is true: chance of {@tgf}%: give 1 tnt to player if player has permission "{@drop.vip}": if player's tool is pickaxe of fortune 0: if {diament.%player%} is true: chance of {@dv}%: give 1 diamond to player if {szmaragd.%player%} is true: chance of {@ev}%: give 1 emerald to player if {zloto.%player%} is true: chance of {@gv}%: give 1 gold ingot or 2 gold ingot to player if {zelazo.%player%} is true: chance of {@iv}%: give 1 iron ingot or 2 iron ingot to player if {jablko.%player%} is true: chance of {@av}%: give 1 apple to player if {perla.%player%} is true: chance of {@pv}%: give 1 ender pearl to player if {obsydian.%player%} is true: chance of {@ov}%: give 1 obsidian or 2 obsidian or 3 obsidian to player if {lapis.%player%} is true: chance of {@lv}%: give 2 lapis lazuli or 3 lapis lazuli to player if {redstone.%player%} is true: chance of {@rv}%: give 2 redstone or 3 redstone to player if {wegiel.%player%} is true: chance of {@wv}%: give 1 coal or 2 coal or 3 coal to player if {tnt.%player%} is true: chance of {@tv}%: give 1 tnt to player if player's tool is pickaxe of fortune 0 or pickaxe of fortune 1 or pickaxe of fortune 2 or pickaxe of fortune 3: if {diament.%player%} is true: chance of {@dvf}%: give 1 diamond to player if {szmaragfd.%player%} is true: chance of {@evf}%: give 1 emerald to player if {zloto.%player%} is true: chance of {@ggf}%: give 1 gold ingot or 2 gold ingot to player if {zelazo.%player%} is true: chance of {@ivf}%: give 1 iron ingot or 2 iron ingot to player if {jablko.%player%} is true: chance of {@avf}%: give 1 apple to player if {perla.%player%} is true: chance of {@pvf}%: give 1 ender pearl to player if {obsydian.%player%} is true: chance of {@ovf}%: give 1 obsidian or 2 obsidian or 3 obsidian to player if {tnt.%player%} is true: chance of {@tvf}%: give 1 tnt to player#KOMENDY#command /drop: aliases: /stone, /kamien trigger:command /wypadanie [<text>] [<player>]: permission: admin.admin trigger: if arg 1 is "szmaragd": if {szmaragd.%player%} is true: set {szmaragd.%player%} to false send "Wylaczono wypadanie" else: set {szmaragd.%player%} to true send "Wlaczono wypadanie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Fidzip 0
Witam, mam pytanko czy da się zrobić komendę którą można wyłączyć drop jakiegoś gracza? Jeśli da się to jak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi