Skocz do zawartości
  • 0

Problem z kolejką


Paxelo

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@PanAnimek dzięki, ale jest inny problem. Gry gracz który jest pierwszy wyjdzie, to faktycznie gracz drugi przenosi się na miejsce pierwsze, ale gdy ten co był pierwszy na początku wróci to nadal jest pierwszy zamiast ostatni.

Edytowane przez Paxelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Sprawdź czy ten kod bęcie ci pasować:

command /kolejka:
    trigger:
        loop {list::*}:
            send "%loop-index%. %loop-value%"
function fixIndex(list: objects) :: objects:
    return (split (join {_list::*} with ",") at ",")
command /dolacz:
    trigger:
        {list::*} doesn't contain (name of player)
        set {list::*} to fixIndex({list::*})
        add (name of player) to {list::*}
        send "Dodano %name of player%"
command /opusc:
    trigger:
        {list::*} contains (name of player)
        set {list::*} to fixIndex({list::*})
        remove (name of player) from {list::*}
        set {list::*} to fixIndex({list::*})
        send "Usunięto %name of player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...