robofadedshows 0 Opublikowano 9 września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 września 2021 Naprawi ktoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 9 września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 września 2021 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AJent 10 Opublikowano 9 września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 września 2021 (edytowane) 24 minuty temu, robofadedshows napisał: Naprawi ktoś Napisz pierw co ci nie dziala.. Do tego daj caly skript. Widze ze tez masz variables. Edytowane 9 września 2021 przez AJent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 W1tt 14 Opublikowano 9 września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 września 2021 (edytowane) command /ulecz [<offline player>]: trigger: if {praca.%player%} is "Medyk": if arg-1 is online: if distance between player and arg-1 is not higher than 5: if {zlamanie.%arg-1%} is true: remove slowness from arg-1 send "&7Zostałeś uleczony przez &6%player%&7!" to loop-player set {hajsmedyk.%player%} to random integer between 25 and 300 wait 1 tick send "&7Uleczyłeś gracza &6%arg-1%&7! Otrzymałeś &6%{hajsmedyk.%player%}%$&7!" to player add {hajsmedyk.%player%} to player's balance else: send "&7Gracz &6%arg-1% &7nie potrzebuje pomocy!" to player else: send "&7Jesteś zbyt daleko od tego gracza!" to player else: send "&7Gracz &6%arg-1% &7nie znajduje się na serwerze!" to player else: send "&7Nie jesteś medykiem!" to player Spróbuj użyć tego kodu, jeżeli będą błędy - pokaż je Dodatkowo zamiast zmiennych typu {zlamanie.%arg-1%} zalecam używać takich: {zlamanie::%arg-1%} Do kodu możesz dopisać by clearowało zmienne po zakończeniu kodu, by nie zapychały miejsca. clear {hajsmedyk.%player%} + zapomniałeś o wyczyszczeniu zmiennej {zlamanie.%arg-1%}, dodaj jeszcze tą linijkę: clear {zlamanie.%arg-1%} Edytowane 9 września 2021 przez W1tt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 robofadedshows 0 Opublikowano 9 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 września 2021 Godzinę temu, W1tt napisał: command /ulecz [<offline player>]: trigger: if {praca.%player%} is "Medyk": if arg-1 is online: if distance between player and arg-1 is not higher than 5: if {zlamanie.%arg-1%} is true: remove slowness from arg-1 send "&7Zostałeś uleczony przez &6%player%&7!" to loop-player set {hajsmedyk.%player%} to random integer between 25 and 300 wait 1 tick send "&7Uleczyłeś gracza &6%arg-1%&7! Otrzymałeś &6%{hajsmedyk.%player%}%$&7!" to player add {hajsmedyk.%player%} to player's balance else: send "&7Gracz &6%arg-1% &7nie potrzebuje pomocy!" to player else: send "&7Jesteś zbyt daleko od tego gracza!" to player else: send "&7Gracz &6%arg-1% &7nie znajduje się na serwerze!" to player else: send "&7Nie jesteś medykiem!" to player Spróbuj użyć tego kodu, jeżeli będą błędy - pokaż je Dodatkowo zamiast zmiennych typu {zlamanie.%arg-1%} zalecam używać takich: {zlamanie::%arg-1%} Do kodu możesz dopisać by clearowało zmienne po zakończeniu kodu, by nie zapychały miejsca. clear {hajsmedyk.%player%} + zapomniałeś o wyczyszczeniu zmiennej {zlamanie.%arg-1%}, dodaj jeszcze tą linijkę: clear {zlamanie.%arg-1%} https://cdn.discordapp.com/attachments/768211007885541426/885620347758579714/medyk.png nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 W1tt 14 Opublikowano 9 września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 września 2021 command /ulecz [<offline player>]: trigger: if {praca.%player%} is "Medyk": if arg-1 is online: if distance between player and arg-1 is not higher than 5: if {zlamanie.%arg-1%} is true: remove slowness from arg-1 send "&7Zostałeś uleczony przez &6%player%&7!" to loop-player set {hajsmedyk.%player%} to random integer between 25 and 300 wait 1 tick send "&7Uleczyłeś gracza &6%arg-1%&7! Otrzymałeś &6%{hajsmedyk.%player%}%$&7!" to player add {hajsmedyk.%player%} to player's balance clear {hajsmedyk.%player%} clear {zlamanie.%arg-1%} else: send "&7Gracz &6%arg-1% &7nie potrzebuje pomocy!" to player else: send "&7Jesteś zbyt daleko od tego gracza!" to player else: send "&7Gracz &6%arg-1% &7nie znajduje się na serwerze!" to player else: send "&7Nie jesteś medykiem!" to player Spróbuj teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
robofadedshows 0
Naprawi ktoś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi