Skocz do zawartości
  • 0

None


AJent

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

jeśli masz np zmienną to możesz

set {_text} to "%{zmienna}%"
replace all "<none>" with "0" in {_text}

nie wiem tylko po co mowa o options, które musisz ustalić, nie mogą być none 😜 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Możesz w zmiennej dodać warunek używając ?

 Tak wyglądałoby to normalnie:

command /count:
	trigger:
		if {%player's uuid%::count} is set:
			send "count:%{%player's uuid%::count}%" to player
		else:
			send "count:0" to player

A tak używając warunku w zmiennej:

command /count:
	trigger:
		send "count:%{%player's uuid%::count} ? "0"% to player

Zmienna {%player's uuid%::count} nie istnieje, a na czacie mimo tego widzisz count:0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

O łał, niesamowite. Na żadne zbugowanie nie pozwoli, jak masz dobrze skonstruowane gui z np. booleanem [warunkami] w funkcji, bądź sprawdzaniem czy na pewnym slocie coś istnieje, etc. Jak masz lepszy pomysł niż opóźnienie, przy tym naprawiając gui to okej, lecz nic się nie stanie, trzeba tylko potrafić :) To, że opóźnienie to nie znaczy, że od razu możliwe do zbugowania lub nie będzie działało poprawnie. "Wersja Skriptu: Najstarsza", nie rozumiem. Po 1. To zmień tą wersje skripta na: Releases · Matocolotoe/Skript-1.8 · GitHub, bądź Fixes V8b-V9. Jeśli Fork od Matocolotoe Ci nie działa, bądź masz jakieś błędy, pobierz build z githuba naprawiający go (najlepsza metoda, lepsza niż wydawanie skripta przez autora tak szczerze [chodzi o aktualizacje projektu]). Skoro aż tak bardzo nie chcesz używać opcji "wait 1 tick", a nie mogę polecić Ci TuSKe + funkcje odświeżania gui, to sobie musisz popróbować, moje kolejne propozycje:

1. Jeśli dalej się boisz, że coś się zbuguje, możesz sobie przed tym zamknąć gui (Pod dodawaniem itemów, po czym dopiero otworzyć gui).

rightclick on entity:
	open chest with 1 row named "Test" to player
	set {_eq} to player's current inventory
	set player's current inventory's slot 4 to paper named "Test"
	open {_eq} to player

2. Wymagany skript-reflect.

 

import:
	org.bukkit.Bukkit

rightclick on entity:
	set {_eq} to Bukkit.createInventory(player, 9, "Test")
	{_eq}.setItem(4, paper named "Test") # Tutaj można użyć oczywiście ItemStack, ale to jest łatwiejsza opcja :)
	# close player's inventory - Jeśli chcesz się ZABEZPIECZYĆ w KOPIOWANIU.
	# open {_eq} to player - Skryptowa wersja.
	player.openInventory({_eq})

rightclick on entity - event dodany w ramach przetestowania, już sobie poradzisz z edycją

 

Opcji jest sporo, pewnie bawiąc się bardziej skript-reflect/skript-mirror [może nawet skript-gui] bądź innymi dodatkami byłoby ich jeszcze więcej, ja podaje przykłady.

Tutaj podobny post, jak kolega to naprawił: Solved - NPC Open empty gui with item in hand | skUnity Forums - Google nie gryzie.

A i tak na sam koniec, następnym razem podaj kod, to po prostu od razu Ci dodam tą/ten funkcję/sposób do kodu, poza tym będzie mi łatwiej. Nie wiem jaki sens mają wiadomości, które nic nie wnoszą do tematu a i tak najlepsze jest to, że odpowiedź owej osoby jest błędna. Ale rozumiem, nic do nikogo nie mam, z góry mówię. Ja się zastanawiam 2 razy, zanim coś napiszę, lecz wiadomo, żadne ego top, nie jestem też święty. 1 jak i 2 przykład to jest prawie, że to samo (dosłownie). // Wiadomo, w zwykłym skrypcie (najlepiej z dodatkami, do gui) też można w zmiennej stworzyć gui i tak samo otwierać, zamykać, dodawać itemy etc. jak w pluginie, tylko inaczej (inny kod, logiczne).

Edytowane przez Okk
Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy, lecz w takiej rozprawce ciężko dojrzeć czegokolwiek. Masło maślane, wiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...