AJent 10 Opublikowano 26 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2021 Czesc ogolnie jak zamienic w skripcie zeby nie pisalo "<none>" a np "0", poniewaz w skripcie ustawilem w options jakies bronie do sellowania itd i mi pisze <none>, jak to zamienic na "0"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 26 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2021 (edytowane) jeśli masz np zmienną to możesz set {_text} to "%{zmienna}%" replace all "<none>" with "0" in {_text} nie wiem tylko po co mowa o options, które musisz ustalić, nie mogą być none Edytowane 26 sierpnia 2021 przez CoFFeIN04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#35900 20 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 Możesz w zmiennej dodać warunek używając ? Tak wyglądałoby to normalnie: command /count: trigger: if {%player's uuid%::count} is set: send "count:%{%player's uuid%::count}%" to player else: send "count:0" to player A tak używając warunku w zmiennej: command /count: trigger: send "count:%{%player's uuid%::count} ? "0"% to player Zmienna {%player's uuid%::count} nie istnieje, a na czacie mimo tego widzisz count:0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AJent 10 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 Super dziala, mam jeszcze jedno pytanie. Gdy klikam ppm w npcta lapka to mi gui normalnie pokazuje ale jak np klikne w npcta jakims itemem to mi sie gui nie wyswietla, inventory sie otwiera ale nie ma tam przedmiotow. da sie to naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Okk 9 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 Dodaj opóźnienie przy pokazywaniu itemów po otworzeniu gui. Np. wait 1 tick Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 6 godzin temu, Okk napisał: Dodaj opóźnienie przy pokazywaniu itemów po otworzeniu gui. Np. wait 1 tick nie, wręcz przeciwnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AJent 10 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 17 minut temu, CoFFeIN04 napisał: nie, wręcz przeciwnie Zgodze sie, tick pozwoli na zbugowanie przedmiotu. To jak bym mogl inaczej to naprawic @CoFFeIN04? Silnik PaperSpigot 1.8.8 Wersja Skriptu: Najstarsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Okk 9 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 (edytowane) O łał, niesamowite. Na żadne zbugowanie nie pozwoli, jak masz dobrze skonstruowane gui z np. booleanem [warunkami] w funkcji, bądź sprawdzaniem czy na pewnym slocie coś istnieje, etc. Jak masz lepszy pomysł niż opóźnienie, przy tym naprawiając gui to okej, lecz nic się nie stanie, trzeba tylko potrafić To, że opóźnienie to nie znaczy, że od razu możliwe do zbugowania lub nie będzie działało poprawnie. "Wersja Skriptu: Najstarsza", nie rozumiem. Po 1. To zmień tą wersje skripta na: Releases · Matocolotoe/Skript-1.8 · GitHub, bądź Fixes V8b-V9. Jeśli Fork od Matocolotoe Ci nie działa, bądź masz jakieś błędy, pobierz build z githuba naprawiający go (najlepsza metoda, lepsza niż wydawanie skripta przez autora tak szczerze [chodzi o aktualizacje projektu]). Skoro aż tak bardzo nie chcesz używać opcji "wait 1 tick", a nie mogę polecić Ci TuSKe + funkcje odświeżania gui, to sobie musisz popróbować, moje kolejne propozycje: 1. Jeśli dalej się boisz, że coś się zbuguje, możesz sobie przed tym zamknąć gui (Pod dodawaniem itemów, po czym dopiero otworzyć gui). rightclick on entity: open chest with 1 row named "Test" to player set {_eq} to player's current inventory set player's current inventory's slot 4 to paper named "Test" open {_eq} to player 2. Wymagany skript-reflect. import: org.bukkit.Bukkit rightclick on entity: set {_eq} to Bukkit.createInventory(player, 9, "Test") {_eq}.setItem(4, paper named "Test") # Tutaj można użyć oczywiście ItemStack, ale to jest łatwiejsza opcja :) # close player's inventory - Jeśli chcesz się ZABEZPIECZYĆ w KOPIOWANIU. # open {_eq} to player - Skryptowa wersja. player.openInventory({_eq}) rightclick on entity - event dodany w ramach przetestowania, już sobie poradzisz z edycją Opcji jest sporo, pewnie bawiąc się bardziej skript-reflect/skript-mirror [może nawet skript-gui] bądź innymi dodatkami byłoby ich jeszcze więcej, ja podaje przykłady. Tutaj podobny post, jak kolega to naprawił: Solved - NPC Open empty gui with item in hand | skUnity Forums - Google nie gryzie. A i tak na sam koniec, następnym razem podaj kod, to po prostu od razu Ci dodam tą/ten funkcję/sposób do kodu, poza tym będzie mi łatwiej. Nie wiem jaki sens mają wiadomości, które nic nie wnoszą do tematu a i tak najlepsze jest to, że odpowiedź owej osoby jest błędna. Ale rozumiem, nic do nikogo nie mam, z góry mówię. Ja się zastanawiam 2 razy, zanim coś napiszę, lecz wiadomo, żadne ego top, nie jestem też święty. 1 jak i 2 przykład to jest prawie, że to samo (dosłownie). // Wiadomo, w zwykłym skrypcie (najlepiej z dodatkami, do gui) też można w zmiennej stworzyć gui i tak samo otwierać, zamykać, dodawać itemy etc. jak w pluginie, tylko inaczej (inny kod, logiczne). Edytowane 27 sierpnia 2021 przez Okk Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy, lecz w takiej rozprawce ciężko dojrzeć czegokolwiek. Masło maślane, wiem. AJent 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AJent 10 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 Bardzo dziekuje za odpowiedz i za hinty, dalem wait 1 tick i rzeczywiscie nie buguje nic. Dziekuje do zamkniecia! Okk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Okk 9 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2021 Nie ma problemu. Nic się nie stanie, trzeba naprawdę się postarać, żeby cokolwiek zdziałać z porządnie napisanym kodem (np. właśnie na gui). AJent 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Zbucki 46 Opublikowano 28 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
AJent 10
Czesc ogolnie jak zamienic w skripcie zeby nie pisalo "<none>" a np "0", poniewaz w skripcie ustawilem w options jakies bronie do sellowania itd i mi pisze <none>, jak to zamienic na "0"?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi