Skocz do zawartości
  • 0

automatyczne robienie gui z listy


hyhy123455

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

No zależy czy chcesz mieć GUI z maksymalnie 54 slotami, czy chcesz do tego wprowadzać jeszcze strony, bo jeśli opcja pierwsza to będzie łatwo, jeśli opcja 2 to zaczyna się komplikować bo to nie takie proste zrobić kolejne strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:

No zależy czy chcesz mieć GUI z maksymalnie 54 slotami, czy chcesz do tego wprowadzać jeszcze strony, bo jeśli opcja pierwsza to będzie łatwo, jeśli opcja 2 to zaczyna się komplikować bo to nie takie proste zrobić kolejne strony

z jedną stroną tak żeby automatycznie jeszcze dodawało sloty jak by sie dało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /kordy [<text>]:
	trigger:
		if arg is "set":
			add location of player to {kordy::*}
			send "Dodano lokalizajce"
			stop
		set {_gui} to inventory chest with 6 rows named "&6Kordy"
		set {_s} to 0
		loop {kordy::*}:
			set {_x} to x-loc of loop-value
			set {_y} to y-loc of loop-value
			set {_z} to z-loc of loop-value
			set slot {_s} of {_gui} to compass named "&6Kordy" with lore "&e%{_x}% &7/ &e%{_y}% &7/ &e%{_z}%" and "&cKliknij aby sie przeteleportowac"
			add 1 to {_s}
		open {_gui} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&6Kordy":
		cancel event
		
		set {_loc} to {kordy::%index of event-slot + 1%}
		teleport player to {_loc}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odsyłam do poradnika ze zmiennymi: https://wiki.skript.pl/Zmienne 

Tworzenie GUI: 

Gotowy kod:

command /locadd:
	trigger:
		add location of player to {locs::*}
command /gui:
	trigger:
		if size of {locs::*} < 1:
			send "Brak lokalizacji!"
			stop
		open chest inventory with 6 rows named "&cLokalizacje" to player
		set {_} to 0
		loop {locs::*}:
			set slot {_} of player's current inventory to paper named "%loop-index%" with lore "&cKliknij zeby sie przeteleportowac!"
			add 1 to {_}
on inventory click:
	name of clicked inventory is "&cLokalizacje"
	clicked inventory is not player's inventory
	cancel event
	clicked slot is not air
	teleport player to {locs::%name of clicked slot%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
36 minut temu, CoFFeIN04 napisał:
36 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

Odsyłam do poradnika ze zmiennymi: https://wiki.skript.pl/Zmienne 

Tworzenie GUI: 

Gotowy kod:

command /locadd:
	trigger:
		add location of player to {locs::*}
command /gui:
	trigger:
		if size of {locs::*} < 1:
			send "Brak lokalizacji!"
			stop
		open chest inventory with 6 rows named "&cLokalizacje" to player
		set {_} to 0
		loop {locs::*}:
			set slot {_} of player's current inventory to paper named "%loop-index%" with lore "&cKliknij zeby sie przeteleportowac!"
			add 1 to {_}
on inventory click:
	name of clicked inventory is "&cLokalizacje"
	clicked inventory is not player's inventory
	cancel event
	clicked slot is not air
	teleport player to {locs::%name of clicked slot%}

 

 

dzk ale już jak robić gui to nie musiałeś dawać - do zamknięcia

Edytowane przez hyhy123455
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...