hyhy123455 0 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 hej wie ktoś jak zrobić gui które samo sie uzupełnia rzeczami z listy np jakeś kordy to wstawia jakiś klocek do gui o nazwie kordy 1 i go tepnie na te kordy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 No zależy czy chcesz mieć GUI z maksymalnie 54 slotami, czy chcesz do tego wprowadzać jeszcze strony, bo jeśli opcja pierwsza to będzie łatwo, jeśli opcja 2 to zaczyna się komplikować bo to nie takie proste zrobić kolejne strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hyhy123455 0 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 2 minuty temu, CoFFeIN04 napisał: No zależy czy chcesz mieć GUI z maksymalnie 54 slotami, czy chcesz do tego wprowadzać jeszcze strony, bo jeśli opcja pierwsza to będzie łatwo, jeśli opcja 2 to zaczyna się komplikować bo to nie takie proste zrobić kolejne strony z jedną stroną tak żeby automatycznie jeszcze dodawało sloty jak by sie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 No to dodajesz lokalizacje do zmiennej grupowej i potem zapętlasz tą zmienną grupową i pokazujesz przedmiot. Jeśli masz jakiś konkretny problem z wykonaniem tego to napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hyhy123455 0 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 no własnie nie rozumiem zmiennych no może czasową i tą sałą rozumiesz a z pierwszy raz prubuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1967 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 command /kordy [<text>]: trigger: if arg is "set": add location of player to {kordy::*} send "Dodano lokalizajce" stop set {_gui} to inventory chest with 6 rows named "&6Kordy" set {_s} to 0 loop {kordy::*}: set {_x} to x-loc of loop-value set {_y} to y-loc of loop-value set {_z} to z-loc of loop-value set slot {_s} of {_gui} to compass named "&6Kordy" with lore "&e%{_x}% &7/ &e%{_y}% &7/ &e%{_z}%" and "&cKliknij aby sie przeteleportowac" add 1 to {_s} open {_gui} to player on inventory click: if name of event-inventory is "&6Kordy": cancel event set {_loc} to {kordy::%index of event-slot + 1%} teleport player to {_loc} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 Odsyłam do poradnika ze zmiennymi: https://wiki.skript.pl/Zmienne Tworzenie GUI: Gotowy kod: command /locadd: trigger: add location of player to {locs::*} command /gui: trigger: if size of {locs::*} < 1: send "Brak lokalizacji!" stop open chest inventory with 6 rows named "&cLokalizacje" to player set {_} to 0 loop {locs::*}: set slot {_} of player's current inventory to paper named "%loop-index%" with lore "&cKliknij zeby sie przeteleportowac!" add 1 to {_} on inventory click: name of clicked inventory is "&cLokalizacje" clicked inventory is not player's inventory cancel event clicked slot is not air teleport player to {locs::%name of clicked slot%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hyhy123455 0 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 (edytowane) 36 minut temu, CoFFeIN04 napisał: 36 minut temu, CoFFeIN04 napisał: Odsyłam do poradnika ze zmiennymi: https://wiki.skript.pl/Zmienne Tworzenie GUI: Gotowy kod: command /locadd: trigger: add location of player to {locs::*} command /gui: trigger: if size of {locs::*} < 1: send "Brak lokalizacji!" stop open chest inventory with 6 rows named "&cLokalizacje" to player set {_} to 0 loop {locs::*}: set slot {_} of player's current inventory to paper named "%loop-index%" with lore "&cKliknij zeby sie przeteleportowac!" add 1 to {_} on inventory click: name of clicked inventory is "&cLokalizacje" clicked inventory is not player's inventory cancel event clicked slot is not air teleport player to {locs::%name of clicked slot%} dzk ale już jak robić gui to nie musiałeś dawać - do zamknięcia Edytowane 24 sierpnia 2021 przez hyhy123455 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Zbucki 46 Opublikowano 24 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hyhy123455 0
hej wie ktoś jak zrobić gui które samo sie uzupełnia rzeczami z listy np jakeś kordy to wstawia jakiś klocek do gui o nazwie kordy 1 i go tepnie na te kordy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi